• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lähtö tosiaan vois olla nurmijärven myllykukosta tai roosasta.klo:9.00 vois olla aika hyvä? ja se ois lähtö aika eli pitää olla tankaukset,kusetukset ynnä muut hoidettu
smile_org.gif
Kukosta mieluummin, niin porukka saattais löytääkin sinne, jopa ajoissa
wink.gif

täytyy kattoo sit paljonko on pk.seudulta tulossa porukkaa.et pitääkö jakaa pariin ryhmään .hannula lupas vedellä..muita ehokkaita..riisor?
smile_org.gif

Eiköhän me voida vetää ihan kaik yhes koos. Paljon tyylikkäämpää, eikä tänä vuonna letkat ole sitä paitsi katkenneet vielä kertaakaan
talktohand.gif
Kop kop..

Mulla ei tosta vetovastuusta ole hirveesti kokemusta, notta parempi että mun edellä menee ainakin yks "jarru"..
smile_org.gif

mistä mihin on toi lossi systeemi?
Tuolta googlen reittiohjeesta kohta 43. ajetaan Puutossalmen lautalle.
Peräsmiehen tärkeyttä ei voi väheksyä. Mä voisin kyl....
smile_org.gif

Entäpä jos Porin, Tren ja Jykylän porukka treffattais vaikka täällä JKL:ssä ja ajeltas tästä sitte miittaamaan PK-porukkaa johonki?

edit. tai itseasiassa voitaisiin treffata vaikka Korpilahden suunnalla kun sieltä sitten pääsee Kärkisten salmen kautta Luhankaan pienempää ja melkosen komeaa tietä..

Tää vois lähtee puskeen HML:sta Lammin kautta Asikkalaan jne. Mihin aikaan pääjoukko on Pulkkilanharjulla äpröksimätli?

Onko muita HML:n suunnasta lähtijöitä ollut?

lähtö tosiaan vois olla nurmijärven myllykukosta tai roosasta.klo:9.00 vois olla aika hyvä? ja se ois lähtö aika eli pitää olla tankaukset,kusetukset ynnä muut hoidettu
smile_org.gif

täytyy kattoo sit paljonko on pk.seudulta tulossa porukkaa.et pitääkö jakaa pariin ryhmään .hannula lupas vedellä..muita ehokkaita..riisor?
smile_org.gif
ai..meinaatte nukkua aamul herroix
wink.gif

sittehän ei tarvi lähteä ajeleen ku vasta liki puolenpäivin...

porukalla menee ainaski 6 tuntia tolle välille...

Kiinnostaako porukkaa pysähtyä Hanx:n tehtaan myymälässä matkalla Kuopioon suattaa sattua Oravikoski matkanvarrelle jos ei lossin kautta kuljeta... Niiden kanssa voisi sopiakkin jotain sponssausta jos tarvitaan.... Ja kiinnostaa

TOMTOM

Lähinnä mietin että kiinnostaako käydä shoppailemassa... jos sen varjolla yritettäisiin saada iltakilpailuihin saataisiin palkintoja...

TOMTOM

Mites toi paluumatka? Kattelin pari vaihtoehtoista reittiä pk-seudulle, toinen idästä ja toinen lännestä, molemmat luokkaa 600km. Onko liikaa? Melko varmasti sellaisen 8 tuntia ottais paluumatkakin. Mut mikäs siinä olis ajellessa jos kelit suosii..
sport05.gif

Vielä kun virallisia varauksia ei ole tehtynnä, niin minä jättäydyn matkasta...
Kuopiossa olis kiva käydä, mut Kreikka kutsuu, eli Kuopivoon sit myöhemmin kesällä
thumbs-up.gif

Pitäkää hauskaa!!

Tosta menosta vielä sen verran että Porista ei nyt varmaan porukkaa paljoo tuu, mutta jos matkalta tulisi. Itse aattelin jo ehkä perjantaina tulla pks seudulle tai ajella aamutuimaan HMLään. Katsellaan karttaa vaikka Posarissa, Piipun kanssa kartan luku on aika avartavaa.... eihän tosta oo Ouluunkaan kun 7 cm...
biggrin.gif
biggrin.gif

onx muuten mimmoisesta aikataulusta ajatusta eli mihkämennes ois suotavaa et sakki ois kutakuinkin rauhalahdessa...ei sillä et pääsis
033102beer_1_prv.gif

vaan ihan uteliaisuuttani kyselen...joutashan tonne tulla norkoileen jo hyvis ajoin päiväl ku kalakukot o viel lämpösiä...

eli lähtöpaikka vois olla sit nurmijärven myllykukko...pitäiskö sittenki lähteä sieltä 8.00,ni ei tuppervaari pääse sanoo et nukutaa herroiks
wink.gif

joo ttuttu voit olla peräsmies mä oon sit peräsnainen...

laitetaa se hanx tehas mietintä myssyyn..

riisor paluumatka vois hyvinki olla pitkä.voidaa sitt sunnuntain katella fiilistä ja ilmoja mistä mennää...ja sunnuntaina vois lähtee 11.00? mun pitäis olla 20.00 himassa...

mintulle oikein mukavaa reissua kreikkaan!

joo katellaa vaa timppa karttaa posarissa...aika nopeestihhan me kuopiossa ollaa jos sinne on vaa 7cm
wink.gif

ketkä oli matkan varrelta tulossa ni katellaan lähempänä millon yritetään olla missäkin....

eli lähtöpaikka vois olla sit nurmijärven myllykukko...pitäiskö sittenki lähteä sieltä 8.00,ni ei tuppervaari pääse sanoo et nukutaa herroiks
wink.gif

riisor paluumatka vois hyvinki olla pitkä.voidaa sitt sunnuntain katella fiilistä ja ilmoja mistä mennää...ja sunnuntaina vois lähtee 11.00? mun pitäis olla 20.00 himassa...

joo katellaa vaa timppa karttaa posarissa...aika nopeestihhan me kuopiossa ollaa jos sinne on vaa 7cm
wink.gif

ketkä oli matkan varrelta tulossa ni katellaan lähempänä millon yritetään olla missäkin....
Mihin suuntaan niitä varauksia pitäisi tehdä? Mä en tiedä mistään mitään!
omg.gif

wink.gif

wink.gif

Mihin suuntaan niitä varauksia pitäisi tehdä? Mä en tiedä mistään mitään!
omg.gif
Kyllä kai se pitäs lähipäivinä tohon etusivulle inffoo tulla, mutta lienekkö Anttoo nyt työmatkoilla..
nixweiss.gif

Joo toi kasin lähtö vois olla ihan paikallaan, jos meinataan viideltä olla perillä. Viideltä olis hyvä olla perillä siinäkin mielessä, että ehtii
033102beer_1_prv.gif
:t kaupasta ennen kuutta..

Varmaan kuitenkin 2-3 pidempää kaffe/lounasbreikkiä pidetään. Noi melkein kannattaa ajoittaa niin, että samat paikat toimii myös kohtauspaikkoina, jää vähän pelivaraa puolin ja toisin. Esim. Lammi/Joutsa/Pieksämäki.

Kiinnostaako porukkaa pysähtyä Hanx:n tehtaan myymälässä matkalla Kuopioon suattaa sattua Oravikoski matkanvarrelle jos ei lossin kautta kuljeta...

Koko lössi lossiin olis kyllä siisti, mutta senhän voi suorittaa sunnuntainakin jos itärajaa ajellaan pois.

Lähtö klo 11:00 varmaan ok. Jos on paljon huonovointisia niin tulkoon loput myöhemmin
cool.gif

Back