• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Goes HEUREKA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kai siel pystyy kepukoiden kans liikkumaan, ellen noista eroon pääse? Mut siis tulossa ollaan..

-"opetellaan taas kävelemään oikein ry."-

Viimeiset ilmoittautumiset tänään torstaina... tai no vielä huomenna perjanaina päivällä otetaan vastaan ilmoittautumisia klo 15 asti.

mukaan tulisi vielä 2 aik. ja natiainen 8v.
062802jumpie_prv.gif

Kiitos järjestäjille ja muille vastuullisille. Lapset kitisi tullessa matkan pituutta, mutta ei kuulemma kokemuksen jälkeen yhtään harmittanut reissuun lähtö. Melkein sai kersat kiskoa pois putiikista lähdön hetkellä.
smile_org.gif

Ei muuten kellään osunu silmään ku mulla oli käyny varkaat Golfissa siinä parkkipaikalla? -97vuotinen ja punanen väriltään.
Ei sinänsä ollu mitään arvokasta viety, viitti tehdä ku rikosilmotuksen... ei mee omavastuun yli menetetyn omaisuuden arvo. Lähti muunmuassa kännykän ja gps-paikantimen yksikön laturit, mp3 soittimen kake ja kännykkä teline johon kiinnitetty gps vastaan otin... Niin ja salikassissa olleet shampoo pullot
tounge.gif
, kaikkineen jotain 80e menetykset. Takaluukussa olis ollut n.2000e työkalut (hiltin poravasara, de waltin akkukone, flucen mitarit salkussa ja paljon muita käsityökaluja) onneks ei vieneet kun ei ole tossa siviiliautossa vakuutusta kaluille kun niin harvoin kuskaa.

Ei mitään murtojälkiä, lukuun ottamatta jotain naarmuja oven yläkarmissa... Oli käyneet 13.45-16.20 välisenä aikana.

Olis vaan kiva saada edesvastuuseen tekijä.

Jos joku tietää niin vois ystävällisesti ilmotella mulle tai vantaan poliisille.

edit: oli lähtenyt myös nahkatakki ja aurinkolasit

Mika Flinck
040-7288839

Skidit diggas. Kiitos asianosaisille. Ja tietysti myös muulle seuralle.
Lupasin, että mua ei Hotelli Vantaassa näy, mutta paskaahan mä puhuin. Kauheesti plussia toivottavasti ropisi...
wink.gif

Kiitos ja anteeks!
bowdown.gif

Kamalan kivaa oli taas - Heurekassa sivistyi kummasti
smile_org.gif

Ja Rossossa oli ruoka loistavaa....
Ja enhän mäkään sitten kuskiksi joutunutkaan vaikka niin alussa uhoilin - vantaan hotellilla meni ihan
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif

Kovasti kiitoksia kaikille seurasta - olipa mukavaa ottaa vähän kuppia ja tanssia paljon
smile_org.gif

Olokin on mitä parhain - joten se joulusiivouskin onnistuu tänään ihan suunnitelmien mukaan
062802jumpie_prv.gif

pelottaa... voisin vaikka vannoa että jokin liikahti juuri tapetin alla... eli kaikesta päätellen eilen oli sangen hauskaa... ja kohta pitäisi lähteä kullan kanssa hieromaan huimia kauppoja johonkin ostoshelvettiin... pelottaa...

Back