Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamies sanoi:Tuossa äärimmäisen tylsä 34min.http://youtu.be/jkxjp6YrnWA Pitäisi tehdä 'Suopot' niin kulkisi.

keimol sanoi:Sen verran vielä kommentoin, että aikaa olis voinut olla meille nopeusrajoitusten uhreille n. 15-30 minsaa enemmän. Ehdin hätäisesti vetää aamiaisen skipanneena yhden nakkipiirakan Kirkkonummen Teboililla ja vikalla rastilla oli 5 minsaa ennenkuin se sulkeutuiEhkäpä jopa enemmänkin, niin ehtis sosialisoimaan rasteillakin?

NOx sanoi:Ei hyvää päivää. Kaksi vuotta olen tuota poker-otsikkoa katsellut ja ajatellut, että kyseessä on jotkut pokeri-iltamat. Enkä siis ole edes lukenut mistä on kyse. Nyt korpeaa pahasti.![]()
Ens vuonna sitten NOx sanoi:Ei hyvää päivää. Kaksi vuotta olen tuota poker-otsikkoa katsellut ja ajatellut, että kyseessä on jotkut pokeri-iltamat. Enkä siis ole edes lukenut mistä on kyse. Nyt korpeaa pahasti.![]()

NOx sanoi:Ei hyvää päivää. Kaksi vuotta olen tuota poker-otsikkoa katsellut ja ajatellut, että kyseessä on jotkut pokeri-iltamat. Enkä siis ole edes lukenut mistä on kyse. Nyt korpeaa pahasti.![]()