• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! goes Imatra IRRC 2018, 6.-8.7.2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sami1024 sanoi:
Tuo on aika paljon omista arvostuksista kiinni. Ainakin viime vuonna vippiteltan ruokailu oli kerrassaan erinomainen sisältäen myös kohtuullisen määrän juomalippuja. Eli jos laskee arvoa sille, että saa syödä posliinilautasilta oikeilla välineillä lähes alacarte-tasoista ruokaa salaatteineen ja jälkkäreineen, sekä viinit / oluet tms siihen kylkeen, niin vippi ei välttämättä olekaan kovin kallis.

Toisaalta sitten taas ainakin mun näkökulmasta se lähtösuoran vippikatsomo oli kyllä silkka turhake viime vuonna. Pääsuoralla / maaliviivalla on lopulta melko vähän nähtävää kilvanajon kannalta. Ne kaksi muuta vippikatsomoa taisivat olla paremmin sijoitetut kisatapahtumien kannalta. Sinänsä kyllä pitkän päivän mittaan itsellä ainakin selkä ja jalat alkavat arvostaa istumapaikkaa josta näkee kisatapahtumat. Moni toki arvostaa enemmän mahdollisuutta kulkea eri kohtiin rataa päivän mittaan.
Lisään tuohon vielä kunnon vessat ja screenit mistä näkee kisan tohinat muualtakin kuin omalta kohdalta.

Subjektiivinen juttuhan tämä.

Noniin

Nyt sitten on liputkin ostettu ja maksettu.
LYSEO VIP :)
Eli sama paikka kun viime vuonna :WAZAAP: :bisseä:

vahvajussi sanoi:
Noniin, retki ostettu. Nyt pitää enää toivoo, ettei oletettu huonekaveri Pesälä hirveesti mölise unissaan :D

Jos mölisee niin mä voin tulla tilalle.. JMH on myös seuramiehiä unissaan. Tosin sen jutuista ei saa mitään selvää kun selittää unissaan. Mutta tulisivat varmaan hyvin juttuun.:grin:

marko.fzs sanoi:
Jos mölisee niin mä voin tulla tilalle.. JMH on myös seuramiehiä unissaan. Tosin sen jutuista ei saa mitään selvää kun selittää unissaan. Mutta tulisivat varmaan hyvin juttuun.:grin:

Tossahan saattais olla alku jollekin kauniille ja herkälle... Tai sitten ei :D

marko.fzs sanoi:
Oon nukkunu Hipin kanssa samoissa kämpissä, ei tuu vaihtokauppoja :grin: Eiku sori, et ollutkaan vaihtamassa Hippiä Pesälään :D

suzukai sanoi:
Majoitus ostettu. Pitää keksiä jotain ekstraa reissuun, kun toi saunalauttakin on poissa kuvioista.

Pitääköhän sitä nyt mennä sit ihan oikeasti sinne radan varteen katsomaan kisoja :D

marko.fzs sanoi:

On se saatana. Luulis, että Hippi kun pölisee hereillä ollessaan niin ahkerasti, että sanat loppuis sieltä suusta, mutta ei kai sitten. Jesseteipillä suu kiinni nukkumaan mennessä?

Ensimmäinen tunnustelija varovaisena hotellilla. Kevyenä esileikkinä hoidin sisäänkirjautumisen sepalus auki. Tytön ilme tiskin takana ei värähtänytkään. Ovat esimerkillisesti valmistautuneita täällä meihin ja Petri tusinaärrään.

JMH sanoi:
Ensimmäinen tunnustelija varovaisena hotellilla. Kevyenä esileikkinä hoidin sisäänkirjautumisen sepalus auki. Tytön ilme tiskin takana ei värähtänytkään. Ovat esimerkillisesti valmistautuneita täällä meihin ja Petri tusinaärrään.

Tosi hyvä että valmistelet ja totuttelet tyttöjä hyvissä ajoin.
Ainakin jos siellä on uusia neitoja.

Majoitus lienee selvä, mutta mites sitä muistais ostaa itse lipun?? :p

No, onhan tässä vielä aikaa kun ei aio ostaa mitään VIP-lippua.

IRRC:n ensimmäiset kisat on ajettu ja Twitterissä ensimmäisiä kuvia tarkasteltu. Kohta mennään Suomessa, ja toivottavasti onnistuu ottamaan muutaman jotenkin julkaisuun kelpaavan kuvankin.

Mutta seura on parasta 1.luokkaa ja ylintä VIP:iä, kun tämän jengin kanssa lähdetään reissuun. :WAZAAP:

Ostaisin 2hh majoituksen, jos joku haluaa omastaan eroon.

Vaihtoehtoisesti kaverin pitäisi vaihtaa 2hh majoituksensa 3hh majoitukseksi.

Jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin Ticketmasteriin on tullut nyt myös niiden aiemmin puuttuneiden kahden lyseonmutkassa olevan katsomon paikkaliput myyntiin.

Back