Saisko maksuinfot aiemmin tai maksuaikaa pidemmäksi? Oon koko toukokuun tuolla amerikan ihmemaassa nimittäin, eikä huvittais missata maksujaMaksuinfoa laittelen sitten lähempänä kuukauden vaihdetta. Maksut hoidellaan 1. - 15.5. välisenä aikana!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisko maksuinfot aiemmin tai maksuaikaa pidemmäksi? Oon koko toukokuun tuolla amerikan ihmemaassa nimittäin, eikä huvittais missata maksujaMaksuinfoa laittelen sitten lähempänä kuukauden vaihdetta. Maksut hoidellaan 1. - 15.5. välisenä aikana!
![]()
JuujuuSaisko maksuinfot aiemmin tai maksuaikaa pidemmäksi? Oon koko toukokuun tuolla amerikan ihmemaassa nimittäin, eikä huvittais missata maksujaMaksuinfoa laittelen sitten lähempänä kuukauden vaihdetta. Maksut hoidellaan 1. - 15.5. välisenä aikana!
![]()
![]()
tää vois lähteä mukaan, jos vaikka artsin tai joken takana pääsis mukaan tai sit pitää lainata mopo..mää voin mennä patjalle tonne isukin (pihljo) mökkiin jos ei muualle mahdu..![]()
juu samaan mökkiin vaan jos mahtuuEi se "Virpi77" reissu kyydistä ainakaan kiinni jääVaihdan vaikka tarvittaessa perussatulaan tuolle reissulle, kun et tuosta Corbinin penkistä pitänyt![]()
![]()
ps. "TeeVee" voisit sopivassa raossa sovittaa Joken (Pihljo) ja minut samaan möksäänja tottakai virpi sopii patjalla ainakin puolestani mukaan![]()
![]()
Joo, tätäkin rulettia vois tässä ruveta pyörittään... Elikkäs jos jollakulla on joitan ambitioita mökkiseurasta, niin NYT kannattaa älähtää... Toki noi pari-kolme sukumökkiä pysyy "koskemattomana", mutta muita voidaan porukan niin halutessa vielä hiukka muokkailla.ps. "TeeVee" voisit sopivassa raossa sovittaa Joken (Pihljo) ja minut samaan möksäänja tottakai virpi sopii patjalla ainakin puolestani mukaan![]()
![]()
kerran tahvo... aina tahvo... SoriTerves..
Tehääs pikku muutos tahvonklaanin mökkiin.
Yks tahvo lisää paikalle laitettais winski69
ja vielä yks tahvo paikalle winski69 avec.![]()
Kiitos ja anteeks ku teetän ylimäärästä puljausta.![]()
Kiitos tuo kyllä hyväksytäänkerran tahvo... aina tahvo... SoriTerves..
Tehääs pikku muutos tahvonklaanin mökkiin.
Yks tahvo lisää paikalle laitettais winski69
ja vielä yks tahvo paikalle winski69 avec.![]()
Kiitos ja anteeks ku teetän ylimäärästä puljausta.![]()
![]()
Nojoo... teinmä sinne jonkun kosmeettisen muutoksen, mutta vaan kosmeettisen![]()
Ei tarviikkaan, riittää kun ryyppäät meijän kanssaVitt... mä en leiki teijän kans!
Älä oo tommonen..Vitt... mä en leiki teijän kans!