Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tattis!Maksuton skibussi kulkenee aikas monesti päivässä mökkipaikan tienhaaran ohi, pysäkit ihan kohdalla.
...urheilu on lisäksi vaarallistakin...Tosin ensin täytyy selvittää budjettia, että onko siihen lasketteluun varaa vai ei![]()
*Note to myself: visit Alko*
Mulla on paikka myynnissäkin, koska on vähän epävarmaa pääsenkö lähtemään.Näköjään tuli töistä vapaata viikonlopuks. mites oli paikkojen tilanne vielä? ja onkos jyväskylän suunnalta ketään lähössä?
Sopii. Lähtö klo 12:00 Joten oo pikkusen aikasemmin paikalla.Meleko huonosti lämmitetty saunaMeitsin retki myyty!
Pitakaahan hauskaa![]()
Makin pidan taalla...
Ai niin lampotila +40![]()
![]()
![]()
Mul tosiaan tuli torstaillekin töitä, niin Bren ja Sikiviki tuun teiän kyytiin perjantaina![]()
Ei taida skimbakuuppa auttaa. Vedä umpipotta päähän koko viikonlopuksi, niin ei tule juotuakaan niin paljoa. Peilivisiirin kun siihen vielä virittelee, niin kukaan ei tiedä vaikka baarissakin vetäisi pienet välikuolematApua kun pelottaa jo koko reissu. Jos mä pidän skimbakypärää päässä koko vkonlopun? Ei olis pää niin kipeä sunnuntaina?
Ja kukas sitä suunnittelikaan olevansa vesiselvä reissussa... Arvasinhan minä että näin siinä kuitenkin käyTäytynee varmistaa, että turruttavia aineita on tarpeeksi mukana, niin ei sitten kivut niin paljoa haittaa illallaTosin ensin täytyy selvittää budjettia, että onko siihen lasketteluun varaa vai ei![]()
![]()
*Note to myself: visit Alko*
MahtavaaTorstai-illasta sunnuntaiaamuun paikalta löytyy monissa tapahtumissakin kiertänyt poliisinkin käyttämä kalibroitu alkometri (Dräger 6510).
Joo, no tietenkin pitää laittaa se iänikuinen disclaimer, että mä en voi toki ottaa vastuuta jos toi näyttää eri mitä poliisin mitsku tien päällä. Mutta kovin epätodennäköistähän tuollainen olisi, koska molemmat on samoja pelejä ja samalla tavalla kalibroitu - mun mittari vaan hieman pienemmällä käytöllä mitä poliiseillaMahtavaaTosi hieno juttu. Noin pienellä hinnalla, oikeesti, mielellään varmisteleekin ettei tuu sit isompia summia maksettavaksi, kun samalla laitteella (kuitenkin) muutaman kilometrin päässä sit testataan sitä ajokuntoa setä sinisen toimesta![]()
![]()
Hinnasta viis, mutta ei pätkääkään huvita päätyä kirjoihin ja kansiin tosta syystä. . Ja korttikin on kiva pitää..MahtavaaTosi hieno juttu. Noin pienellä hinnalla, oikeesti, mielellään varmisteleekin ettei tuu sit isompia summia maksettavaksi, kun samalla laitteella (kuitenkin) muutaman kilometrin päässä sit testataan sitä ajokuntoa setä sinisen toimesta![]()
![]()
20 pojoa Kirsille ja punaisen ristin hyvä ihminen pinssi kaulukseen! Mimmihän osaa lukea.Ymmärsinkö oikein että torstaina lähtijöille sisältyy myös tuo perjantai aamun aamiainen mökin hintaan?
Ja onko aamiainen Liinamaapalveluiden sivuilla mainittuun aikaan eli klo 8-10, vai onko sovittu jotain muuta?
T: Epätietoinen Espoosta
Tarjoillaanko vuoteeseen?20 pojoa Kirsille ja punaisen ristin hyvä ihminen pinssi kaulukseen! Mimmihän osaa lukea.Ymmärsinkö oikein että torstaina lähtijöille sisältyy myös tuo perjantai aamun aamiainen mökin hintaan?
Ja onko aamiainen Liinamaapalveluiden sivuilla mainittuun aikaan eli klo 8-10, vai onko sovittu jotain muuta?
T: Epätietoinen Espoosta
Aamupala kuuluu hintaan ja tarjoillaan normaalin aikaan