• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen letkassa mukana Myllykukosta, lähtö sopii näillä näkymin ihan milloin vaan.
Keulille toivotaan suunnistustaitoista ja määrätietoista vetohenkilöstöä. Alustava reitti vaikutti varsin hyvältä (tosin julkistuksen jälkeen siellä on 15 hiustenkuivaajaa pusikossa ja muutama epäilyttävä Ford Connect pysäköityinä bussipysäkeille...

tosin julkistuksen jälkeen siellä on 15 hiustenkuivaajaa pusikossa ja muutama epäilyttävä Ford Connect pysäköityinä bussipysäkeille...
Siinähän föönaavat, mehän ajellaan kuitenkin rajoitusten mukaan
talktohand.gif
..
033102bebe_1_prv.gif

Asikkalan Pulkkilanharjulla on sellainen, liekö jotain tekemistä Päijänteen kp:n kanssa, menosuunnassa tien oikeassa laidassa pieni kioski ja pitkähkö tiensuuntainen levähdyspaikka heti sillan jälkeen. Siinä voisi olla hyvä paikka olla kuulolla?

Kainosti kysyn, notta onko tarkotus ajaa mimmosta nopeutta...? Siis että pysyyks melkoisen kokematon lähes-customisti vauhdissa mukana (joka ei pysy mukana ainakaan orgin ajoissa, kuten jotkut on huomanneet...)?
baaa.gif

Eli kandeeko tulla mukaan, vai pitäskö jäädä suosiolla rannalle? Hinku tulla mukaan olis kyl kova...
bawling.gif

Kainosti kysyn, notta onko tarkotus ajaa mimmosta nopeutta...? Siis että pysyyks melkoisen kokematon lähes-customisti vauhdissa mukana (joka ei pysy mukana ainakaan orgin ajoissa, kuten jotkut on huomanneet...)?
baaa.gif

Eli kandeeko tulla mukaan, vai pitäskö jäädä suosiolla rannalle? Hinku tulla mukaan olis kyl kova...
bawling.gif
Alunperin tästä piti tulla rento reissu Ouluun. No paikka muuttui Kuopioksi, mutta rento reissu pysyköön teemana.... Mukaan vaan.

baaa.gif

bawling.gif
Mukana on muitakin köröttelijöitä, melkein-customisti sopii hyvin joukkoon
smile_org.gif

eli lähtöpaikka vois olla sit nurmijärven myllykukko...pitäiskö sittenki lähteä sieltä 8.00,ni ei tuppervaari pääse sanoo et nukutaa herroiks
wink.gif
mää aattelin et jos ois aamusta liikkeellä ni ehtis hyvis ajois yöpuulle
tounge.gif

eli tossa kahdeksan jälkeen.....su aamuna
062802jumpie_prv.gif

joku kyseli kokkkolan kautta tuloa...ei aivan mut isse kurvailen tosta joko suolahden-rautalampi tai sitte viitasaari-vesanto-kuopijjoon...eli
kyyjärvi matkanvarrel..

kokkolastahan ois parikin vaihtoehtoa...kannus-sievi-reisjärvi-pihtipudas-pielavesi-tervo-karttula-kuopio

tai sitte vt 13 kyyjärvelle ja sinistätietä mun matkas..paas harkintaan..

baaa.gif

bawling.gif
Mukana on muitakin köröttelijöitä, melkein-customisti sopii hyvin joukkoon
smile_org.gif
Pysyt vauhdissa! Ainakin silloin, jos mää olen Peräsmiehenä!
062802moto_prv.gif

baaa.gif

bawling.gif
Alunperin tästä piti tulla rento reissu Ouluun. No paikka muuttui Kuopioksi, mutta rento reissu pysyköön teemana.... Mukaan vaan.
niinku timppa sano tarkotus on ajella rauhallisen rennosti,maisemia katsellen...
smile_org.gif
eli mukaan vaan wimme
sport05.gif

ja kyll sä ttuttu voit olla peräsmies vaik mäki oon kyll tottunu olee siin hommassa...
wink.gif

mä nytt oottelen ett anttoo laittaa sen virallisen ilmottautumisketjun .siit sit nähään ketkä on varmana tulossa ja suunnitellaa sit yhessä missä treffataan matkan varrelta tulevat.eiks nii
smile_org.gif

käyn vihdoin viimein hakee mun panu kultasen tallista viikonloppuna
inlove.gif
062802moto_prv.gif

baaa.gif

bawling.gif
niinku timppa sano tarkotus on ajella rauhallisen rennosti,maisemia katsellen...  
smile_org.gif
eli mukaan vaan wimme  
sport05.gif

ja kyll sä ttuttu voit olla peräsmies vaik mäki oon kyll tottunu olee siin hommassa...  
wink.gif

mä nytt oottelen ett anttoo laittaa sen virallisen ilmottautumisketjun .siit sit nähään ketkä on varmana tulossa ja suunnitellaa sit yhessä missä treffataan matkan varrelta tulevat.eiks nii  
smile_org.gif

käyn vihdoin viimein hakee mun panu kultasen tallista viikonloppuna
inlove.gif

062802moto_prv.gif
Kukas tää Kultanen nyt sitten on ??
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja sitten seuraavaan vaiheeseen, eli mökkien varauksiin.
Tällä hetkellä on siis varattu 3 lomahuvilaa, joihin varavuoteiden kera mahtuu 20 henkeä ja 3 lomamökkiä, joihin mahtuu 12 hlöä ja varavuoteella 18. Näihin mökkeihin nyt otan sitten sitoumuksia.  Voi toki varata omankin mökin suoraan Rauhalahdesta.
Maksut on seuraavat:
1) lomahuvila 30€/hlö (nämä otetaan varavuoteilla täyteen)
2) lomamökki 25€ (väljemmin ilman varavuoteita)
3) lomamökki 20€ (hieman ahtaammin)
Lisäksi on varattu noin klo 19 buffetti (hinta 9,50€). Grillikatos makkaroineen sisältyy hintapyöristysten mukaan. Kilpailujen palkinnot on saatu sponssina.

Ilmoittautuminen tapahtuu seuraavasti:
-mietitte mitä mökkiä haluatte & ketä ilmoitatte ja maksatte ja ilmoitatte sen mailina mulle (Anttoo). Jos on jotain erityistoiveita majoituksesta tai allergioita muonasta, niin ilmoittakaa myös ne.
-minä pistän tilinumeron tulemaan PM:nä vastanneille maksua varten
-maksatte sen viimeistään 18.5. mennessä.
-koostan mökkilistaa sen mukaan, miten näen tilisuorituksia.

Jos mökit alkavat täyttyä, varaan lisää. Lomahuviloita ei ole enempää vapaana.

Boxi tosiaan on täynnä joten varaan tästä sitten...
Mulle yksi paikka huvilasta.. nimi on Aaltonen Timo ja laita tilinumero mihin maksaa...

mulle vaihtoehto 3.lomamökki 20e ja kaks kappaletta.piipu ja petteri...lähetä mulle se tilinumero...ni laitan ekaan viestiin ni ei tartte kaikille kirjotella
smile_org.gif
ja muutenki voisin ekaan viestiin kerätä ketä on menos mihinki ni näkee helpommin...

ööö..jos alkais kermapyllyilemään ja esittäis toiveen tosta huvilapaikasta, vaikka alkuun sanoinkin et mikä tahansa....ja sanompa nytkin, mut ens sijainen toive huvila
smile_org.gif

jos täst ny enää mitään selvää saa ni ajattelin ku ekoissa ilmoittautumisissa meni nuo huvilapaikat kuumille kiville ois tietysti fiksua jos he myös semmosen paikan sais, mutta jos joku ei huvilaan haluukkaa ni mä ekana tilalle...muutoin mökki...

...mikx ittesä ilmaiseminen kirjallisesti on näin vaikeaa......

Back