Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

-Anu- sanoi:Huisin kiireinen päiväOli kiva nähä kasvoja joita yleensä näkee vaan ajoilla tai radalla piiiitkästä aikaa. Hatunnosto teille jotka tuli prätkällä paikalle.
Kiitos ja anteeks niille jotka (varsinkin aamupäivällä) asioi mun kanssa. Oli niin pal porukkaa joille etin kamoja että meinas mennä sähläämiseksToivottavasti kuitenkin kaikki sai sen mitä tulivat hakemaan.
Makkara oli hyvää, kiitos Sammy & Co. Mä söin kaks vaikken ees mahu ajokamoihin enkä ehtiny itte uusia kamoja kattellaKiitos myös Saara ja tietty GuessWho päivän järkkäämisestä
![]()
181 cm ja noin 110 kg... Seuraava puku on sitten PIENEMPI!

GuessWho sanoi:T-paidat tais loppua kesken ja huppareita jäi muutama.

Karkov sanoi:Sitä .ORG softshelliä odotellessa, pupu!![]()

Letti sanoi:Mukava tunnelma oli markkinoilla ja tuttuja tuli nähtyä. Sain tilaisuuden laittaa eteenpäin samanlaista avuliaisuutta, jota olen itse kokenut .orgin poppoolta. Autoin uutta motoristinalkua ajovarusteiden hankkimisessa.Tervetuloa porukkaan Laura!
![]()

Jukuri sanoi:Tampereen Allright:in ajokauden avajaisissa on vissiin turha heilutella org:in jäsenkorttia lisäalennusten toivossa??
http://www.allright.eu/newsletter.php?id=id275_5c2323e0098a1079e84dcad00275efd4