• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.ORG Bike Poker official invitation

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kiitokset kaikille järjestelyissä mukana olleille. Tapahtuma oli hyvin järjestetty ja oli hauskaa kurvailla n. 190 km (n. 3h 15min) verran. Kortitkin jopa oli ihan siedettävät: Q,Q,Q,K,3.

Tuo Suopon videonpätkä on mainio, kiitos siitä, ja sitä voi katsoa oppimismielessäkin.
Ne pyöräkunnat joilla pyörässä ja / tai ajovarusteissa ja asusteissa on vaaleaa / valkoista erottuu
parhaiten - ja sehän jo tiedetäänkin. Haittana sitten on se likaantuminen.

Ei tullu itse osallistuttua tähän tänäkään vuonna. Ehkä ens vuonna sitte....
Käytiin tosin kaverin kanssa ajeleen, ilmeisesti porkkalassa oli joku kortinjakopiste ku niemeen ajeltaessa tuli muutama kymmentä pyörää vastaan...oli aika vaikuttava näky ku tuli komeita orgimoroja ja muutama vähän erikoisempikin.

Sen verran vielä kommentoin, että aikaa olis voinut olla meille nopeusrajoitusten uhreille n. 15-30 minsaa enemmän. Ehdin hätäisesti vetää aamiaisen skipanneena yhden nakkipiirakan Kirkkonummen Teboililla ja vikalla rastilla oli 5 minsaa ennenkuin se sulkeutui :) Ehkäpä jopa enemmänkin, niin ehtis sosialisoimaan rasteillakin?

keimol sanoi:
Sen verran vielä kommentoin, että aikaa olis voinut olla meille nopeusrajoitusten uhreille n. 15-30 minsaa enemmän. Ehdin hätäisesti vetää aamiaisen skipanneena yhden nakkipiirakan Kirkkonummen Teboililla ja vikalla rastilla oli 5 minsaa ennenkuin se sulkeutui :) Ehkäpä jopa enemmänkin, niin ehtis sosialisoimaan rasteillakin?

Jos vika rasti sinulla oli Myllykukko, niin odotin sielä
vielä 15 min aikarajan jälkeen, josko joku olisi vielä
tullut.:)

Ensi vuonna uudestaan.

Olen pahoillani jos jostakusta tuntui ettei neljä tuntia riitä 190 kilsan reittiin. Ikävä kyllä näihin asioihin vaikuttaa aika moni tapahtuman mahdollistamisen kannalta oleeellinen tekijä. Bike Poker on kuitenkin peli. Peli, johon on yritetty luoda sekaan pientä intensiteettiä ihan pelijännityksenkin vuoksi, turvallisuudesta silti tinkimättä ja ketään ylinopeuksiin tai muuhun yllyttämättä.

Ensi vuoteen mahdollisesti lisätään pikku sykettä nostava vapaaehtoinen lisämauste extreme henkisille mutta painotan tässä kohtaa vielä vahvasti sanaa "mahdollisesti". Osallistujamäärä ja sen antama palaute osoitti että porukka tykkää pelistä ihan tällaisenaankin.

Kiitos vielä isosti kaikille mukanaolijoille ja talkooporukalle. Ihohan siinä meni kananlihalle kun näki miten hienolla fiiliksellä saavuttiin paikalle niin valtavalla porukalla että alkoi jo pelottaa korttien loppuminen kesken.

Viimeksi muokattu:
Ja sitten vielä ISO kiitos. Sain palkinto 'shekin' ja halauksen (ei kerrota GW:lle) tänään Alastarossa ja päivä meni muutenkin mukavasti.
Ja tuo Bike pokerin aika oli oikein sopiva. Minun ajorytmillä olisi voinut harrastaa sosiaalista kanssa käyntiä n. 12min30sek jokaisella rastilla ja nopeus oli siis tasolla tylsä. Kuten tuubin videosta (mikäli linkki toimii on nääs ihan eka minkä olen tehnyt) näkyy. Taitaa toimia kun näyttää olevan jo huimaavat 31 katselua:thumbup:
Toinen pätkä sisältää samalla nopeudella, 60rajoitus 72 mittarissa, vastaan tulevan poliisin ja hyvin kelpasi heillekkin. Ei ole tuubissa on niin lyhyt kun en ladannut kameraa kunnolla:tyhmäminä:
Ei siis ollut tarvetta hosua. Hyvä meininki, edelleen.

Hyvää kesää kaikille nyt on pienen loman aika. T: Antti R.

Nopeusrajoitusten uhrien tilalle heittäisin ehkä juuri ne tauot matkalla. Joku toki ajaa aina hiukan harhaankin ja se sallittakoon.

Ajelin itse pikkuteitäkin, mm. Kylmälän reitin ja matka reippasti alle 3h.

Ihan laskemalla
Ajomatka Keskinopeus Matka-aika h
200km 80km/h 2,5h
200km 70km/h 2,9h
200km 60km/h 3,3h
200km 50km/h 4,0h

Eli oli melko helposti oli alle 4h ja optimihan oli pikiteitä n. 180km.

Ei hyvää päivää. Kaksi vuotta olen tuota poker-otsikkoa katsellut ja ajatellut, että kyseessä on jotkut pokeri-iltamat. Enkä siis ole edes lukenut mistä on kyse. Nyt korpeaa pahasti. :crash:

NOx sanoi:
Ei hyvää päivää. Kaksi vuotta olen tuota poker-otsikkoa katsellut ja ajatellut, että kyseessä on jotkut pokeri-iltamat. Enkä siis ole edes lukenut mistä on kyse. Nyt korpeaa pahasti. :crash:

:)- Ens vuonna sitten :thumbup:

No ei aina voi voittaa. Läsnäolevat ja reitin löytäneet lasketaan tuloksiin.
Jaa no,tuurillahan tässä meikä(kin) meni.
Kävi vielä parempi tuuri kun voittaja oli 'säästänyt' jäsenmaksun verran.

Antti R.

NOx sanoi:

Tais Jörn Donner tai joku vastaava kaiffari aikoinaan tokasta että lukeminen kannattaa :grin:

NOx sanoi:

Mulle kävi samat viime vuonna. Onneks erehdys korjaantui tälle vuodelle! Oli kivaa :grin:

Onko Bike Poker tulossa tänä kesänä? Onko tietoa vielä aikatauluista?

Bike Poker oli viime kesän hauskimpia tapahtumia ja myös hienosti järjestetty. Toivottavasti virtaa vielä riittää järjestäjillä ja päästään pelaamaan myös tänä vuonna.

Pahasti näyttää siltä etten ehdi tapahtumaa omien kiireiden vuoksi kasata tälle vuodelle. En ole vielä täysin heittänyt kirvestä kaivoon mutta siviilityössä on firman historian kiireisin vuosi menossa ja kun tuo korttiajelu ei tuo minulle muuta kun kulua, niin ajassa kuin taloudellisestikkin, on se kohtalo ikävä kyllä jäädä sekundääriseksi aktiiviteetiksi näissä olosuhteissa. Kiva kuulla että olet tykännyt, aika moni vapaaehtoinen senkin eteen on parina vuonna uhrannut omaa vapaa-aikaansa. Kiitos vielä kerran jokaiselle !

Mutta jos Bike Poker ajetaan, on sen ajankohta tänä vuonna kesäkuussa eikä pitopaikka ole PKS-seutu vaan hitusen etäämmällä. Ei paljoa mutta hitusen :;):

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back