• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org! Goes HEUREKA!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
voi
033102ass_1_prv.gif

alkaa jo riepomaan kun työnteko häiritsee näin pahasti harrastustoimintaa. eli tod.näk ei pääse,jos en jollain keinoin saa keploteltua itselleni vapaapäivää

Mukana
062802jumpie_prv.gif

Olen poikkeuksellisesti töissä ko. lauantaina, mutta pääsen paikalle viimeistään 16:30. Ainakin hot. Vantaalle tulen, jos porukat sinne menee.

lähtisin, mut ei minkään vallan mahdollisuuksia
veryangry.gif
Tööt pilaa kaikki harrastukset
crazy.gif
mut tietty jos illalla intoutuis vantaalle
idea3.gif
hmmm. jäänpä miettimään

biggrin.gif

YESS, pakko sinne on tietysti tulla pyörähtään! Hotelli NightClub Takapesään ainakin jos vaan talous kestää.

edit. siis: ei kiitos minua Heureka listalle, ainakaan vielä. ikäväkyllä.

Yritän järjestää vapaata sille päivälle.
Eli mukana Hellevi+Pete.

Varmistellaan vielä myöhemmin..

edit: vapaat varmistettu, olemme mukana
smile_org.gif

Ihan epistä. Mie oon koko pienen ikäni halunnu käydä Heurekassa, mut en oo koskaan päässy, enkä pääse sitten nytkään... Perhanan työt, ku haittaavat aina harrastuksia...
veryangry.gif

Koitan päästä messiin, ainakin tuonne hotellille. Heurekasta ei vielä tiedä kun on duunin kokousreissu jonnekin salaiseen paikkaan ja reissu venähtänee lauantain puolelle...saas nähdä...

mutta jussia olisi kiva nähdä...=)

Kuulostaa kivalta ku muijafrendiku asuu parinsadan metrin päässä Heurekasta...

En oo vielä iha varma työvuoroista... mutta eiköhän sitä jotenki saada värkättyä aikaa.

Joo, paikalla.. =) Klo 14 voi olla snadisti tiukka, mutta tuohon 14:45 näytökseen olen kyl paikalla.. Tähtään tuohon klo 14sta..

Kaippa sitä voisi tulla sivistämään itseään sinne Heurekaan -
ja otanpa vielä Yammutar Jr. mukaani.

Tuota hotelli Vantaata tarttee vielä vähän miettiä
crazy.gif

jos tuun mestoille niin en ota sinne Jr. mukaani
biggrin.gif

Back