• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Goes HEUREKA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos ei töihin joudu niin mukana, kun on synttäritkin samana päivänä
biggrin.gif
. Eli minä + hallitus (avoavaimo) tullaan. Tuskin jaksan baariin rahojani kantaa, mutta Heureka kiinnostaa, kun ei ole saanut aikaiseksi siellä käydä.

Ilmoitan 14.12. mennessä, jos joudun laivalle lähtemään emmekä pääse tulemaan.

Tällä hetkellä vapaalippuja on kaikille, joten hinta on 0 €.

Kiitos siistä kuuluu Basicille, joka vaparit on järjestänyt.

Mun täytyyki perua tuloni Heurekaan. Harmi sinänsä, mutta enköhän mä kestä. Päätin äsken lähteä Marokkoon lentämään
smile_org.gif

Vieressä melkein asutaan, joten ilmottaudun. Ottaisin avecin mielelläni mukaan, onhan me kimpassa ajeltu muutenkin koko ajan, jos vain sopii.

Koitan päästä messiin, ainakin tuonne hotellille. Heurekasta ei vielä tiedä kun on duunin kokousreissu jonnekin salaiseen paikkaan ja reissu venähtänee lauantain puolelle...saas nähdä...

mutta jussia olisi kiva nähdä...=)
Jesh, aikataulut nyt selvillä ja heureka jää tällä erää väliin. Mutta Hertaksessa nähdään....
033102beer_1_prv.gif

Vieläkö mahtuu mukaan? Mä voisin jokiniemeläisenä alkuasukkaana hippasta JunioriPetroolin (4 vee) kera mukaan Heurekaan. Paikallisen Loveboat-simulaattorin jätän väliin.

PS. Kävin tänään ulkoiluttamassa Yammua, ai että oli mahtavaa...

Mulle näillä näkymin 2 muksua mukaan. 10v. ja vissiin samaa luokkaa myös toinen (huono kummitäti, ei muista kummityttönsä tarkkaa ikää
biggrin.gif
)

Joutuu peruuttamaan tulemisensa heurekaan, tähtään baariin silti mukaan.. Koulun lukujärjestys muuttu, pitääkin olla melkein neljään koululla.. Ahterista kun pyörittävät ympäri lukujärjestyksiä..

Aikuisopiskelijan arkea..

Back