Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, toiselta olkapää käväs pois paikoiltaan ja toinen käväs leikkauksessa, jonka kuntoutus kestääki sitte vähä kauemmin.Pitkiä sairaslomia teillä siellä, kun pari vkoa ennen jo tietää kahden olevan saikulla...Juu ei, ei pysty. Työvuoron vaihto on mahdotonta kun saikulla 2 ja kesäjussit ja -justiinat on jääny pois avittamasta. Ehkä sit ens kerralla.. Ajelkaa nätisti![]()
![]()
![]()
Jaa kaukana, onhan sinne toki noin 150km. Kai tuollainen matka nyt menee vaikka seisoen.Harmittaa kun on niiiiin kaukana Helsingistä. Ei tuonne asti ehdi kuin kesälomalla.
Kiitos kartasta, laitoin talteen. Hengessä mukana.
Terv. Jolanda
Hei, mä olin sentään tulossa PoristaHarmittaa kun on niiiiin kaukana Helsingistä. Ei tuonne asti ehdi kuin kesälomalla.
Terv. Jolanda
Miula o matkaa n. 250km tuonne HaminaanHarmittaa kun on niiiiin kaukana Helsingistä. Ei tuonne asti ehdi kuin kesälomalla.
Terv. Jolanda
On sinne yksi custom kuski tulossa Maskusta asti. Mukaan vaan. Rauhallisesti mennään, ainakin minä. Tosin vesisade on taattu kun olen mukana.Tunnen itseni nyt ihan huonoksiMinustakun neljäsataa km samanpäivän aikana ei ole enää kivaa.![]()
Saattaa custom pyöräkin vähän vaikuttaa asiaan.
Sunnuntaina olisi tarkoitus ajella Kemoralta kotiin etelän suuntaan, ei ihan taida 11:sta ehtiä Espooseen vaikka aikaisinkin lähtisi.Tarkoituksena on ajaa ensi sunnuntaina Kimppakiva.
Lähtö Bembölen kahvituvalta Espoosta klo 11.
Mietin vielä reittiä..
Kun kerran pitkä matka lähtöpaikalle ei tunnut teitä haittaavan, saan varmaan nähdä monta uutta kasvoa lähtöpaikalla![]()

Ai se onki busseille vaan?hyvä busamiitti