• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! Goes Norway VOL. II -> Geiranger

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pärkkele, ei ois paha Tukholmasta... Voi olla kiirettä tona viikonloppuna mutta mutta... ans kattoo...

Nii, jos lähtis ajelemaan jo torstaina siinä 14.00, kerkiäis aika pitkälle Ruotsin puolelle ja perjantai olis ajopäivä kans.Lauantaina olis vapaapäivä siellä Geirangeris ja sunnuntaina alkais ajaminen taas.
Tästä Haaparannan jälkeen mahdollisimman nopeasti joko suoraan Norjan puolelle (Trondheim) tai sitten Keski-Ruotsin läpi pikkuteitä Norjaan.Olen täs katsellut näitä reittivaihtoehtoja....Rankka reissu kuitenkin.JP445, otan karttakirjan matkaan sinne Oulaisiin ;)

Shviddu, mä oon muuten messissä, etenkin tossa purkuhommassa...  
buttrock.gif
Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!
062802jumpie_prv.gif

Pyöriähän ei saa siirtää eikä niihin saa koskea jos on sellainen tunne että on alkoholin vaikutuksen alaisena... joten olkoonpa siinä sitten
biggrin.gif

Tornio - Ruåtti - Norja -reitti kuulostaisi ihan hyvältä ja kun ykspyttypaukuttimella liikkeellä, niin vielä nopeusvarauksella.

Muita rauhallisemmin eteneviä menossa samaa reittiä? Voisi lähteä jo keskiviikon, torstain tienoilla...

Tornio - Ruåtti - Norja -reitti kuulostaisi ihan hyvältä ja kun ykspyttypaukuttimella liikkeellä, niin vielä nopeusvarauksella.

Muita rauhallisemmin eteneviä menossa samaa reittiä? Voisi lähteä jo keskiviikon, torstain tienoilla...
Tarkoitus oli tosiaan Oulun porukalla lähteä maita pitkin matkaan, ei muuta ku messiin vaan.

Pitäisköhän ilmoittautua?
confused_orig.gif
lookaround_orig.gif

Jaksaisikohan taas sitä juomista
033102beer_1_prv.gif

Paineissa en ollu mukana, olin kävelyllä
biggrin.gif

Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!

Tuli viime kesänä siellä käytyä... Varatkaa paljon rahaa tai visaan suuremmat luoto, ei oo meinaa mikään halpaa maa tuo vuonojen maa...

Pitää kyllä tänä kesänä jättää väliin, ei tohon riitä rahat joka vuosi  
bawling.gif
, ku pitää välillä mopoakin virittää  
confused_orig.gif

Back