• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meiän seurue saapunee kohtalaisen myöhään tod näk mutta mä ja Jassukka haluttais liinavaatteet mielellämme
smile_org.gif
Joten voisko joku kiva ihminen olla ystävällinen ja ottais meille valmiiks ne ennenku reception menee kiinni?

Enää muutama päivä, jee
062802jumpie_prv.gif
Mä hoitelen ne sieltä valmiiksi, tuo teidän muu porukka saa luvan viedä ne mökkiin saapuessaan...
Kiva juttu, kiitos paljon!

Jassukka menis varmaan perille asti pysähtymättä
sport05.gif

mut meikäläisen polvet ei kyllä kestä. Matka tulee tod näk menemään mun kohalta
062802moto_prv.gif
=>
biggrin.gif
=>
smile_org.gif
=>
lookaround_orig.gif
=>
sad_orig.gif
=>
crazy.gif
ja sit vihdoin perillä
033102beer_1_prv.gif

Mene ja tiedä, joko näitä uskaltaa yhtään katsella, mutta... Säätilat näyttää jo ihan kohtalaisilta. Vieläkun tuo sunnuntai saataisiin hiukan paremmaksi, niin tuossahan voisi olla ihan kivat oltavat...
thumbs-up.gif

s.jpg

Tuli muuta menoa, eli jos joku haluaa lunastaa paikkani alehintaan, niin viestiä tulemaan.
Voishan sitä jopa lähtee, vähän lyhyt varotusaika järkkäillä, mut
sain kuin sainki hommat junailtua eli
062802moto_prv.gif

Elikkäs. Tarviiko mun tietää jotain?
biggrin.gif

Olisin lähössä pe iltapäivän porukan mukana..
Muutakun kahlaat ketjun läpi...
cool.gif

Ja ilmotat jalkasi koon, jos tarviit kumisaappaita
biggrin.gif

Meiän seurue saapunee kohtalaisen myöhään tod näk mutta mä ja Jassukka haluttais liinavaatteet mielellämme
smile_org.gif
Joten voisko joku kiva ihminen olla ystävällinen ja ottais meille valmiiks ne ennenku reception menee kiinni?

Enää muutama päivä, jee  
062802jumpie_prv.gif
Mä hoitelen ne sieltä valmiiksi, tuo teidän muu porukka saa luvan viedä ne mökkiin saapuessaan...
TeeVee, onnistuisko tuo myös allekirjoittaneen kyseisille härpäkkeille?
thumbs-up.gif

Se menee sillain että jos meidän taskukoiralle ei löydy kohta hoitajaa on yks paikka myynnissä lisää
sad_orig.gif
Laita kamulle varaus tohon muukan ja jammuun autoon kun tulevat kuitenkin sillä
smile_org.gif

Pitäähän vahti saaha näihinkin kinkereihin!
kapöh! yks hoitaja lupautu ottamaan sen
smile_org.gif
:) tosin täs on viel monta päivää aikaa muuttaa mieltään - mut eniveis meikä lähtee kohta jo ajelemaan kohti ruunaata... missäköhän se on ---> pitänee ostaa kartta
idea3.gif

smile_org.gif

Enää muutama päivä, jee  
062802jumpie_prv.gif
Meitsi on ehkä ihmisten aikaan Ruunaalla joten toimitetaan perille!
smile_org.gif

Lupaan että saunakin on lämmin!

smile_org.gif

Enää muutama päivä, jee
062802jumpie_prv.gif
thumbs-up.gif
Tottakai onnistuu...

Helssingistä olisi pari mopoa ja 3 immeistä lähdössä perjantaina klo 13 pintaan about.

Tää porukka lähtee liikkeelle perjantaina klo 12.00 Pieksämäeltä.

Yritetään treffata tr3 ja riisorin porukka tossa Varkaus-Joensuu välillä.

Me lähdetään emännän kanssa Nokialta huristelemaan viimeistään klo 10... Ajetaan über tylsiä pikateitä nopeinta reittiä kohti Lieksaa... Meillä(kin) on letkassa hyvin tilaa, sekä edessä että takana
biggrin.gif

smile_org.gif

Enää muutama päivä, jee
062802jumpie_prv.gif
thumbs-up.gif
Tottakai onnistuu...
Voipi olla että mullakin menee aika myöhään ennenkun perillä ollaan joten, vieläkö tuon liinavaatepalvelun piiriin pääsee

Voipi olla että mullakin menee aika myöhään ennenkun perillä ollaan joten, vieläkö tuon liinavaatepalvelun piiriin pääsee
Voisin kuvitella, että liinavaatteita saa ilman sen kummempia varaamisia, toki, jos tulee myöhään niin kannattaa varmistella tätä kautta.

Tuossa kyselin respan aukioloaikoja, niin periaatteessa "kymppiuutisten loppuun" on respa auki, mutta samaan hengenvetoon kaveri sanoi, että jos porukalle ravintolassa juoma maittaa, niin paikka on auki, kunnes hyllyt on tyhjät... Asenne kohdallaan siis
biggrin.gif
... Tän toimivuus pitäis melkein kokeilla
thumbs-up.gif

Tuosta Ruunaalle siirtymisestä vielä, olisiko ihan hirveän paha idea laittaa vaikkapa aloitusviestiin ketä on lähdössä, milloin ja mistä.
Loput voivat sitten valita sopivaa seuraa tai tulla omia aikojaan.
idea3.gif

Back