• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa tuli vielä mielipuoleen... Eli jos matkanvarrella tulee kummallisuuksia/viivytyksiä ja saapuminen myöhästyy oikeen huolella, niin voitte soitella/viestitellä myös mulle, niin järkätään teidät kuitenkin sisään... eli mut tavoittaa tarvittaessa numerosta 050 366 2875
ttuttu otahan uhteyttä TeeVeeseen suoraan niin voi onnistua viä. kait mä mistään mitään tiä
withstupid.gif
biggrin.gif

Tuossa tuli vielä mielipuoleen... Eli jos matkanvarrella tulee kummallisuuksia/viivytyksiä ja saapuminen myöhästyy oikeen huolella, niin voitte soitella/viestitellä myös mulle, niin järkätään teidät kuitenkin sisään... eli mut tavoittaa tarvittaessa numerosta 050 366 2875
ttuttu otahan uhteyttä TeeVeeseen suoraan niin voi onnistua viä. kait mä mistään mitään tiä
withstupid.gif
biggrin.gif
Otin jo, mutta tilanne vielä kesken. Pitäkää peukkuja!
smile_org.gif

withstupid.gif
biggrin.gif
smile_org.gif
Jep, eli tottakai ttutuille tilaa löytyy
cool.gif

Edittiä... Niin, elikkäs varmaan toi Pluton paikka olis tarjolla, sittenhän 1. mökissä olis suoraan pari paikkaa. Otatko yhteyden Plutoon, hää jätti tuonne aiemmin nummeronsakin. Toisen maksu siis hänelle ja toinen mulle tuolla paikanpäällä
buttrock.gif

withstupid.gif
biggrin.gif
smile_org.gif
Jep, eli tottakai ttutuille tilaa löytyy  
cool.gif
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Ruunaalla voi ihan turvallisesti nukkua teltassaki. vuos sitten kävin perhostelemassa siellä ja yöllä joenvarressa puri joku öppiäinen käteen sillä seurauksella että kämmenselkä turpos puolikkaan tennispallon kokoseks
biggrin.gif
oli se turvotus aamuun mennessä sen verran laskenu että sain sormia koukistettua tarpeeks leirin purkamiseen. mut kalastusreissu lyheni oleellisesti. ei tullu kalaa. huonot täyt?

Asiasta aidanseipääseen.

Nopealla vilkaisulla ei sattunut silmään että mihinkäs aikaan se koskenlasku on? Käsittääkseni koko illaksi oli se kota varattu joten voi laskea että iltaan saakka menee...
Koskenlasku alkaen klo 15

Kota varattu käytännössä koko illaksi, veikkaisin että palataan kämpille n klo 18-19...

Miten on tarkoitus siirtyä koskenlaskupaikkaan? Vai lähteeks toi koski ihan pihasta?

Tekstasin Plutolle eli reissumme Zipen kanssa Ruunaalle onnistuu ja tulemme mökkiin numero 1.
smile_org.gif
Kiitos TeeVeelle kaikesta vaivan näkemisestä näin Matti ja Maija Myöhästen vuoksi.
smile_org.gif

Kun en jaksa kahlata koko ketjua läpi, niin kukas se lupautui kaljaa ja siideriä hakemaan?
smile_org.gif

Kerrattakoon siis vielä hiukka tuota ohjelmaa

Saapuminen perjantaina 4.7. alk. klo 14
klo 14 - >
033102beer_1_prv.gif

Lauantai 5.7.
aamusella vielä toistaiseksi sopimattomaan aikaan
062802moto_prv.gif
jos pystytään, esim Änäkäiseen tai paikallisoppaamme tietty voi vetää mutkaa jos pystyy
cool.gif

klo 14.30 lähdetään siirtymään kohti veneenlaskupaikkaa
klo 15 koulutus ja heti perään startti
klo 18-19 paluu reissusta
->
033102beer_1_prv.gif
ja saunottelua... Mökeissähän on ihka omat saunat
->
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
ja syöpöttelyä kodassa

Sunnuntai 6.7.
ghostface.gif

Mökkien luovutus klo 12 ja
062802moto_prv.gif

Kun en jaksa kahlata koko ketjua läpi, niin kukas se lupautui kaljaa ja siideriä hakemaan?
smile_org.gif
rammus
cool.gif
Rammus joo (+ kaveri+kaverin auto?), mut rammus jo matkalla vai missä.. ostoslistan toimittaminen hoituu öö.. TeeVeen kautta?
biggrin.gif

vai mihin se hyväksi käytön raja vedetään
biggrin.gif
Mulle vaan... Kyllähän mä hoidan!
062802jumpie_prv.gif
Omatkin pitää nääs hoitaa
biggrin.gif

Toinen vaihtoehto on, että jos olette paikalla, niin klo 19 mennessä perjantaina on tilattava kuorma suoraan rammukselta paikanpäällä... Jos ette ole vielä paikalla, niin laittakaa mulle tietoa! En tiedä kyllä miten se rammus ne maksaa, mutta katotaan sitä sitten
cool.gif

Nonnii... Juttelin tossa rammuksen kanssa ja luotiin nopeesti pelisäännöt!

Eli ykkössijalla tilausten suhteen on tuo myöhäinen ryhmä... Eli niille haetaan juomat pyynnön mukaan ja "laskutetaan" myöhemmin.

Klo 19 mennessä saapuvat voisivat roudata rahat rammukselle tai mulle ja me haetaan sitten rammuksen frendin autolla evästä Lieksasta

Oliskos noi niinkun riittävän reilut säännöt?

Eli... Myöhään saapuvat, laittakaa tarpeenne tiedoksi mulle ja rammukselle, niin osataan tuoda teille evästä!

Ja syy miksi molemmille, on se, etten ole varma, käykö rammus enää koneellaan tänään!!!

Edittiä... Siis yritin sanoa, että kaikille haetaan toki, MUTTA ennen klo 19 saapuvilta odotetaan nimellistä korvausta jo etukäteen
wink.gif

Nonnii... Juttelin tossa rammuksen kanssa ja luotiin nopeesti pelisäännöt!

Eli ykkössijalla tilausten suhteen on tuo myöhäinen ryhmä... Eli niille haetaan juomat pyynnön mukaan ja "laskutetaan" myöhemmin.

Klo 19 mennessä saapuvat voisivat roudata rahat rammukselle tai mulle ja me haetaan sitten rammuksen frendin autolla evästä Lieksasta

Oliskos noi niinkun riittävän reilut säännöt?

Eli... Myöhään saapuvat, laittakaa tarpeenne tiedoksi mulle ja rammukselle, niin osataan tuoda teille evästä!

Ja syy miksi molemmille, on se, etten ole varma, käykö rammus enää koneellaan tänään!!!

Edittiä... Siis yritin sanoa, että kaikille haetaan toki, MUTTA ennen klo 19 saapuvilta odotetaan nimellistä korvausta jo etukäteen  
wink.gif
Mitäs jos ei tiä koska tulee
biggrin.gif
mä eksyn aina monta kertaa
biggrin.gif
biggrin.gif

Eikäku siis yritetään roudailla omamme tai olla ennen 19.00:

No kun tuolleen oikeen tyrkyttämällä tyrkytetään niin voisinkin ihan vaan vaihteen vuoksi olusen sijasta tilata kymmenen tölkkiä kuivaa omppusiideriä, merkillä ei sen suuremmin ole väliä.

Kai nuilla alkuun pääsee
033102beer_1_prv.gif

Edittiä: Kai tämä tässä tuli kummallekin tiedoksi...ja me tuskin ollaan perilla ennen maagista klo 19

Back