Sara mussukka - tuu mein mökkiin ku yks mahtuu viel!!!!Vieläks mahtuu messiin?
eli neloseen = 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sara mussukka - tuu mein mökkiin ku yks mahtuu viel!!!!Vieläks mahtuu messiin?
mahtuu mahtuu... Muutakun rahaa liikkeelle... sijotan sut illalla tonne mökkyrään, ei jaksa kännyllä sohlota tota.Vieläks mahtuu messiin?
87€ lähti sinne päin. Mökkihän oli 4mahtuu mahtuu... Muutakun rahaa liikkeelle... sijotan sut illalla tonne mökkyrään, ei jaksa kännyllä sohlota tota.Vieläks mahtuu messiin?
No juma, katoinpa sopivasti tonne verkkopankkiin... piti juuri tulla laitteleen sulle viestiä, että saappaan kokoa oltas vailla...87€ lähti sinne päin. Mökkihän oli 4mahtuu mahtuu... Muutakun rahaa liikkeelle... sijotan sut illalla tonne mökkyrään, ei jaksa kännyllä sohlota tota.Vieläks mahtuu messiin?![]()
Suopikas koko on 36![]()
Hei nöy stress... ette ollu ees viimesiäMoi
Maksettu 2 x 77€
Sorry et myöhästyi![]()
Kumpparit kokoa 45 ja 39. Varmaan osaat veikata kummat on mulle.
Joo, tää on selvä, maksamaan laitan sut kuitenniiEli ota tuosta nyt selvä... mahdollinen jyrkkä ehkä savusaunalle![]()
Laitanpa nuo sinne...Mun gumpparit puuttuu vielä listalta, kokoa 43 kitoos!
Mä testasin nuo kosket inkkarikanootilla jo vuonna 1985 Eräopaskurssilla, mut mähän olinkin melkein inkkari ittekin!^ On se hyvä, että joku testaa setit etukäteen, ettei osteta sikaa säkissä.![]()
Miten niin olit?Mä testasin nuo kosket inkkarikanootilla jo vuonna 1985 Eräopaskurssilla, mut mähän olinkin melkein inkkari ittekin!^ On se hyvä, että joku testaa setit etukäteen, ettei osteta sikaa säkissä.![]()
![]()
KIITOS!Miten niin olit?Mä testasin nuo kosket inkkarikanootilla jo vuonna 1985 Eräopaskurssilla, mut mähän olinkin melkein inkkari ittekin!^ On se hyvä, että joku testaa setit etukäteen, ettei osteta sikaa säkissä.![]()
![]()
Oot vieläkin![]()
Savusauna on komeeta. Ilman muuta kannatan.Sainpa vielä lisäaikaa tuolle yhdelle mökille. Eli vielä on mahdollisuus lähteä reissuun mukaan.
Jos porukalla on kiinnostusta, siellä olisi tarjolla mahdollisuus heti koskenlaskun jälkeen savusaunaan. Kokonaiskustannus meidän ryhmälle 200€, sisältäen jonkinsortin pesuaineet ja pyyhkeet.
Jos tähän on kiinnistusta, niin ilmoitelkaas ja laittelen sen tarvittaessa varaukseen.
Tervetuloa vaan... Kelit saisi olla kohdallaan, viimevuonna osui aika hyvät kelit kohdalle, joten en pistä pahakseni vaikka tänävuonnakin olisi hienot kelitPitänee paikallisena tulla pyörähtämään itsekkin siinä. Toivottavasti sattuu hyvät ilmat niin Lieksa näyttää parhaan puolensa![]()