• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! goes Ähtäri 6.-7.6.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anttoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paikka Ähtärin -keikalta tarjolla. YV:tä kehiin, jos reissu kiinnostais. Itse tällä tietoa kun en tosiaan pääse osallistumaan  
sad_orig.gif
Eikös se Milla nyt vieläkään muka ole ottanut yhteyttä? Kun me vähänniinku päätettiin hänen puolesta että hän osallistuu...
biggrin.gif

Sun pitää itte lähettää tilinumero yv:llä...
tounge.gif

Paikka Ähtärin -keikalta tarjolla. YV:tä kehiin, jos reissu kiinnostais. Itse tällä tietoa kun en tosiaan pääse osallistumaan  
sad_orig.gif
Eikös se Milla nyt vieläkään muka ole ottanut yhteyttä? Kun me vähänniinku päätettiin hänen puolesta että hän osallistuu...  
biggrin.gif

Sun pitää itte lähettää tilinumero yv:llä...  
tounge.gif
Mielläni mä toki paikan millamukselle myyn, mutta en ala paikkaa sille pihdata, jos joku muu innostuukin paikan ottamaan. Nopeat syö hitaat -meiningillä mennään
wink.gif

reissu lähestyy
062802moto_prv.gif

näköjään vielä lunan ja markuksen paikat vielä tyrkyllä...mukaan vaa jos pidempi lenkki kiinnostaa .tyrkyllä on vähän nopeempaa ja hitaampaa letkaa..ja saa mennä itekseenki jos letkassa ajo ei kiinnosta.

jos luna ja markus saatte myytyä oman reissunne ni ilmottakaa myös mulle tai anttoolle.kiitos.

anttoo ohjaa sitt paikanpäällä kaik omiin mökkeihinsä.

auni just laitteli viestii että he ovat saaneet a-oikeudet.että varaako meille viiniä ruuan kaa ja kahvin seuraks konjakkia...sanoin että älä turhaa ei me juua
wink.gif

2 vapaata paikkaa viellä tyrkyllä
buttrock.gif

Viimevuotiseen tapaan tiedossa joukkuekisa (5 rastitehtävää: hieman pähkäilyä ja liikuntaa) ja sitten illalla pubivisa. Ja tietysti parhaat palkitaan. Hieman lama näkkyy palkintopöydässä, jos tarkkaan kattoo, mut eikös se niin ole, että viisaat ei virka mittään ja hullut ei huomaa mittään
tounge.gif

Tarvitsen hieman apuva sitten rastien vetoon; minä, Liisa ja Piipu on jo ilmoittautunut ja 2 vappaaehtoista sitten paikan päältä.

Nyt kaikki muu alkaa olla kasassa, vain tilatun sään toimitusaikataulu on epäselvä.
Mut kohta nähdään
062802jumpie_prv.gif

Viimevuotiseen tapaan tiedossa joukkuekisa (5 rastitehtävää: hieman pähkäilyä ja liikuntaa) ja sitten illalla pubivisa. Ja tietysti parhaat palkitaan. Hieman lama näkkyy palkintopöydässä, jos tarkkaan kattoo, mut eikös se niin ole, että viisaat ei virka mittään ja hullut ei huomaa mittään
tounge.gif

Tarvitsen hieman apuva sitten rastien vetoon; minä, Liisa ja Piipu on jo ilmoittautunut ja 2 vappaaehtoista sitten paikan päältä.

Nyt kaikki muu alkaa olla kasassa, vain tilatun sään toimitusaikataulu on epäselvä.
Mut kohta nähdään
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Vähän voi sataa, mutta ei se satu...paljoa. Noilla nurkilla satoi viime kesän ajeluilla joka stanan kerta, joten kaikki yli +7 ja kuivaa on parannusta. me tuumma
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
.. mennään keuruulle harjotteleen jo pe.

Mun reissu starttaa nyt, tänään ouluun saakka ja huomenna nähdään... keli on syvältä
033102ass_1_prv.gif
mutta ei jaksa valittaa... saunassa lämpenee. Turvallista matkaa kaikille
062802jumpie_prv.gif

Mun reissu starttaa nyt, tänään ouluun saakka ja huomenna nähdään... keli on syvältä  
033102ass_1_prv.gif
mutta ei jaksa valittaa... saunassa lämpenee. Turvallista matkaa kaikille  
062802jumpie_prv.gif
sinne kans turvallista
062802moto_prv.gif
huomenna nähhää
buttrock.gif

kiva ett luna sai reissunsa myytyä... vielä ois markuksen paikka myynnissä eli maksu markukselle ja ilmotus meille.kiitos nam.

Niin oliskos mökeissä liinavaatteet vai pitääkö olla omat?
liinavaatteet 6e,jos et haluu maksaa ota omat.
Halavalla saa! En raahaa omia.  
tounge.gif
Tekis mieli laittaa +1, mutta siitä saattaa tulla nykyisillä säännöillä bänniä, joten ihan muuten vaan perusteettomasti voisi laittaa että samat sanat..

Olikohan jo tarpeeksi tekstiä?
tounge.gif

tounge.gif
Tekis mieli laittaa +1, mutta siitä saattaa tulla nykyisillä säännöillä bänniä, joten ihan muuten vaan perusteettomasti voisi laittaa että samat sanat..

tounge.gif
Ei se Pia sit tinkiny niitä 5e:oon..
sad_orig.gif
Olis ollu kaikille niin paljon helpompaa
smile_org.gif

Lupaavaa, ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen! Katotaan päästäänkö tänään lähtemään keski-suomea kohti. Jos ei, niin sitten huomenna suoraan ähtärriin.

Btw, paljon kudetta mukaan, illalla / yöllä on khylmä.

tounge.gif

tounge.gif
sad_orig.gif
smile_org.gif
Me ei tinkitä! Rahaa ON!
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif

tounge.gif
sad_orig.gif
smile_org.gif
Me ei tinkitä! Rahaa ON!  
biggrin.gif

062802jumpie_prv.gif
näin o.vaikkei vieläkää kunnon vaattehia
smile_org.gif
....tuhannen moisesta säätämisest huolimati ehtii paikalle tää kans.tiukille meni mut pikkulenkki viel työn puolest.kohti espoo,sit pargas ja zurguun ja kohti pohojanmaat..jos ei ny ihan aamuyölle mäne ni starttailen melko aamusta liikkeelle.

sad_orig.gif
smile_org.gif
mä nytt sitt sun mieliks soitin ja kysyin alee...ni ku arveli ei onnistu.voin tuoda sulle puhtaat liinavaatteet  samalla ku raahaan itelleni tai voidaa kerätä sulle kolehti  
biggrin.gif

edit: markuksen paikka viell tyrkyllä sateetonta säätä luvattu eiku mukaan vaa
buttrock.gif

Back