Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, aivojen käyttö sallittu. Nyt pitäis olla lippu, kun jollakin toisella oli pankkitunnukset messissä.Kaupassahan voi kuka vaan ostaa useammankin matkan, itsekin tuossa ostin itselleni ja vaimolle samalla suorituksella.kerro org:n tunnarit jollekin kaverille joka käy ostamassa ja maksamassa omalta tililtään, ei sillä ole väliä kenen tililtä se maksu tulee...
Meitsi vois tulla kyytiin. Lähtö torstai aamusta tai aamupäivällä sopii mainiosti.Jos joku meinaa kyytiin, niin näillä näkymin lähden Turusta to aamupäivällä. Voin ehkä joustaa tilanteen mukaan.
Joo otan sukset mukaan, skippaan sitten tän kyydin ja teen tilaa jollekki muulle vähemmän urheilulliselleEli tämän hetkinen auton tilanne on seuraava:
1.Mää
2. (Tallu)![]()
3. Pupu (et kai sä oikeesti jotain kusilautoja ole mukaan ottamassa?)
4. Petri12r
Toi neljä on varmaan aika maksimi. Sukset on aika "mission impossible" jos meitä on neljä. Kolmella ne todennäköisesti saa vielä jotenkin survottua mukaan. Jos kukaan ei ole ajokuntoinen takaisinpäin, niin sitten otetaan hotelliyö vielä su-ma yöksi...![]()
Do di. Alan reenaa.Eli tämän hetkinen auton tilanne on seuraava:
1.Mää
2. (Tallu)![]()
3. Pupu (et kai sä oikeesti jotain kusilautoja ole mukaan ottamassa?)
4. Petri12r
Toi neljä on varmaan aika maksimi. Sukset on aika "mission impossible" jos meitä on neljä. Kolmella ne todennäköisesti saa vielä jotenkin survottua mukaan. Jos kukaan ei ole ajokuntoinen takaisinpäin, niin sitten otetaan hotelliyö vielä su-ma yöksi...![]()
Aikataulu sama. PE-SU saat ajaa takas.Jep, määkin liityn ryhmä rämään PE-SU reissulle ja oisin kyytiä vailla
Homma korjattu.Reklamaatio. Ekassa viestissä lukee vieläkin, että virallinen ilmoittautuminen avautuu myöhemmin. Ehämmää oo katonu muuta ku sen viestin ja oottanu vaan, et koskahan se oikein avautuu...
No en tulis muutenkaanp
Kyl mä oon ainakin joka vuos rinteeseen päässyToivottavasti sinne rinteeseen oikeasti lähtee mun lisäksi joku muukin..![]()