• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org goes tahko 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä soitan tuon keskusvaraamoon huomenna ja pyydän tarkan katuosoitteen ja kysäsen siitä avaimestakin. Jos muistan?  
tounge.gif
Mihin aikaan sä ttuttu meinaat olla mestoilla?
En osaa tarkkaan sanoa. Soitan sinne varaamoon kohta ja kysyn KAIKEN!
smile_org.gif
Klo16-18?
Jos soitella haluat niin soita samantien 0700-123 123.. Saat juttuseuraa
biggrin.gif

Voisin veikata et ekat rupee olemaan tuolla siihen aikaan kuin sinäkin. Kantsii varmaan suoraan ajaa siihen mökin pihaan ja tsekata onko ovet auki, jos ei ole niin hakee siitä viereisestä huoltorakennuksesta.

Tämä se on! Ois vaan pitänyt Jassua uskoa kerralla!
smile_org.gif
Mutta nyt se on varmistettu!
Oon siel nyt jokusen vuoden ollut ja navilla perille löytänyt, et ihmettelinkin miks sun pitää tota varmistella
biggrin.gif

sanoi:
Selvitellään sinne rinteeseen menot ja lissihippujen ostopaikat siellä paikan päällä.
tounge.gif
Ton majoitussivun mukaan rinteille on 2.5km, joka taitaa pitää jopa paikkansa. Hissilippujen myynti on päähissin ala-asemalla sekä siel parkkiksen päädyssä.

Enää 1 mesta vapaana
cool.gif
Kuka vie viimeisen?
Mulla muuten olis yks ylimääränen ei-jäsen paikka vapaana, muija joutu peruu reissun.  
nixweiss.gif
062802jumpie_prv.gif
Pitäkää nyt joku huoli Muukasta, ettei se Hesasta/Espoosta lähtien ole munasilleen! Kun ei emäntänsäkään ole vaatteita vahtimassa...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Juu kyllä se varmaan toivottavasti ne housut pitää jalassa, voi tulla muuten vilponen istua nahkapenkeillä ilman pöksyjä.
biggrin.gif
Pidämme huolen ainakin automatkan ajan
wink.gif

Enää 1 mesta vapaana
cool.gif
Kuka vie viimeisen?
Mulla muuten olis yks ylimääränen ei-jäsen paikka vapaana, muija joutu peruu reissun.  
nixweiss.gif
062802jumpie_prv.gif
Pitäkää nyt joku huoli Muukasta, ettei se Hesasta/Espoosta lähtien ole munasilleen! Kun ei emäntänsäkään ole vaatteita vahtimassa...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Juu kyllä se varmaan toivottavasti ne housut pitää jalassa, voi tulla muuten vilponen istua nahkapenkeillä ilman pöksyjä.  
biggrin.gif
Pidämme huolen ainakin automatkan ajan  
wink.gif
täytyy varuilta ottaa lasta mukaan, 450km matkalla kerkee kaks nahkaa tarttuu melko tiukasti toisiinsa
biggrin.gif

Ollaanks jo perillä?

Rinnekanuunat tulloo!

(näsäviisaille tiedoksi, että kanuuna ei tässä tapauksessa tarkoita kankkusta, sillä se on köyhien sairaus)

No juu.... selvisin sieltä hyvissä ajoin kotiin. Kiitos kaikille aktivisteille järkkäilystä ja muille hyvästä seurasta. Tappioitakin tuli: Eihän vaan kukaan ottanut minun sinisiä lasketteluhousuhaalareita sieltä mukaan? Minä otin vahingossa Puujahkeen ulkoilupöxyt ja asia on jo hänenkin tiedossa. Hemmetti kun pitää omata näinkin laho pää.
crazy.gif

Logimerkintä eilisillalle klo 23: Tissit mainittu by Kriisi.
biggrin.gif

Juuh, täälläkin kotiuduttu, ajomatka takaisin muutama minuutti alle neljä tuntia. Kiitoksiä järjestäjille ja muillekin hyvästä huonosta seurasta
062802jumpie_prv.gif
.

Se joka kaipaa keltaista pyyhettä, mustaa pitkähihaista paitaa tai minkinhäntää voi kysellä niitä meiltä
smile_org.gif

Olihan taas kiva reissu!

No niin, kotiin on selvitty ilman vaurioita. Kiitos muuten tutkavaroituksesta. Laukkuja en ole vielä purkanut, mutta jos niistä jotain ylimääräistä löytyy, niin huutelen täällä sitten oikeiden omistajien perään.

Oli hieno reissu. Suuret kiitokset järjestelytoimikunnalle ja erityismaininta ruokapaikan vaaraamisesta ja kyytien järjestämisestä.  
smile_org.gif

Kiitosta kovin ja anteeksi  
tounge.gif

Nauraa sai taas aivan älyttömästi  
biggrin.gif

Onneks lomaa ens viikko, niin saa lepäillä rauhassa...

Back