Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kommentissasi on paljon perää mutta tarkennetaan vähän. Käsittääkseni prätkien rungot värkkää OCC:n vieressä oleva metallipaja, joka sekin on pääjehun eli Paul Sr:n omistama. Nykyään OCC:n pojilla on vanteidenjyrsintäkone mutta ohjelman pari ensimmäistä vuotta vanteet teetettiin muualla erikoistilauksena jokaiseen pyörään.OCC ei tosiaan tee alusta loppuun itse vaan paremminkin kasaavat muiden osista pyöriä. Joskus harvoin he tekevät tankin, mutta yleensä ei sitäkään. Runko, vanteet jne tulevat aina muualta. Myös pakoputki tulee usein muualta.Tekevät moottoripyörät alusta loppuun itse..........ja jälki on hienoo, siis työn jälki, en tiedä miten noilla ajais...?
Hattua pitää sitä vastoin nostaa esim. Jesse Jamekselle, West Coast Chopperille, joka tosiaan tekee pyöränsä itse ja kaveri onkin melkoinen metalliseppä. Hänellä on myös oma CNC jyrsin vanteiden tekemiseen, joten kutakuinkin moottoria lukuunottamatta kaikki tehdään itse ja käsin. On niitä monia muitakin, mutta Jesse nyt on OCC:n rinnalla pinnalla omien TV-shownsa myötä.
Australian osallistuja viime vuoden MM-Chopperrakentelijoiden kisaan on täysin omaa luokkaansa. IMHO
Joo aivan oikeassa olet.... eli rungot ainakin tulee niiden omasta metallipajasta joka sijaitsee siinä viereisessä tönössä missä Paulie käy vähän väliä leikkaamassa metallinpalasia itselleen!!Kommentissasi on paljon perää mutta tarkennetaan vähän. Käsittääkseni prätkien rungot värkkää OCC:n vieressä oleva metallipaja, joka sekin on pääjehun eli Paul Sr:n omistama. Nykyään OCC:n pojilla on vanteidenjyrsintäkone mutta ohjelman pari ensimmäistä vuotta vanteet teetettiin muualla erikoistilauksena jokaiseen pyörään.OCC ei tosiaan tee alusta loppuun itse vaan paremminkin kasaavat muiden osista pyöriä. Joskus harvoin he tekevät tankin, mutta yleensä ei sitäkään. Runko, vanteet jne tulevat aina muualta. Myös pakoputki tulee usein muualta.Tekevät moottoripyörät alusta loppuun itse..........ja jälki on hienoo, siis työn jälki, en tiedä miten noilla ajais...?
Hattua pitää sitä vastoin nostaa esim. Jesse Jamekselle, West Coast Chopperille, joka tosiaan tekee pyöränsä itse ja kaveri onkin melkoinen metalliseppä. Hänellä on myös oma CNC jyrsin vanteiden tekemiseen, joten kutakuinkin moottoria lukuunottamatta kaikki tehdään itse ja käsin. On niitä monia muitakin, mutta Jesse nyt on OCC:n rinnalla pinnalla omien TV-shownsa myötä.
Australian osallistuja viime vuoden MM-Chopperrakentelijoiden kisaan on täysin omaa luokkaansa. IMHO
Pakoputkien osalta homma on kyllä niin, että ne tehdään melkeinpä kaikki OCC:llä alusta loppuun. Valmiit tankit toimivat usein aihioina mutta kyllä he ovat omiakin tankkeja metallilevystä vääntäneet.
Kaikenkaikkiaan hyvää viihdettä ameriikan tyyliin: )
Ja toivotaan, että Discovery siirtyisi pikkuhiljaa täällä pohjolassakin noihin uudenmpiin jaksoihin.
Tutustuin tohon sarjaan jenkeissä ollessani, todellakin hauskaa viihdettä! Suomessa ei ole lisäkanavia, joten en oo päässy kattomaan, mutta ostin kyllä DVD:t sieltä.. Ja jenkeissä tuli maraton eli jaksoja näytettiin suunnilleen 24h ja kaikki eri jaksojaKaikenkaikkiaan hyvää viihdettä ameriikan tyyliin: )
Ja toivotaan, että Discovery siirtyisi pikkuhiljaa täällä pohjolassakin noihin uudenmpiin jaksoihin.