Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mulle piisaa... Toki kaikki kiitokset otan nöyrästi vastaanPsst... TeeVee... ollaanko me nyt sua kiitelty tarpeeksi vai vieläkö pitäisi pikkasen....?Oli se vaan niin hiano reissu!![]()
![]()
Ei kun se oli täysin hallittu tasapainotusMuoks... No niin läks lapasesta rammukseltakin, siis siellä oikealla puolella keulilla oleva kaveri![]()
En mä vaan saa yhtään kuvaa näkyviinVihdoin niitä kuveja... Yllättävän moni kuva oli sellainen sumea, niitä on siis edelleen matkassa n. 90%... Mietiskeltyäni asiaa, tulin siihen tulokseen, että senverran tuubassa porukka oli, ettei kamerakaan enää pysty ihmeisiin...![]()
--> KUVEJA <--
Toivottavasti jollakulla on hyviäkin kuvia... Suikkaaja?![]()
Kokeiles tota...En mä vaan saa yhtään kuvaa näkyviin![]()
musta ruutu vaanjätkällä ollu linssinsuojus päällä?![]()
no nyt sain pikku-kuvia näkymään... ihan hyvä tälleen illalla ettei noita nää kunnolla - vois tulla painajaisiaKokeiles tota...En mä vaan saa yhtään kuvaa näkyviin![]()
--> KUVEJA <--
Jos kliksauttas sellasen kuvan päällä, niin siitä tulis pikkariikkisen isompi...no nyt sain pikku-kuvia näkymään... ihan hyvä tälleen illalla ettei noita nää kunnolla - vois tulla painajaisiaKokeiles tota...En mä vaan saa yhtään kuvaa näkyviin![]()
--> KUVEJA <--![]()
EnskesänäSikapaljonkiitos koko poppoollee hyvä reissu ja vodka oliki vahvaa...? 0,3prom. vielä klo1700!
Ja koska mennään uudestaan?
Joo ja jotain vuorikiipeilyä tai riippuliitoo aktiviteetiksEnskesänäSikapaljonkiitos koko poppoollee hyvä reissu ja vodka oliki vahvaa...? 0,3prom. vielä klo1700!
Ja koska mennään uudestaan?![]()
Noihin hommiin saatte mennä ilman meikäläistä ... Vuorikiipeilyyn ei riitä kunto, ja sellaista riepua ei ole vielä keksitty, joka mut pitäis riippuliitimen kanssa ilmassaJoo ja jotain vuorikiipeilyä tai riippuliitoo aktiviteetiks![]()
Kiitos ja anteeks viä kaikille![]()
![]()
No joo jäis noi multakin tekemätiNoihin hommiin saatte mennä ilman meikäläistä ... Vuorikiipeilyyn ei riitä kunto, ja sellaista riepua ei ole vielä keksitty, joka mut pitäis riippuliitimen kanssa ilmassaJoo ja jotain vuorikiipeilyä tai riippuliitoo aktiviteetiks![]()
Kiitos ja anteeks viä kaikille![]()
![]()
(ja jos onkin, niin minen uskalla
) ... Mut voishan sitä muutakin funtsata kuin koskenlaskua...![]()
Niin siis eilen keskiviikkonaSikapaljonkiitos koko poppoollee hyvä reissu ja vodka oliki vahvaa...? 0,3prom. vielä klo1700!
Ja koska mennään uudestaan?
Ei ku sillon sundaake, siellä kävi skoudet häsläämässä jotain ja pyysin puhaltaa metriin! Kehotti lepäämään hetken mä lähin joskus kuuden maissa kotkaa kohti.Niin siis eilen keskiviikkonaSikapaljonkiitos koko poppoollee hyvä reissu ja vodka oliki vahvaa...? 0,3prom. vielä klo1700!
Ja koska mennään uudestaan?Tais sitten veli venäläisen seura kelvata pidempäänkin![]()
![]()
Ei ku sillon sundaake, siellä kävi skoudet häsläämässä jotain ja pyysin puhaltaa metriin! Kehotti lepäämään hetken mä lähin joskus kuuden maissa kotkaa kohti.Niin siis eilen keskiviikkonaSikapaljonkiitos koko poppoollee hyvä reissu ja vodka oliki vahvaa...? 0,3prom. vielä klo1700!
Ja koska mennään uudestaan?Tais sitten veli venäläisen seura kelvata pidempäänkin![]()
![]()