• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

.Org! Baari-meeting hki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Zin zin!
Vielä tuskin kovin moni on kaivanut moottoripyöräänsä talviteloilta, joten olisi erinomainen aika lähteä tapaamaan vanhoja ja uusia orggilaisia Pub Gaselliin. Tapaamisen jälkeenhän kaikki tuntevat toisensa ja on mukavampi kesällä pyörähdellä .Orgin tapahtumissa, kun naamat ovat tuttuja. Paikka löytyy tältä kartalta - KLIK - ja sijaitsee ravintola Rafaellon viereisellä sisäpihalla.
Ravintolassa soi rento musiikki rennon henkilökunnan avustamana.

Ajankohta perjantaina 3.3.2006 KLO 19. SIIS JO TÄLLÄ VIIKOLLA.

Ravintola on lupautunut ystävällisesti varaamaan meitä varten tilaa ylätasanteelta, joten sinne siis. Ja laittakaa "sitovat" ilmoittautumiset tähän alle, niin tiedetään kannattaako koko tilaa varata, vai nysvätäänkö vaan kotona virkkuukoukkujen kanssa.

Mä otan virkkuukoukut messiin.

Mukana
033102beer_1_prv.gif

Perkule ku työnteko haittaa pahasti harrastustoimintaa, eli en pääse..
sad_orig.gif
Pitäkää hauskaa munkin puolesta!

Kava10 tulee messiin! Saako panna ORG!:n nahkarotsin päälle?
smile_org.gif
Ja lupaan. Otan vaan jaffaa, mun lempparijuomaa .
smile_org.gif

Oletteko p.p. vielä klo 23 jälkeen?
Olen duunissa siihen asti...

Ketkä maitonaamat/tissiposket/kotipojut/ym. menee kapakkaan klo19??
eek.gif
biggrin.gif

Ilohan on vasta ylimmillään puoliltaöin...
wink.gif

Ketkä maitonaamat/tissiposket/kotipojut/ym. menee kapakkaan klo19??
eek.gif
biggrin.gif

wink.gif
Niin onkin, ja siksi vanhavaari tulee paikalle klo 19.00 ja lähtee klo 20.00. Nythän oli kysymys tutustumisesta, eiksjuu.

Ootteko koskaan kuulleet sellaisesta jutskusta, että fiksut ja sivistyneet kansalaiset tulee paikalle 15 minuuttia aloitusajan jälkeen ja lähtee paikalta 15 minuuttia ennen muita!

Nuorten pitää saada elää. Vanhat saa olla mukana vähän.

Mutta on ennen kaikkea ihan oikeesti kiva nähdä teidät oikeat motoristit.

Siinähän se idea on, että opitaan tuntemaan toisiamme, motoristejahan me kaikki ollaan.

Toivon Petrin järjestämälle illanvietolle hyvää henkeä, ORG!:n jäsenten iloista yhdessäoloa. Ja kaikkihan me yhdessä sanotaan Petrille: Jess-tyyppi olet, kun järjestät näitä kokoontumisia.

Perjantaina nähdään!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tulisin muuten mutta täytyy hakee ex mopotin pakulla talvehtimasta pohjoisesta. Sitten seuraavalla kerralla.
062802moto_prv.gif

Ketkä maitonaamat/tissiposket/kotipojut/ym. menee kapakkaan klo19?
Jossain ollaan varmasti klo 23 jälkeen... ja todennäköisesti samaisessa pubissa, ellei henkilökunta ole erimieltä.
Ja tosta kapakkaan menoajasta sen verran, että kun ajoissa aloittaa voi myöhään lopettaa.

Näyttäis että duunit häiritsee, mutta ei vielä varmaa....
confused_orig.gif

Edit: Hommia joo, ja lauantainakin, mutta yritän päästä käymään paikalla. Limulla!
033102bebe_1_prv.gif

Back