Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olis jopa 11 paikkaa vapaana tän hetkiseen mökkitilanteeseen nähden...Tällä hetkellä 4 paikkaa vapaana
Eiku ne menee maataloustukeen! Erityisesti tuetaan Sonnipoikia!Sin män, toivottavasti ei mene kansanterveydelle, eikä pakolaisrahastoon![]()
Meinaatko että on jotain tähdellisempää kuin tämä?Jurkele... Sithän mie oisin voina laittaa rahat taskusta toiseen ja lopulla sijoittaa ne tähdellisempään eli vaikkatai![]()
![]()
Jumankekka 48, sullahan on vesisukset omastatakaaAi niin.... gummistövlareita.... koko 45-48. Oon isokenkääne!![]()
No menee ne pienemmätkin kuin 48 mutta mun irtohuopakumisaappaiden ULKOKOKO on 48.Jumankekka 48, sullahan on vesisukset omastatakaaAi niin.... gummistövlareita.... koko 45-48. Oon isokenkääne!![]()
![]()
ttuttuhan laski viimevuonnakin kosket omin avuin alas... siinä mitää kumivenettä tarvittuJumankekka 48, sullahan on vesisukset omastatakaaAi niin.... gummistövlareita.... koko 45-48. Oon isokenkääne!![]()
![]()