TeeVee
Suomen suurin TeeVee
soriMun lantsarit ei näy listassaKoko 45 kiitos![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
soriMun lantsarit ei näy listassaKoko 45 kiitos![]()
![]()
Asia ei tähän muuten kuulu, mun ajosaappat on kokoa 50.No menee ne pienemmätkin kuin 48 mutta mun irtohuopakumisaappaiden ULKOKOKO on 48.Jumankekka 48, sullahan on vesisukset omastatakaaAi niin.... gummistövlareita.... koko 45-48. Oon isokenkääne!![]()
Sisäkoko on 45! Ajokengät on 47 mutta ne ovat pientä kokoa muutenkin.![]()
Kanootti osasto on meillä kakkosessaAsia ei tähän muuten kuulu, mun ajosaappat on kokoa 50.No menee ne pienemmätkin kuin 48 mutta mun irtohuopakumisaappaiden ULKOKOKO on 48.Jumankekka 48, sullahan on vesisukset omastatakaaAi niin.... gummistövlareita.... koko 45-48. Oon isokenkääne!![]()
Sisäkoko on 45! Ajokengät on 47 mutta ne ovat pientä kokoa muutenkin.![]()
Jep, sieltä ne meikäläisenkin roposet on tulossa, piti vaan jättää noista palkanmaksu syistä tuo rahakuljetus tänne viimeiseen päivään.Maksun "eräpäivä"... Tosi hyvin on maksuja tullut ja loput taitaa olla valumassa pankista toiseen...![]()
Sama vika täällä! Liksapäivänä häipyy sitten tilillinen fyffeä mm TeeVeen pohjattomaan Ruunaa rahasäiliöön!Jep, sieltä ne meikäläisenkin roposet on tulossa, piti vaan jättää noista palkanmaksu syistä tuo rahakuljetus tänne viimeiseen päivään.Maksun "eräpäivä"... Tosi hyvin on maksuja tullut ja loput taitaa olla valumassa pankista toiseen...![]()
Sun fyrkat on jo tulluSama vika täällä! Liksapäivänä häipyy sitten tilillinen fyffeä mm TeeVeen pohjattomaan Ruunaa rahasäiliöön!![]()
![]()
Sun fyrkat on jo tulluSama vika täällä! Liksapäivänä häipyy sitten tilillinen fyffeä mm TeeVeen pohjattomaan Ruunaa rahasäiliöön!![]()
![]()
![]()
Tälle porukalle 200e yhteensä ei ainakaan mun mielestä ole paljoa. Kannatan savusaunaa.Sainpa vielä lisäaikaa tuolle yhdelle mökille. Eli vielä on mahdollisuus lähteä reissuun mukaan.
Jos porukalla on kiinnostusta, siellä olisi tarjolla mahdollisuus heti koskenlaskun jälkeen savusaunaan. Kokonaiskustannus meidän ryhmälle 200€, sisältäen jonkinsortin pesuaineet ja pyyhkeet.
Jos tähän on kiinnistusta, niin ilmoitelkaas ja laittelen sen tarvittaessa varaukseen.
Se kustannus/nenä lienee jossain 5€ hujakoilla... Kun kaikilta tällä hetkellä osallistuvilta nyhdetään fyrkka...Tälle porukalle 200e yhteensä ei ainakaan mun mielestä ole paljoa. Kannatan savusaunaa.Sainpa vielä lisäaikaa tuolle yhdelle mökille. Eli vielä on mahdollisuus lähteä reissuun mukaan.
Jos porukalla on kiinnostusta, siellä olisi tarjolla mahdollisuus heti koskenlaskun jälkeen savusaunaan. Kokonaiskustannus meidän ryhmälle 200€, sisältäen jonkinsortin pesuaineet ja pyyhkeet.
Jos tähän on kiinnistusta, niin ilmoitelkaas ja laittelen sen tarvittaessa varaukseen.Montakos meitä on? Suorittaisikos joku inssinörtti jakolaskun?![]()
![]()
No niin... eikös vaan oteta savusaunakin?Se kustannus/nenä lienee jossain 5€ hujakoilla... Kun kaikilta tällä hetkellä osallistuvilta nyhdetään fyrkka...Tälle porukalle 200e yhteensä ei ainakaan mun mielestä ole paljoa. Kannatan savusaunaa.Sainpa vielä lisäaikaa tuolle yhdelle mökille. Eli vielä on mahdollisuus lähteä reissuun mukaan.
Jos tähän on kiinnistusta, niin ilmoitelkaas ja laittelen sen tarvittaessa varaukseen.Montakos meitä on? Suorittaisikos joku inssinörtti jakolaskun?![]()
![]()
Joo, eihän tuo kustannuksena mitenkään paha ole...No niin... eikös vaan oteta savusaunakin?Se kustannus/nenä lienee jossain 5€ hujakoilla... Kun kaikilta tällä hetkellä osallistuvilta nyhdetään fyrkka...Tälle porukalle 200e yhteensä ei ainakaan mun mielestä ole paljoa. Kannatan savusaunaa.Sainpa vielä lisäaikaa tuolle yhdelle mökille. Eli vielä on mahdollisuus lähteä reissuun mukaan.
Halpaa ja ah niin mukavaa!![]()
Käypi mulle, ei kai toi reissubudjetti tohon vielä kaaduJoo, eihän tuo kustannuksena mitenkään paha ole...No niin... eikös vaan oteta savusaunakin?Se kustannus/nenä lienee jossain 5€ hujakoilla... Kun kaikilta tällä hetkellä osallistuvilta nyhdetään fyrkka...Tälle porukalle 200e yhteensä ei ainakaan mun mielestä ole paljoa. Kannatan savusaunaa.Sainpa vielä lisäaikaa tuolle yhdelle mökille. Eli vielä on mahdollisuus lähteä reissuun mukaan.
Halpaa ja ah niin mukavaa!![]()
Itteasiassa tällä porukkamäärällä kustannus pyöristyy 6€/hlö ja jos tuo 7. mökki saadaan täyteen, 5€/hlö...