• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kotona jo hetken aikaa, huh olipahan uskomaton reissu, vaikka suurimman osan olinkin vyöruusuna mutta riisor ajoi mutkat niin hyvin että se oli ihan nautinto, kiitos!

Kosket tuli laskettua ja viimeisen kosken loppumatka uiden, aivan upeeta, eikä siis vahingossa veteen vaan ihan tarkoituksella ja luvan kanssa
tounge.gif

Superkiitokset TeeVeelle, loistavasti järjestetty, eikä taidettu saada porttikieltoakaan..

Ja myös mökkiporukalle ja ajoseuralle, menomatka ainaskin hiukan kesti  
pftroest.gif
voi tr3:sta, takaisin vähän mentiinkin sit suorempaa reittiä. Loistavaa!!!

Ai niin , saiko kukaan muu sakkoja matkalla?, siis en mä kun olin kyydissä
tounge.gif
mut joku muu..
biggrin.gif

Tästä eka fiilistelykuva... Siis kyseessä venhe nummero 1, neitikosken stopparissa...

vene1_1p.jpg

crazy.gif
033102bebe_1_prv.gif
bowdown.gif
buttrock.gif

...te ootte ihan hulluja, piste
biggrin.gif

Ehkä juurikin siitä syystä viihdyin oikeinkin mukavasti joten joutunee toistekin änkeämään mukaan reissuille.

Kiitokset järjestävälle taholle, promoottoreille, agitaattoreille ja tasapuolisesti kaikille muillekin, palkitaan projektiin osallistumattomat sitten joskus. Varsin oli onnistunut reissu, ensviikonloppuna uudelleen??
crazy.gif

Paluumatka olikin sitten melkosta tahkoomista, vettä, kylmää, lisää vettä ja loppumatkasta ihan v*sti liikennettä sekä samaan suuntaan että vastaan. Siinähän sitten tuli köröteltyä.

Onneksi tulin just saunasta ja olut maistuu hyvälle....jäiköhän vaihde päälle.

..niiin, ja mökin 11 asukeille, kiitos ja anteeksi

Kiitokset näin ensikertalaiseltakin järjestäjille
bowdown.gif
, ajoryhmälle
sport05.gif
, mökkiseurueelle
biggrin.gif
, koskilauttakunnalle ja kaikille muille osallistujille ikimuistoisesta reissusta!
062802jumpie_prv.gif

terv isoartsi

Olihan turnee, voi jeesus
062802jumpie_prv.gif
ghostface.gif

Jatketaan kiittelyä täältäkin:
- TeeVeelle koko reissun organisoinnista ja muille järjestelyihin osallistuneille
- Muukalle muutamalla vuodella pidentyneestä eliniästä
biggrin.gif

- Virpi, tr3, Artsi, Bing ja puujahke loistavasta matkaseurasta
- tr3:lle kypärän ja takin voitelusta menomatkalla
- sinivuokoille rikesakosta
- ISOIN kiitos Virpille kuskin paikasta ja siitä ettei mun tarvinnut tulla kotilolla. Pelastit mun viikonlopun! Kiltisti matkustit vaikka ajokin olisi tainnut maistua.. Olit paras vyöruusu ikinä
thumbs-up.gif

Ajokuvia ja -videoita odotellessa
smile_org.gif

Ootte te kyllä mahtavaa porukkaa, ihan oikeesti
033102beer_1_prv.gif

Tästä eka fiilistelykuva... Siis kyseessä venhe nummero 1, neitikosken stopparissa...
Mites ne melat noin sikinsokin on, kun piti kauhoa lujaa ja tasatahtia
biggrin.gif
Nehän on oikeen komeesti rivissä kauhomassa tuoretta vettä
tounge.gif
... Ihme homma, veneen kippari sano, ettei missään nimessä saa lopettaa melomista, voisin väittää että koko porukka lopetti meillä tuossa stopparissa... Multa läks melan pää käsistäkin kun vesi pentele yllätti mun
biggrin.gif
(kuvassa vasemmalla puolella keulilla
lookaround_orig.gif
)

Muoks... No niin läks lapasesta rammukseltakin, siis siellä oikealla puolella keulilla oleva kaveri
buttrock.gif

Suurkiitokset kaikille mahtavasta ja hienosti organisoidusta reissusta, sekä nöyrimmät pahoitteluni aiheuttamistani järjestys häiriöistä... Jos jäin jollekulle velkaa, pistäkää laskua perään.
Mulla on tr3 sun takki, jos tarviit sen heti, hyppää oulun lentokoneeseen niin tuon sen kentälle.
biggrin.gif

Jälleen kerran tein raittiuslupauksen.

Suurkiitokset kaikille mahtavasta ja hienosti organisoidusta reissusta, sekä nöyrimmät pahoitteluni aiheuttamistani järjestys häiriöistä... Jos jäin jollekulle velkaa, pistäkää laskua perään.
Mulla on tr3 sun takki, jos tarviit sen heti, hyppää oulun lentokoneeseen niin tuon sen kentälle.
biggrin.gif

Jälleen kerran tein raittiuslupauksen.
hyvä juttu, mää soittelinkin sinne jo, eikä löytäneet...

enköhän saa sen sit joskus sulta espoosta, toivottavasti pipari maistuu
biggrin.gif
siis siel oulus

Tämä oli kyllä paras google-osuma ikinä!!!!
biggrin.gif

Kiitos älyttömästi kaikille org:laisille, että otitte mut lämpimästi vastaan ja sain jopa kutsuja seuraaviinkin kekkereihin! Ja aivan varmasti osallistun
062802jumpie_prv.gif

Erityisen ISO KIITOS kuuluu tietysti KariFille, joka antoi loistavat kyydit
062802moto_prv.gif
Mahtavia oli myös mökin 11 väki ja hienoa kun TeeVee järkkäsit tällaisen session!!

Viimeistään ensi kesänä nähdään ja silloin toivottavasti pärryytään paikalle omalla mopedilla!
sport05.gif

-canoe-

ps. Olipa Jassu kiva nähdä pitkästä aikaa!!

Jes kotona.

Kiitoksia minunkin puolesta.

mm teeveelle. Hyvä kun järkkäsit.

bingille, Winskille, janskulille, n_angelille, canoelle ja tietenkin itselleni mukavasta mökki seurasta. Oli se hyvä että saatiin ainoa puusauna
biggrin.gif
Pois lähtiessä kun valitin puuhellan huonoa vetoa kivenkovaa väittivät ettei siinä mökissä ole edes sellaista
nixweiss.gif
No mene ja tiedä...
idea3.gif

angelille sunnuntain ajoseurasta ja hotellista.
En ois ikinä selvinnyt himaan asti sunnuntaina.

Vene seuralaisille hyvistä kyydeistä ja uimaseuralaisille mukavasta hetkestä kosken kuohuissa.

Anteeksi pyydän tietenkin niiltä kaikilta joille en muistanutkaan ostaa juomisia
pftroest.gif
No tuskin kellään loppu kesken

Erittäin mukava reissu näin ensi kertalaisenkin silmin
smile_org.gif

No NYT vasta kotiuduttiin Etelä-Savoon. Yövyttiin sukulaisissa Joensuun puolella ja saimme nauttia hyvin vaihtelevasta säästä tänään maanantaina välillä Joensuu-Juva. Juvan jälkeen ei enää saatu vettä niskaan.
Kiitokset erityisesti per*e Teeveelle järjestelyistä.
smile_org.gif
Kiitokset myös muille parhaasta .ORGin reissusta ever.
062802jumpie_prv.gif
Koskenlasku ON kivaa, mutta onhan se
062802moto_prv.gif
:kin
tounge.gif

Ekaa kertaa saa näistä reissuista oikeeta damagea - justiinsa tulin lääkäristä tota polvea näyttämästä kun se muistuttaa tikkurilan värikarttaa lähinnä, ja sattuu vieläkin ihan
mad.gif
...
hiusmurtumiahan siellä - taitaa olla kiva ajella kotiin täältä - noo kaippa noi mömmelöt mitä mulle määrättiin tekee reissaamisesta hauskaa
biggrin.gif

ihmettelenpä vaan missä viipyy kuvat tolta reissulta??

Ekaa kertaa saa näistä reissuista oikeeta damagea - justiinsa tulin lääkäristä tota polvea näyttämästä kun se muistuttaa tikkurilan värikarttaa lähinnä, ja sattuu vieläkin ihan
mad.gif
...
hiusmurtumiahan siellä - taitaa olla kiva ajella kotiin täältä - noo kaippa noi mömmelöt mitä mulle määrättiin tekee reissaamisesta hauskaa
biggrin.gif

Koitan saada aikaseks noita kuveja... On ollu niin kaikkee touhua, että ei oo vielä kerenny... Ehtoolla rupeen niitä muokkailemaan pienemmiksi ja pistänpä sitten samalla siirtymäänkin... Eli jos kaikki menee kohilleen, niin ehtoolla on jo jotain
lookaround_orig.gif

muoks... niin siis mitä sille polvelle oikeen kävi...

mad.gif
...
biggrin.gif

Koitan saada aikaseks noita kuveja... On ollu niin kaikkee touhua, että ei oo vielä kerenny... Ehtoolla rupeen niitä muokkailemaan pienemmiksi ja pistänpä sitten samalla siirtymäänkin... Eli jos kaikki menee kohilleen, niin ehtoolla on jo jotain
lookaround_orig.gif

muoks... niin siis mitä sille polvelle oikeen kävi...
No siis tipahdin suoraan polven päälle siinä rantakivikossa - sattu niin ettei musta edes kirosanaa irronnu
biggrin.gif

sen kerran kun harrastaa selvinpäin - ei ollu juopon tuuria matkassa
sad_orig.gif

Tästä valveutuneena vedän suojakännin päälle - aina
smile_org.gif

No siis tipahdin suoraan polven päälle siinä rantakivikossa - sattu niin ettei musta edes kirosanaa irronnu
biggrin.gif

sen kerran kun harrastaa selvinpäin - ei ollu juopon tuuria matkassa
sad_orig.gif

Tästä valveutuneena vedän suojakännin päälle - aina
smile_org.gif
biggrin.gif

Mä jo mietin, etten ole kuullut mitään hele*etillistä kiroomista... Nooh... jatkossa tosiaan
033102beer_1_prv.gif
pohjille
cool.gif

Back