Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!Shviddu, mä oon muuten messissä, etenkin tossa purkuhommassa...![]()
sanoi:Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!![]()
Tarkoitus oli tosiaan Oulun porukalla lähteä maita pitkin matkaan, ei muuta ku messiin vaan.Tornio - Ruåtti - Norja -reitti kuulostaisi ihan hyvältä ja kun ykspyttypaukuttimella liikkeellä, niin vielä nopeusvarauksella.
Muita rauhallisemmin eteneviä menossa samaa reittiä? Voisi lähteä jo keskiviikon, torstain tienoilla...
Tarkotax sitä Get a fuck out of my life"- ääliötä joka todennäköisesti kulkee radiopuhelin hanurissaan..?Toivottavasti se yks pallopää on edelleen töissä siellä satamassa... vai upotettiinksmesemereenjo?
ei parane paljo koskee muihinkaan kulkuvälineisiinsanoi:Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!![]()
Pyöriähän ei saa siirtää eikä niihin saa koskea jos on sellainen tunne että on alkoholin vaikutuksen alaisena... joten olkoonpa siinä sitten![]()
"Mä oon kävellyt paljon. Mä oon kävellyt oikeasti PALJON"Pitäisköhän ilmoittautua?![]()
![]()
Jaksaisikohan taas sitä juomista![]()
Paineissa en ollu mukana, olin kävelyllä![]()
Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!
*reps* HEHHHEHEHHEEeeee...."Mä oon kävellyt paljon. Mä oon kävellyt oikeasti PALJON"Pitäisköhän ilmoittautua?![]()
![]()
Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!![]()
" Ja vielä väärään suuntaan..!""Mä oon kävellyt paljon. Mä oon kävellyt oikeasti PALJON"Pitäisköhän ilmoittautua?![]()
![]()
Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!![]()
Osta riittävän tehokas mopo, niiin ei tarvi koko ajan virittääPitää kyllä tänä kesänä jättää väliin, ei tohon riitä rahat joka vuosi, ku pitää välillä mopoakin virittää![]()
![]()
...Osta riittävän tehokas mopo, niiin ei tarvi koko ajan virittääPitää kyllä tänä kesänä jättää väliin, ei tohon riitä rahat joka vuosi, ku pitää välillä mopoakin virittää![]()
![]()
![]()
![]()