Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä toivon että tuo ohjelma tarkottaa musa visaa ja tipu tanssiaKotio on selvitty, paluumatka tosin kierti pikkasen Kuopio, Jyväskylä, Tampere -akselilla ennen Stadiin kurvailuja. Tarkotus oli piipahtaa Nauvossa mutta meni pikkasen myöhäseks ja päätettiin jättää toiseen kertaan.
Jokatapauksessa tuli mopon mittariin melkein 1400 kilsaa.
Niijuu, ja kiitokset hyvälle mökkiretkueelle laatuseurasta ja Riikalle erikseen ohjelman järjestämisestä![]()
Jaajaa, lähinnä kyl meinasin sen Audin raahaamista paikalle ja hanskalokerosta löytynyttä.....Mä toivon että tuo ohjelma tarkottaa musa visaa ja tipu tanssia![]()
Kai me muistettiin palauttaa kaikki lainattu takasin sinne hanskalokeroon?Jaajaa, lähinnä kyl meinasin sen Audin raahaamista paikalle ja hanskalokerosta löytynyttä.....Mä toivon että tuo ohjelma tarkottaa musa visaa ja tipu tanssia![]()
![]()
Pitäs vissiin kysästä Muukalta kansiremontista, eiköhän sieltä ajantasainen tieto tulisKai me muistettiin palauttaa kaikki lainattu takasin sinne hanskalokeroon?Jaajaa, lähinnä kyl meinasin sen Audin raahaamista paikalle ja hanskalokerosta löytynyttä.....Mä toivon että tuo ohjelma tarkottaa musa visaa ja tipu tanssia![]()
![]()
Pitäs vissiin kysästä Muukalta kansiremontista, eiköhän sieltä ajantasainen tieto tulisKai me muistettiin palauttaa kaikki lainattu takasin sinne hanskalokeroon?Jaajaa, lähinnä kyl meinasin sen Audin raahaamista paikalle ja hanskalokerosta löytynyttä.....Mä toivon että tuo ohjelma tarkottaa musa visaa ja tipu tanssia![]()
![]()
![]()
Siinähän se menee pidempikin reissu rattoisasti, kun hanskalokerosta kaivaa sen esille M-viitan lisäksiPitäs vissiin kysästä Muukalta kansiremontista, eiköhän sieltä ajantasainen tieto tulisKai me muistettiin palauttaa kaikki lainattu takasin sinne hanskalokeroon?Jaajaa, lähinnä kyl meinasin sen Audin raahaamista paikalle ja hanskalokerosta löytynyttä.....Mä toivon että tuo ohjelma tarkottaa musa visaa ja tipu tanssia![]()
![]()
sitä pitänee kysyä Muukalta.. se siinä apukuskin paikalla vietti aikaansa, tietänee hansakalokeron sisällön![]()
![]()