• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG! - "clubitakki" by Richa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun lempparini Held'illä...Allright 259,- / Motovelhot 189,-

http://www.held-biker-fashion.de/site.ph....id=6430
062802jumpie_prv.gif
Tää on myös mun mieleinen! Eikun motovelhot vaan selvittää nettohintaa/brodeerausta..

Eiks joltain valmistajalta löytyis sekä kangas että nahkatakkina "samaa" versiota. Eli siis sellasia missä värit on samat molemmissa? Tässä tapauksessa voisi hankkia sitten sen mikä mielyttää. Itse olen nahkojen kannalla mutta tiedän että kaikki eivät sitä syystä tai toisesta halua joten olisipa ainakin vaihtoehto.

rotsi hintaluokassa alle 100€ vois tulla kysymykseen. Motovelhoillahan on alle satkun nahka (ja muitakin)rotseja ... eli jos ostaa rotsit eripaikasta ja painatukset/prodeeraukset muualta...

Tämä on hyvä idea, mutta pakko myöntää, että itsekin toivoisin nahkaista. Ei se mielestäni erityistä HD-leimaa kanna. Tyylikästä nahkarotsia on aina mukava katsoa. Valitettavasti hinta toki kohoaa siinä samalla.

Kannattaisiko noita klubitakkeja lähteä suunnitelemaan kahta erilaista kun porukan mielipiteet tuntuvat pääosin jakaantuvan myös kahtia?

Vaihtoehtojahan voisi olla edullisempi kevyt rotsi ja suojilla varustettu ajotakki. Näin isolle osalle kiinnostuneista löytyisi se mieluisempi vaihtoehto. Ihan kaikkia tälläisessä hankkeessa tuskin onnistutaan miellyttämään, mutta eipä se kai mikään uutinen ole  
smile_org.gif
. Paras tilanne olisi jos molemmat rotsimallit löytyisi samasta paikasta jolloin voisi kuvitella että hinnatkin olisi normaaleja edullisemmat.

Kannattaisiko noita klubitakkeja lähteä suunnitelemaan kahta erilaista kun porukan mielipiteet tuntuvat pääosin jakaantuvan myös kahtia?

Vaihtoehtojahan voisi olla edullisempi kevyt rotsi ja suojilla varustettu ajotakki. Näin isolle osalle kiinnostuneista löytyisi se mieluisempi vaihtoehto. Ihan kaikkia tälläisessä hankkeessa tuskin onnistutaan miellyttämään, mutta eipä se kai mikään uutinen ole  
smile_org.gif
. Paras tilanne olisi jos molemmat rotsimallit löytyisi samasta paikasta jolloin voisi kuvitella että hinnatkin olisi normaaleja edullisemmat.
Juuri tuotahan (melkein) tarkoitin. Ainut vaan että minä tahdon nahkaa
biggrin.gif

Sitten vielä kun löytyisi "samanlaiset" takit eli kevyt ja raskas niin ei olisi väliä, aina tunnistais.

Mä pidän mielummin kunnollista (maksaa luonnollisesti hiukan enemmän), kuin kinkkanaa halpismallia. Richa on OK

Mä pidän mielummin kunnollista (maksaa luonnollisesti hiukan enemmän), kuin kinkkanaa halpismallia. Richa on OK
Kyllä minäkin ajelen mielummin kunnollisella takilla, mutta kun sellainen jo on, pikemminkin kysymys on siitä että ihmiset haluaa ajotakin lisäksi tuollaisen Org Clubi takin...

Asia on selvityksessä Motovelhojenkin puolesta.

Ei nyt kaikkein edullisin, mutta kohtuuhintainen vaihtoehto josta löytyis tekstiili- ja nahkaversiot olis tässä:

nahkatakki 1
nahkatakki 2
nahkatakki 3
cordura 1
cordura 2

Noiden lähtöhinnat on:
600D cordura takki 159,-
nahkatakki 299,-

ja molemmat ovat laadukkaita täysverisiä ajotakkeja suojineen yms. ei mitään tuulipuku versioita.. noihin vaan mahtuis esmes selkään tai eteen .org logo aika hyvin.. mitäs mieltä näistä olette..?

niin joo, ja noi on lähtöhintoja, kun tiedetään vähän missä määrissä liikutaan ja minkälainen logo niihin tulee niin päästään laskemaan hinta kohdalleen..
cool.gif

Saakos nuo takit vetoketjulla yhdistettyä housuihin ?
Jos noista pitäis henk.koht. valita, niin nahkatakki 3 taikka cordura 1 ja Dainesen nahkarotsi saa jäädä hankkimatta  
062802jumpie_prv.gif

Saakos nuo takit vetoketjulla yhdistettyä housuihin ?
Jos noista pitäis henk.koht. valita, niin nahkatakki 1 taikka cordura 1 ja Dainesen nahkarotsi saa jäädä hankkimatta  
062802jumpie_prv.gif
saa, jäi noi "tekniset tiedot" laittamatta, elikkä:

Nahkatakki:
KOOT:XS-XXXL (L=52)
- Materiaalina osittain perforoitu erittäin pehmeä vasikannahka. Perforoinnin ja ilmastointitaskujen ansiosta hengittävyys on loistava.
- Irroitettava thermoline vuoraus takaa ajelut kylmillä ja kuumillakin ilmoilla.
- Irroitettavat CE suojat olkapäissä, kyynärissä, selässä.
- Erittäin hyvä istuvuus, joustot olkapäiden takana, kyynärissä, lanteilla.
- Hihaaukot ja kaulus on tuettu neopreenillä mukavuuden maksimoimiseksi.
- 2 taskua edessä, 2 povitaskua.
- Takki on yhdistettävissä vetoketjuilla nahkahousuihin

Cordura takki:
- Lyhytmallinen corduratakki, kuitenkin mitä parhaimmilla ominaisuuksilla.
- Materiaali 600dn cordura, reissa vedenpitävä, hengittävä kalvo, thermoline irroitettava
sisävuori, Irroitettavat CE suojat olkapäissä, selässä, kyynärissä.
- Erittäin miellyttävä kaulus ja hiha-aukot, jotka eivät varmasti hankaa.
- 5 vedenpitävää taskua.
- Hyvät säätömahdollisuudet lanteilla.
- Kova SWEEP uutuus, kovaan hintaan.
- Koot: XS-XXXL

Back