Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo meni, me käytiin paluumatkalla äänestys asian suhteen, mut itseään ei voi äänestää, ni sun ääni olis ollu kuitenki ihan turha.Meniköhän se sittenkään ihan noin..terv. Hippikommuunin puheenjohtaja![]()
![]()
Miettisin ihan samaa.. Tosin oma kamera oli repussa koko matkan ajan. Nolla kuvaa saldona..Hei onks joku saanu jo jotain kuvasatoa aikaseks tuolt tahkon keikalt? Vaikka en oo yhtään varma, miten fiksua on edes haluta nähdä niitä...![]()
Pitää varmaan purkaa laukku ja katsoa onko sitä kameraa enää olemassakaan. Ja jos sellainen löytyy vielä, niin mitähän upeita lasketteluaiheisia kuvia sieltä mahtaakaan löytyä.Hei onks joku saanu jo jotain kuvasatoa aikaseks tuolt tahkon keikalt? Vaikka en oo yhtään varma, miten fiksua on edes haluta nähdä niitä...
mun kameralla sama kohtalo... ehkä onneks, ehkä ei.Miettisin ihan samaa.. Tosin oma kamera oli repussa koko matkan ajan. Nolla kuvaa saldona..Hei onks joku saanu jo jotain kuvasatoa aikaseks tuolt tahkon keikalt? Vaikka en oo yhtään varma, miten fiksua on edes haluta nähdä niitä...![]()
![]()
Jos pari ei tarkoita prikallista, niin otetaan vaanPs. Turun ihme, otetaanko pari "Suomalaista snapsia"...?
Katos vaan,missäs vaiheessa olet Palanderiin ja Tombaan törmännyt..Tyhjensin kameran, aika tylsiä kuvia... tällasia laskettelukuvia oli jotain parisataa joka päivältä. Mut mitäs muita kuvia sitä nyt tällasista intensiivisistä urheilulomista saiskaan...![]()
Malttia!KUVIA, kiitos!!!
Tännekin?? Mihin muualle olet niitä jakanut? Päihdevalistustyön sivuille vai?Malttia!KUVIA, kiitos!!!Katotaan jos saisin viikonlopun aikana laitettua jotain kuvia tännekin..![]()
Mä olin ottanu 6 kuvaa... kaikki mökin sisältä... ja ei tod. mitään, mitä ei olisi jo nähty.KUVIA, kiitos!!!