• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Org goes Herrankukkaro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Herrankukkaro - Finnish Old Fisherman’s Village

Lähtöpaikkana olisi TB Kivenlahti ja lähtöaika lauantai 13 syyskuuta klo. 12.00. jolloin arvioitu saapumisaika perillä klo 15-16  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Aika: 13-14.9.2008 (la-su)
Paikka: Herrankukkaro, Rymättylä ((http://www.herrankukkaro.fi/)
Hinta: 153 € / hlö

13.09.08 lauantai

Klo 16.00 Saapuminen Herrankukkaroon. Tervetuliaisjuoma tervaplörö tarjoiltuna saaristokylän tapaan rantalaavulla. Herrankukkaron isännän tervehdys ja lyhyt selostus paikan tarjoamista palveluista, historiasta ja ympäröivästä saaristosta.

Klo 16.30 Majoittuminen

ORG. aktiivien järjestämää ohjelmaa (  
biggrin.gif
 )

Klo 18.00 Saaristolaisillallinen – Koivuniemen Jannen Saaristolaispöytä. Perinteistä aitoa saaristolaisruokaa paikallisten taitajien tekemänä. Tarjoiltuna rantalaavulla nuotion lämmössä ja myrskylyhtyjen valossa tai vaihtoehtoisesti tunnelmallisessa sisätilassa.

Klo 20.30 Savusauna – 10 tunnin lämmityksen jälkeen aito savusauna on raikkaaksi tuuletettuna nautittavissa pyyhkeineen ym. tarvikkeineen. Saunomisen yhteydessä lämminvesialtaat nyt veloituksetta käytössämmee.
Lisämaksusta käytössä myös muut Kaislikkokylpylän palvelut – rentouttavia yrttikylpyjä, ihania hoitoja.

klo 22 -> Illanviettoa sisätiloissa tai rantalaavulla nuotion lämmössä, myrskylyhtyjen valossa.

Yöpyminen kalastajakylän mökeissä, Linnunpöntöissä, halkopinoissa mummolan malliin

14.09.08 sunnuntai

Aamulla Saaristolaisaamiainen – emännän runsas aamiainen antaa puhtia ja hyvää mieltä

Klo 12:00 Lähtö

Majoitukset kohteessa on vähintäänkin spektaakkelimaisia

pontto.jpg

pakkaspulahdus.jpg

http://www.herrankukkaro.fi/fi.php?sivu=beds&cur=services

Tarvitsen osallistujien nimiä alle mahdollisimman nopeasti, varausta pidetään meille 14.8 asti

Omia viinoja ei alueelle saa tuoda !!!! sieltä saa mitä vain !

Majoitus tilat on vain 35 hengelle vapaana

2 henkilön

3 henkilön

4 henkilön

Tiloja, jaan ne toiveiden mukaan

Jopa 2 hengen linnunpönttö puussa jossa hestens moottori parivuode, parkettilattiat, plasma TV ja huippu näkymä airistolle

Tiivistettynä hinta sisältänee :

Majoitus la-su
Ruokailut (ilta + aamu)
Savusauna + lämminvesialtaat
Alueen palveluiden käyttö varauksin

Tuo mesta on kerrassaan hieno. Aterioineen, saunoineen ja majoituksineen ei edes mahdottoman kallis. Pelkästä saunasta ja altaista maksaisin 30e heti. Käykää kokeilemassa.

Lähtijät ( tähän päivitän myös majoitus järjestelyt ) heti kun saan majoitus kartan

Riisor ( MAKSETTU )

Lauri   ( MAKSETTU )

Kelvoton + avec ( MAKSETTU )

Tr3 + ? ( MAKSETTU )

HSRC  (MAKSETTU )

Jassu + silli ( MAKSETTU )

Puujahke ( MAKSETTU )

Roskakuski ( MAKSETTU )

Wäiski ( MAKSETTU )

KariFi  ( MAKSETTU )

Tahtoo mukaan ja asumaan linnunpönttöön, undulaatti kun olen. Meitä olisi tulossa näillä näkymin 2 kyyhkyläistä.

Sattumoisin osuu meikäläisen 30v päivien kieppeille tuo retki, joten jos sieltä joku sellanen näköalapönttö olisi tarjolla niin voisi tuon silakan koittaa raahata kerrankin linnunpönttöön sieltä vedestä lillumasta
smile_org.gif

Miten sen alvin pystyy vähentämään? Kantsisko yksityishenkilöiden retken hinnat ilmottaa alvin kanssa? 152 on ihan eri kuin 130. Tais kipuraja ylittyä just nyt kun tajusin asian.

Miten sen alvin pystyy vähentämään? Kantsisko yksityishenkilöiden retken hinnat ilmottaa alvin kanssa? 152 on ihan eri kuin 130. Tais kipuraja ylittyä just nyt kun tajusin asian.
Kallishan tuo on, mutta niin persaukiselle kaikki on aina
biggrin.gif
Musta tuntuu maitokin kaupassa kalliillta, siksi en sitä ostakaan
smile_org.gif

Liian kallis, tylsä paikka, perille johtaa surkea reitti, viina on kallista, syksyn lehdet kellastuneet, matkalla ajetaan ylikovaa, savusauna kerkiää kuitenkin palaa ennen kuin pääsemme sinne..
tounge.gif
tounge.gif

Mut hienoa, Petri, että jaksat järjestää
bowdown.gif
. Ilman muuta mukana, jos vain aikataulut järjestyy. Ilmoitan mahd. pian
smile_org.gif
.

On muuten sitten oikeasti hieno mesta ja todella maukkaat safkat. Jos vielä on kalaruuan ystävä, niin aina vaan paranee. Itse olin tuolla joskus 2004 tai 2005 syömässä ja juopottelemassa, kivaa oli. Saunasta saa mahtavat löylyt.

Se tosin täytyy mainita ettei tuo ole mikään matalan budjetin paikka. Ex-työnantajan rahoja taisi palaa enemmän juomisiin kuin yöpymisiin..
biggrin.gif
Eikä se meidän yöpyminen ollut kuin parisen kymppiä halvempi kuin tämä tarjous.

Koska on deadline ilmoittautumiselle? Jos sais kalenterin kuntoon ja lähtis mukaan
smile_org.gif

On muuten sitten oikeasti hieno mesta ja todella maukkaat safkat. Jos vielä on kalaruuan ystävä, niin aina vaan paranee. Itse olin tuolla joskus 2004 tai 2005 syömässä ja juopottelemassa, kivaa oli. Saunasta saa mahtavat löylyt.

Se tosin täytyy mainita ettei tuo ole mikään matalan budjetin paikka. Ex-työnantajan rahoja taisi palaa enemmän juomisiin kuin yöpymisiin..  
biggrin.gif
Eikä se meidän yöpyminen ollut kuin parisen kymppiä halvempi kuin tämä tarjous.

Koska on deadline ilmoittautumiselle? Jos sais kalenterin kuntoon ja lähtis mukaan  
smile_org.gif
varausta pidetään meille 14.8 asti eli

kerään ilmoittautuneet vaikka 13 .8 jolloin oletan että siinä listassa olevat ovat sitoutuneet moiseen suoritukseen joka on mielesäni sangen kohtuullinen,, kerään fyrkat kuun vaihteen jälkeen. Eli MAKSUT ON HOIDETTAVA syyskuun ekalla viikolla ilmoitan tili numeron myöhemmin !

Satans että on kyllä hintava
crazy.gif

Yhdyn Jammuun kommentiin.

Tulossa varmaan kaikkien aikojen huonoin retki. Paikka on kuitenkin jonkun pienen soratien päässä, jonne ajaminen rikkoo kaikkien moottoripyörät. Naapurin isäntä soittaa poliisille ja täällä netissä taas lukee, että ollaan pilattu kaikkien harrastusmahdollisuudet Rovaniemeä myöden. Matkalla joku taas kaatuu, kun liukastuu pikipaikkaan mutkatiellä, koska sataa juuri sillon.

Sen paikan mainokset on kuitenkin fotoshopattu ja kaikki naiset kuvassa onkin jostain etelävaltioista tuotuja pakolaisia, jotka on vaan vähän vilahtanut mainoksissa. Todellisuudessa kaikki ne "linnunpöntöt" on tehty eurolavoista, ja niiden katot vuotaa sateella. Se maasaunakin on vain keivettu monttu jonnekin rotkoon, jonne on viritettu lainappeitteestä katto.

Pihakin on jotain vanhaa merenrannan lietepohjaa, jossa motpot kaatuu itsekseen parkissa ja vuotaa öljyt viikonloppuna maahan, jolloin ensi startilla ne hajoaa ja isäntä ei vastaa tekosistaan. Alkaa vuosien oikeustaistelu siitä, kuka maksaa TR3:n pakoputket, kun tikka on muutanut sinne asumaan.

Mut yksi asia, joka saattaa pelastaa koko homman, on se että siellä on ilmaiset viinat. Saa juoda niin paljon, kuin ikinä haluaa ja sitä minä pelkäänkin eniten. Nimittäin tämä pers-aukinen porukka juo itsensä kuitenkin niin huonoon kuntoon itsensä, että löydämme majoituksen joko lähimmästä sairaalasta tai putkasta, kun ollaan riidelty kaikkien pienimmätkin vihanpidot ja suunsoitot. Mä nimittäin en usko, etteikö TR3 vetäisi mua turpaan, kun lukee tämän, koska se menee kuitenkin vessaan itkemään, kun pojat on noin julmia ja kiittämättömiä.

Mä uskon, että kun kaikki muut on juonut itsensä rapakuntoon ja putkaan, isäntä tuo mulle ne kaikki ihanat 73 neitsyttä, jotka vaan kylvettää mua ja .........

Teillä ei ole tulevaisuutta
033102ass_1_prv.gif

-Masa

On muuten makeet löylyt siinä isossa savusaunassa tuolla
thumbs-up.gif

Pitää pistää kalenteri tiukkaan tutkailuun...itselläkin synttärit tuossa samalla viikolla, joten voitaisiin Jassun kanssa täyttää kimpassa 65
biggrin.gif

Back