• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Goes HEUREKA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
opin senkin että hämähäkki perkeleitä pitää kohdella kunnioituksella koska muuten kaikki viljapellot ois täynnä jotain zoppazuoriaisia mitkä pupeltais viljan...eli mietin nykyään jo sekunnin ennen ku hämppis kohtaa raidilta tuoksuvan tulipallon
biggrin.gif

molemmissa bileissä oli kivaa mutta hotellilla soi sata salamaa
tounge.gif

kiitos mummolle jonottamiseen pakottamisesta ja muille hyvästä seurasta

Kiitos kaikille : elämyksistä,seurasta,oluesta, ... pahastaolosta ja kotiinkuljetuksesta
biggrin.gif

Kiitokset täältäkin, oli valistava reissu tieteiden ihmeelliseen maailmaan. Ötökkä-elokuva oli tosi suloinen. Iltariennot vietimme muulla suunnalla, silti aika sama lopputulos: ukko nukkuu vieläkin ja mulla päänsärky toivottavasti pian helpottamassa.. Kivaa oli, kiitoskia järjestäjille.
smile_org.gif

Kiitokset kaikille !
Senverran tuli otettua, että tuloksena kunnon kapula, taitaa olla tosin menossa jo pikkuhiljaa ohi, kun pystyy olla istuvassa asennossa
buttrock.gif

Juu, kiitokset ja erityisesti Basicille. En ole vielä uskaltanut laskea, mitä tämä ilmainen käynti lopulta maksoi...
tounge.gif

Yksi turha kuva tuli otettua, jatkomesta oli niin meluisa, että en mä saanut helvetinkään tolkkua siitä mitä muut siellä puhui.
confused_orig.gif

Niin, sanoinhan ettet taaskaan julkaise puoliakaan räpsyistä... vai eikö muuta painokelpoista löytynyt tuoltakaan reissulta? Mun puhelimesta löytyy runsaasti otoksia, joista suurinta osaa en tunnusta itse ottaneeni.

Emmä-vaan-tiedä... ajattelin että itse tunnustaisi kuka on puhelinta lainannut.
tounge.gif

Ei taida mitään julkaisukelpoista "sivistysreissulta" kuitenkaan olla, mä kun en Heurekan puolella ottanut kuvia kuin "kahvilasta" ja ahkerista lastenvahdeista. Onneksi Jassu oli muutaman napannut sieltäkin.
smile_org.gif

Juniori käski kiitellä taas tästäkin jutusta
smile_org.gif

Oli kyllä mukavaa että muksun voi ottaa mukaan "tapahtumaan",
ja oli kiva huomata että nekin joilla ei ollut omia lapsia, oli saanut niitä lainaksi siskoilta ja naapureilta
smile_org.gif

Tässähän ruvetaan odottelemaan .ORG! goes -Linnanmäki, -Särkänniemi ja -Korkeasaari reissuja ihan innolla.
(eipä tarttis noissa olla itte kaikissa possujunissa mukana, kun kakrut voisivat painella keskenänsä
biggrin.gif
)

-tulee vähän niinkun kaks kärpästä yhdellä iskulla - mukelot tyytyväisiks ja vanhemmat vois keskittyä olennaiseen ja olispa
juttuseuraakin kivasti
062802jumpie_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Tai Serena näin talvisaikaan. Tosin siellä se olennaiseen keskittyminen vois pienempien muksujen kanssa olla hankalaa, kun pitäis itse olla pelastuskunnossa.
wink.gif

Ötökkä- ja elukkatietämys tuli taas kerralla päivitettyä. Nyt tiedän, että vamppyyrilepakko voi lipittää puolessa tunnissa 80 % omasta painostaan verta... vastaisi immeisellä sellaista 50 litraa... Naarasapinat taltauttavat kuukautiskivut sopivilla yrteillä ja etana voi regeneroida kokonaisen uuden pään... Allekirjoittanut toivoisi toisinaan olevansa etana...

Basicille nätti niiaus tiedepäivästä ja muulle lössille syöpöttely ja juopotteluillasta
biggrin.gif

Iso kiitos meinkin tiimiltä järjestäjille. Vaikkei ihan koko mestaa kerittykään/jaksettukaan nopeus-/voimarajoittimesta johtuen kiertää, niin kivaa oli!

Back