Sumppa sanoi:Toinen on täällä. Paljonko lysti kustantaa jäsenelle? Kun katselin kauppaa viimeksi, ei siellä ollut kuin ei jäsen-paikkoja kaupan...
Ne ilmestyy näkyviin kun maksaa tän vuoden jäsenmaksun (ainakin mulla), mut 499,- se tais olla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sumppa sanoi:Toinen on täällä. Paljonko lysti kustantaa jäsenelle? Kun katselin kauppaa viimeksi, ei siellä ollut kuin ei jäsen-paikkoja kaupan...
Kriisi sanoi:Ne ilmestyy näkyviin kun maksaa tän vuoden jäsenmaksun (ainakin mulla), mut 499,- se tais olla.
Sumppa sanoi:Ok. Kiitos tästä.
Haluaisin todella lähteä mukaan, mutta työkuviot hieman sekoittaa. Jos kerran tammikuun loppuun saa miettiä, teen sen.
Tai vahvistan heti kun tiedän.
Petri12r sanoi:Matka maksettu ja kylmät väreet kulki selkää pitkin.![]()

zpete sanoi:No mä en ainakaan perunut, nyt on maksettu.
Ja vuokrapyöräkin varattu muutamaksi päiväksi. Joku perhana oli varannut koko viikoksi ainoan supermoton (DRZ) mitä vuokraamoista löytyi, kokeillaan sit uudemmanmallista pikkugessua.
Edit: Näytti menevän läpi, mutta pankissa ei näy mitään eikä tullu mitään vahvistussähköpostiakaan. Voiskos joku tarkistaa tuliko maksu perille?
suzukai sanoi:Las Palmasin lähtijöille on varattu oma salafoorumi. Näkyy tässä tapahtumaosiossa tämän osion yläpuolella ainoastaan niille ketkä ovat reissuun lähdössä.
Tuolla tulen keräämään puuttuvia henkilökohtaisia tietoja, joita ei saatu kerättyä matkan maksun yhteydessä.
Edelleen kaksi paikkaa vapaana. Jos haluat aloittaa ajokauden kunnon lämmössä ja vielä paremmassa seurassa, niin kauppaan siitä.
HondaCebari sanoi:Mikäs on lipun hinta ei jäseniltä ?
Tuohon aikaan kun saa muutenkin +-400 eurolla lennot+bungalovin niin ei perse kestä kyllä maksaa 500egen ryöstö hintoja.