• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Ruunaa 4.-6.7.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iltaa minä ja avec voitas lähtee. Jos ei oo pakko laskee koskee
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif

Lisää vaan väkeä koskenlaskuihin, ettei rammus joudu yksin maksamaan koko 6. mökkiä
tounge.gif

5 paikkaa siis vapaana !!!

Kah, kun tuo hallitus pikakäsitteli juur äsken loma-anomuksen niin pakkohan se on mukaan ängetä, siis yksi paikka möksään ja veneeseen, kitooos.
smile_org.gif

-kirjoitusvihreät

Muokkasin hiukan noita mökkejä, kun näyttää siltä, että tahvo tuo koko suvun tuonne, niin laitoinpa rammuksen ja Bing :n mökkiin 5 ja tahvon klaanin mökkiin 6.

Jos tuo muutos alkaa ylivoimaisesti jotakuta ahdistamaan, niin huutakkee lujaa!
thumbs-up.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Mites muuten petivatteiden laita enpä löytänyt niistä mitään tietoa
withstupid.gif
omatko pussukat vai onkos mökeissä?

Sain juuri tiedon että kaikki alueen mökit on nyt varattu!

Paikkoja jäljellä tähän keikkaan siis kaikki 2!

Liinavaatteista tuli sellaista tietoa, että liinavaatteet eivät sisälly hintaan, mutta on vuokrattavissa paikanpäältä hintaan 10€/setti sisältäen lakanat, tyynyliinan ja pyyhe

Lisäksi kommentoitiin tuota juomakulttuuria...Koskenlaskuun ei ole puhallisratsioita, mutta vaatimuksena on, että pystyy itse kävelemään ja melomaan ...
cool.gif

Ei ehkä viä ihan ajankohtasta mut, kait tampereen/lähiympäristön porukat ajelee yhessä sinne päin

Juu, vieläkin vapaana
biggrin.gif

Asiaan...

Koskenlaskun suhteen... Nyt on sitten varmistunut lähtöajaksi koskenlaskuun klo 15. Ottaa kaikkineen, siis koskenlasku + ruokailu aikaa n. 3-4h. Lähtö koskenlaskuun tapahtuu n. 800m päästä retkeilykeskuksen ravintolalta!

Jos joku haluaa "palvelun tarjoajan" tuovan mukanaan lainakumisaappaat, niin ilmottakaa mulle koko, niin veneiden kipparit tuo niitä sitten mukanaan!!!

Jos erikoisvaatimuksia ruokavalion osalta, siis allergiat yms yms, niin laittakaa privaa mulle, niin informoin eteenpäin!

PRKL, kaikki ei tuu selvinpäin mieleen, siis aloitusviestissä on sitä safkaa kuvailtu muutamalla sanalla, jos nuo aiheuttavat näppyjä, sitten privaa
cool.gif

Muukka sai puhuttua mut ympäri, joten jos tuo lista pitää paikkaansa ja kaksi paikkaa on yhä vapaana, niin meikäkin on messissä  
033102beer_1_prv.gif

Back