Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
W-P sanoi:Hahhahhaaa....mulle tatska handuun et muistaa tunnarin...
Mutta joo; kiitos tähänasti ja tosiaan innolla odottelemaan; enään 258 päivää![]()

Tai liittyä vuoden 2016 jäseneksi ja ostaa !ORG-majoituspaketti sitten kun tulee myyntiin... Melkein koko hotelli varattuna nimittäin!Z-man sanoi:Liput ja majoitus.. check
Kannattaa muuten olla aika kärppänä noitten majapaikkojen suhteen, aika moni myi eioota tossa päivällä jo.
Brocol sanoi:Pääsikö joku ostamaan noita istumapaikkoja? Ainakaan päivällä en tuota löytänyt
Go-Za sanoi:Tai liittyä vuoden 2016 jäseneksi ja ostaa !ORG-majoituspaketti sitten kun tulee myyntiin... Melkein koko hotelli varattuna nimittäin!
W-P sanoi:En minäkään ainakaan tuolta lippupalvelun saitilta nähnyt muuta kuin VIP-lipun katsomopaikalla, jota hetken harkitsin. Se oli mielestänii ainoa maininta katsomosta. Sekin voi tietty olla seisomakatsomo.
Salmon sanoi:Paikkalippuja näyttäisi olevan jos ostaa pelkän lauantain tai sunnuntain. Mitäköhän ne paikat on jos ostaa pesu paketin

Salmon sanoi:Paikkalippuja näyttäisi olevan jos ostaa pelkän lauantain tai sunnuntain. Mitäköhän ne paikat on jos ostaa pesu paketin
W-P sanoi:Mulla lukee pe-su lipussa näin:
LIPPUTYYPPI PAIKKA
Normaali NORM NUMEROIMATON 19
eli en tiedä noista paikoista, mutta eiköhän siellä sitten selviä![]()
Salmon sanoi:Toisaalta se olisikin parempi jos olisi vaan aluelippu ja saisi mennä sinne minne haluaa. En mä sinne katsomoon halua tököttämään
Z-man sanoi:Olen antanut itseni ymmärtää, että aluelipulla vaelletaan minne vaelletaan ja istumapaikat on sitten niille jotka ei jaksa vaeltaa. Eli eiköhän alueella ole ihan vapaa liikkuvuus?