• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! goes Kuopio 7.–8.6.2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei se tosta enää paljon parane. Aikaa tuohon menee.
Olisiko heittää arvio, kuinka kauan ??
7-8h ei välttämättä ole kaukana, riippuen vähän tauoista,

Tuolla asikkalan kohdalla taitaa olla soratietä pätkä, kannattanee kiertää kun kaikki ei kumminkaan tykkää.

Jos Leppävirralla ei kello näytä vielä ihan älyttömiä ja jos ajohaluja vielä löytyy, niin ei välttämättä ois huono idea kiertää Kallaveri Vehmersalmen kautta? Enpä ole tuolla liikkunut, mutta ainakin kartalla näyttäis aika hyvältä.

Mutkin vois alustavasti laittaa johonkin kämppään, jossa on kova katto. Kai sitä saunaan pääsee muuallakin
smile_org.gif

sanoi:
ei välttämättä ois huono idea kiertää Kallavesi Vehmersalmen kautta?

Erittäin suositeltavaa vitostien jyystämisen sijaan. Voipi ajaa lyhyemmän siivun Puutossalmen lossin kautta Pitkälahden ABC:lle ja siitä Kuopioon, tai kiertää vielä Vehmersalmelle saakka ja pohjoisesta päin tänne kylille. Lossin ja ABCin välille tuli viime suvena uusi asfaltti, kyllä kelpaa siinä körötellä nyt.

Niin, itse olen kyllä käytettävissä paikallisvahvistuksena, jos mitä apua tarvitsette. Tiedän kuitenkin jo nyt, että olen ko. lördaagina Joen suussa valokuvaamassa yötä myöten, joten en valitettavasti pysty täysipainoisesti ottamaan osaa tähän riemukkaaseen kokoontumiseen
062802moto_prv.gif

yhteen vetoa alustavista mökki/huvila majotuksista:

huvila mökki kaik käy
anttoo,2 juizma timberline
tinne, 2 vilttu tiggeri
piipu, 2 jagge,2 minttu
mc nikke nipa83 tuppervaari
annepii riisor
mjm68,2
arctikdiver
wimmevanamo

huviloihin tulossa 11,ilmeisesti vielä 3 mahtuu huvilaan.mökkejähän tais saada vielä niin paljon ku halus.

mä yritän tänä vuonna olla reippaampi kuski(silti pitää ihastella maisempii) eli mä oon tietty taas peräpään vetäjä....ni rupeen vonkaa jo näin julkisesti vetäjiä,täältä stadista
biggrin.gif

hannula suostuisitko vetelee
wink.gif
vetäjiähän voi olla muutama.....
sport05.gif

No sviddu, laittakaas mutkin sitten huvilaan kermaperseilemään, jos kerran tilaa on
smile_org.gif

"Reissulla ei sitten ole kusitaukoja
emmekä pysähdy syömään. "

Toivottavasti riisor ei ainakaan vedä, toi sen allekirjoitus ei hyvää lupaa  
wink.gif
Meillä on pieni rakko ja iso vatsa  
nixweiss.gif

yhteen vetoa alustavista mökki/huvila majotuksista:

huvila               mökki                   kaik käy
anttoo,2           juizma                   timberline        
tinne,  2           vilttu                    
piipu,  2            jagge,2                
mc nikke           nipa83                   tuppervaari
annepii             tiggeri                           
mjm68,2
arctikdiver
wimmevanamo
minttu
riisor

huviloihin tulossa 14.huvilat tällä hetkellä täynnä.mökkeihin mahtuu.

päivitetty versio

On niin hirvee matkakuume, että voi voi ...
Saatanpas olla jossakin mantereen puolella tuolloin .. luulisin .. toivoisin ...
ö ... körö ... körö ... körö ... kör-
062802moto_prv.gif
..... ... .. .

Pitäähän sinne saada paikallisheimon edustajiakin paikalle, joten voisinpa tulla nauttimaan sihijuomaa
033102beer_1_prv.gif
kanssanne, majoitusta en toki tarvitse (sammun vaikka sitten nurmikolle ellen muista kotiani).
lookaround_orig.gif

Ellei sitten tule lähdettyä Botniaringille Jokkis-kisoihin ...

Kyllä munkin jossain pitää nukkua, kukas huolii...? Olikos tää nyt sitova lista vai ?? jäänyt mulle epäselväksi ja varmaan jollekin muullekin
withstupid.gif

Kyllä munkin jossain pitää nukkua, kukas huolii...? Olikos tää nyt sitova lista vai ?? jäänyt mulle epäselväksi ja varmaan jollekin muullekin  
withstupid.gif
ei tää mikää sitova mun kaan ymmärtääkseni oo...anttoo vaa halus alustavaa tilanne katsausta..ni tietää paljon mökkejä pitää varata...niitähän voi varata lisää +ilmeisesti huvilotakin..et ei hätää...mut en mä kyll rupee teiän puolest päättää missä haluutte nukkuu ja paljonko haluutte maksaa
wink.gif
et pitää ilmottaa et huvila vai möksä.

withstupid.gif
ei tää mikää sitova mun kaan ymmärtääkseni oo...anttoo vaa halus alustavaa tilanne katsausta..ni tietää paljon mökkejä pitää varata...niitähän voi varata lisää +ilmeisesti huvilotakin..et ei hätää...mut en mä kyll rupee teiän puolest päättää missä haluutte nukkuu ja paljonko haluutte maksaa
wink.gif
Se on ihan sama mitä mä haluan... kun sä kuitenkin aina loppuenlopuksi päätät, joten pistä mut nyt vaan jonnekin
wink.gif

Kun nyt sinne Rauhalahteen menette, tarkistakaa myös sen Jätkänkämpän savusaunan tilanne. Se on isohko savusauna muutama sata metriä niiltä huviloilta eteenpäin. Kuuluu samaan leirintäalueeseen. Kunnon savusauna uinteineen ja muine lisukkeineen voi olla asialtaanen veto, jos on alle ajettu 6-8 h vaihtelevissa merkeissä...

Kun nyt sinne Rauhalahteen menette, tarkistakaa myös sen Jätkänkämpän savusaunan tilanne. Se on isohko savusauna muutama sata metriä niiltä huviloilta eteenpäin. Kuuluu samaan leirintäalueeseen. Kunnon savusauna uinteineen ja muine lisukkeineen voi olla asialtaanen veto, jos on alle ajettu 6-8 h vaihtelevissa merkeissä...
tää ois kyllä asiaa..
saakohan siel polttaa
cool.gif

withstupid.gif
wink.gif
jospa täs ois pieni pelko siitä et majoitus ois yhteinen turkin yhdistetyn paini/painonnosto-joukkueen kans....

sitä määki ettei ihan kaikki käy, niinku siskonpeti ötzlananin kanssa
biggrin.gif

tää ois kyllä asiaa..
saakohan siel polttaa
cool.gif
Jos ei käryä.

Back