• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ootteko sokerista?

Kuukauden sisään tullut noin 6000km... onneksi tuolla muualla euroopassa oli paremmat säät.  
tounge.gif

Mutta jos sataa jää mopo parkkiin.

Eipä tuo ole hirveästi omissa viikonloppu- ja iltakurvailuissa näkynyt. Melko tasan 7.000 km tullut ajeltua. Sen verran tosin joustin jouduttuani ties kuinka monennen kerran sateeseen, että hankin gore-takin pidemmille matkoille.

No en mä kyllä mitään pimppistä lähde ajeleen, jos sataa jo lähtiessä, mutta kyllä noita metrejä on tälle kesälle tullu jo yli 8 tkm
smile_org.gif
Melkein puolet tosta määrästä on tullu kolmessa reissussa, Kuusamoon, Kokkolaan ja Savonlinnaan, loput kotinurkilla
tounge.gif

Kyllä tuo sade haittaa..... kohta viikon odottanut että pääsis
062802moto_prv.gif
.
Ehkä se jonain påivänä loppuu, tai sitten lähden ajamaan sateeseen meinaan liikkeelle on kohta päästävä.
bawling.gif

Vaihdetaan vähänajettu mopo vesiskootteriin.

Ojia ja peltoja pitkin nimittäin pääsee pian Hyvinkäältä Helsinkiin ja takaisin...
033102ass_1_prv.gif

Ei tuo sade menoa haittaa. Pyörääkään ei edes tarvitse yrittää pitää puhtaana, kun automaattipesu luonnon puolesta
tounge.gif

Kyllä sade sen verran rajoittaa ajohaluja ettei tule lähdettyä ajelee jos sataa, mutta eipä ole kastuttukkaan suuremmin reisuissa. Kilsojakin on sentään kertyny tommoset 14000km tänä suvena
smile_org.gif

Osa minusta on ainakikn sokerista. En tiedä sitten onko se pää?? Ehkäpä. On jonniin verran kilometrejä jäänyt pas.... kelin takia. Ei se ajaminen sateessa ainakaan minulle mitään nautintoa ole vaikka mitkä kamat olisi päällä. Mamero...

n. 7500 km on tullut mittariin ja ajoa on ollut lähes joka päivä. heh, eilen ja tänään työmatkalla on tullut kastuttua kaikkein eniten vaikka työmatkaa on vain 3 km. Ei kyllä mitään herkkua ajelu ole, kun ajaa 20 cm syvässä lätäkössä.. Oli muutama viemäri vähän tukossa..

Kyllä nämä eteläsuomen uskomattoman huonot kelit ovat vaikuttaneet ainakin meikäläisen kilometrimääriin tuntuvasti!

Ei vaan huvita lähteä ajelemaan, jos vettä tulee, kuin saavista kaatamalla...

Sadetta on piisannu tänä kesänä. Siiä huolimatta 6000 km ja joku 10 päälle on tullu ajeltua.
Kastunu oon kerran kunnolla ja jokuset kevyet tihkut mut ei pahempaa.
Olihan tälläkin viikolla kaks hyvää itaa
062802moto_prv.gif
tuli käytyä porkkalan kärjessä ja lohjan lenkki virkkalan kautta. Niin ja sunnuntaina ajelin heinolasta riksun kautta himaan tosin silloin kastu lahden kohdilla pikkusen. Kausi eikun jatkuu ja kyllä sen jossain vaiheessa esterinkin on tultava veskistä.

Aika lailla samoissa kilometreissä jollei jopa pikkasen enempi ole jo kertynyt. Nyt lomalla ollessa kylläkin itse asiassa vähempi mitä ounastelin.
Ei tuo sade sillen enään haittaa, siihen on jo tottunut ja itse asiassa vähän ihmettelee jos ei ole kosteata.

Ei oo paljon vaihtoehtoja. Toinen auto rikki (ei viitti korjata kun pitäis ryömiä alle ja auto ulkona), toinen on siinä hilkulla että hajoo jos sillä ajaa.
Vaihdoin pyörän, mutta ääkilaskemalla yhteensä n. 6000 km tänä kesänä.
Onneks ei yhdelläkään pidemmistä reissuista (Jurva, Seinäjoki, Ruovesi, Kemora) oo satanu.
Ja kohta pitäis taas lähtee yöks töihin (ulkohommia varmaan taas, niin kun viime yönä
crazy.gif
).

No ei hirveesti oo kelit vaikuttaneet. Viikonloppuna tuli 10000 km täyteen ja kastuttu on monet kerrat. Tosin kunnolla ei oikeastaan kuin kerran.

Heh ei ole sateet haitannu, eilenkin lähes hakemalla hain että olis vähän vettä satanu (olis saanu putsattua ajovehkeet itikoista). Sateet ja aurinkoiset kuuluupi tähän harrastukseen. Kunhan ittellä aurinkoinen mieli, niin kyllä se siitä.

Back