• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

ORG Goes Tahko 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämän hetkiset torstain varaslähtöön osallistujat.
Terwo
BeerstheAnswer x 2
Fresh
Madman
Pupu
Tolbero
Juutana
Sumppa x 2
Wolferin
Akheron
Kriisi
Bikergirl79
Jassu
Puuwe

Tuollaiset nimet tuli poimittua listasta. Onko Tolbero kaveri kenties Juutana?
Tällä hetkellä olisi 10-12 lähtijää torstaina eli saadaan yksi mökki täyteen.

Onko muita Torstain lähtijöitä kenen nimeä ei ole listassa? Jos on niin ei muuta kuin nimeä alle.

Muistaakseni mökin vuokra oli 150€ joten tällä hetkellä torstain lähdöstä tulee halpaa lystiä. Voisin väittää että parin tuoppia Pehkussa tulee kalliimmaksi
biggrin.gif

Jos lähtijöitä on enemmän kuin 14 niin sitten varataan kaksi  mökkiä ja jaetaan mökkien kulut kaikkien varaslähtijöiden kesken
smile_org.gif

Moniko on lähdössä perjantaiaamuna kelkkailee?
Esitän että varataan kelkat Liinamaapalveluiden kautta, sieltähän me saatiin alennusta -10%. Tuskin saadaan parempaa tarjousta mistään kun on Business-slalom weekendi kyseessä.
Liinamaapalveluiden kautta saadaan varattua Tahkosafareiden kelkkoja.

Tämän hetkiset torstain varaslähtöön osallistujat.
Terwo
BeerstheAnswer x 2
Fresh
Madman
Pupu
Tolbero x 2
Juutana?
Sumppa x 2

Tuollaiset nimet tuli poimittua listasta. Onko Tolbero kaveri kenties Juutana?
Juurikin näin.

Hieman riippuen hinnasta, olen kiinnostunut lähtemään kelkkailemaan perjantaina.

Hop, mä olisin kanssa lähdössä torstaina.
Lisätty joukkoon iloiseen.

Kohta ruvetaan olemaan sellaisessa lähtijöiden määrässä että tarvitaan toinenkin mökki
smile_org.gif

Vai haluaako torstain varaslähtijät että tehdään jako kahteen mökkiin jo nyt? Voisi jakaa rauhallisempaan ja vähemmän rauhallisempaan.
Kaksi mökkiä kyllä otetaan, eikös? Ei tarvitse olla kun sillit suolassa. Jaon voi tehdä nyt ennakkoon, tai tulee se jako sitten sielläkin paikanpäällä tehtyä. Ihan kuin vaan.

Kaksi mökkiä otettu torstaille
smile_org.gif

300€ on mökkien kustannus yhteensä. Mikäli lähtijöitä on se 12 kpl niin maksaa 25€ per naama. Hinta sisältää aamiaisen
smile_org.gif

Varaslähdössä on vielä tilaa. Mikäli haluat lähteä jo torstaina, niin huutele tuossa alempana.

Reissussa vielä yksi (1) paikka vapaana. Nyt rohkeasti mukaan. Näitä reissuja ei kannata missata!

Hop, mä olisin kanssa lähdössä torstaina.
Lisätty joukkoon iloiseen.

Kohta ruvetaan olemaan sellaisessa lähtijöiden määrässä että tarvitaan toinenkin mökki
smile_org.gif

Vai haluaako torstain varaslähtijät että tehdään jako kahteen mökkiin jo nyt? Voisi jakaa rauhallisempaan ja vähemmän rauhallisempaan.
Mä voin ainakin ihan suosiolla liittyä siihen äänekkäämpään rytmiryhmään. Ei sinne Tahkolle nukkumaan lähdetä ja vaikka väsy koittaisikin, niin meikäläistä ei pieni meteli haittaa.

Meitsi joutuu skippaan koko retken!  
sad_orig.gif

Joten meikäläisen paikka MYYNNISSÄ Orggilaiselle hintaan 69e!

No niin innostuin sitten asiasta vasta tässä vaiheessa... Ennenkuin varailen ja maksan täytyy selvittää:

Onko kenelläkään tilaa yhdelle + suksille: pe pk-seutu - tahko - pk-seutu?
Toi wexi ku peruutti, niin olen lähdössä omalla kuljettimella. Jos Bren ja Minttu tulevat mun matkaan niin yx vielä mahtuu, ja jos eivät tule niin sit mahtuu takuulla (tai sit mä yritän änkee jonkun muun vaivoiks). Alustava sovittu aikataulu: lähtö PE n. klo 12:00 Pukinmäen ABC, mut voihan sut noukkia jostain matkaltakin jos oot sopivasti "varrella". Oo nopee, siel on vielä yx paikka kai vapaana, tai taitais ton waexin paikka olla myynnissä.

Aika muutettu.

Mulle paikka rauhallisemmasta mökistä. Voi sitten hyvillä mielin siirtyä nukkumaan sieltä äänekkäämmästä mökistä hiljaisempaan
biggrin.gif

Onko mökkijaosta vielä keskusteltu? Tää kääkkä menisi rauhallisempaan mökkiin sammumaan.

Jos mökit nyt jo jaetaan, mua ei ehkä kannata laittaa rauhallisimpaan mökkiin. Ihan muiden ihmisten takia
biggrin.gif

Mä voisin varata myös paikan rauhallisemmasta mökistä.
Toivottavasti Sumppa ei taas valvo yön läpi ja tule herättämään aamuyöstä porukkaa aamiaiselle
omg.gif
, niin jaksaisi lähteä kelkkailemaankin
thumbs-up.gif
.
Suzukai, milloinkas on deadline kelkkavaraukselle?

Mökkijako on tulossa. Tarkemmin sanottuna melkein valmis, ainut vaan että systeemissä on virhe kun lähtijöiden ja mökkijaon ihmismäärä ei täsmää...
crazy.gif
Selvittelen ja julkaisen asap.
Alustavaa mökkijakoa voidaan muokata, kunhan ei mitään järjetöntä rumbaa ole tulossa.

Back