• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se joka kaipaa keltaista pyyhettä, mustaa pitkähihaista paitaa tai minkinhäntää voi kysellä niitä meiltä
smile_org.gif

Olihan taas kiva reissu!
Se on ketunhäntä ja epäilen sen olevan ttutun nahkapöksyistä..  
smile_org.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei ollut mun pöxyistä peräisin! Joku kyllä laittoi sen mun päähäni ja otti kuvia mutta.....
biggrin.gif

Jepulista. Olihan vitostie paluumatkalla kevätkukassa. Oli runsaasti noita sinivuokkoja joo. Onnex ajeltiin ihan hissukseen. Kiitti Mintulle alkumatkan kruisailusta ja toki kaikille kiitokset todella upeesta reissusta.  
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Ai niin ja anteeks.

Kiitos kaikille mukavasta reissusta taas!

Mustelmia on muutamia, mutta ehdottomasti vähemmän kuin olisin ikinä uskonut!
smile_org.gif

Voittaja-olo!

Suvi

Kiitos ja anteeks!

En laskettele enää ikinä... siitä tulee kamalan paha olla!  
ghostface.gif

Hukassa ainoastaan muisti... ei saa missään nimessä palauttaa!

Hopitihei, mennäänpä asian vierestä...

Missäs kunnossa se Loma Rantalan piha-alue ja siihen piha-alueelle vievä tienpätkä, Rantalankujako se nyt oli nimeltänsä?

Lue: Pääseekö siitä pihaan edes sutien? ;)

Kiitokset ja anteekset tyyliset terveiset täältäkin.

Koko viikonloppu oli yhtä kohellusta ja kommellusta. Joten hauskaa oli varmasti kaikilla, tai ainakin mulla oli.

Erityiskiitokset autokuskeille, Jassulle ja Sumpalle ruokailun järjestämisestä. Sillekin ketä on ottanut mun kameralla 2-3 sekunnin mittaisia videopätkiä mökkijatkojen toiminnasta, niin kiitos siitä...

Hyvin pääsee. Jopa poiskin pääsee!
Sehän oli ihan umpijäässä koko piha ja tie...
Ai mopollakos sitä meinataan.....? Voipi olla vaikeaa....? Autolla kyl pärjää.
Juu, näin meinasin... No pitänee vielä paikallisagenteilta tilata lähempänä ajankohtaa tilanneraportti. Pitää vaikka parkkeerata siihen bussipysäkille jos ei muuta keksi.
nixweiss.gif

Back