• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ookko ihastunut johonkin moottoripyörään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...olen...
inlove.gif

postipate toi kawan mainoslehden, ihan fiksun näköinen uusi Kawasaki 1400 GTR, mieltymykset kun painottuu matkapyöriin..

Omaani kaikkien näiden vuosienkin jälkeen...
inlove.gif

Pienen pientä "tuunausta" voisin ajatella, mutta pyörän vaihtoa en.
talktohand.gif

Ihastuminen on tosiaan aika vahva ilmaisu motskareihin liittyen, mutta tässä parit kiinnostavat ja vielä kohtuullisen realistiset vaihtoehdot:

RC8

R6R 2008

Kuola suunpielestä valuen olen aina tonnisatasia Drag Stareja katsellut, syytä en tiedä, koko ja paino ylärajoilla minulle, mutta on jotenkin vaan niin muhkea laitos  
inlove.gif

Ja tänään se sitten tapahtui: vanha lähtee vaihtoon (kunnia hänelle, hyvin on palvellut  
smile_org.gif
) ja minusta taisi tulla ison Drag Starin omistaja  
062802jumpie_prv.gif

Milloinkas se ajokausi oikein alkaa?

jos mopotin on merkiltään Hercules näyttää lapsuuden mökki-supparilta ja siinä on wankel moottori nii eihän sitänyt voi olla ihastumatta...

Kuola suunpielestä valuen olen aina tonnisatasia Drag Stareja katsellut, syytä en tiedä, koko ja paino ylärajoilla minulle, mutta on jotenkin vaan niin muhkea laitos  
inlove.gif

Ja tänään se sitten tapahtui: vanha lähtee vaihtoon (kunnia hänelle, hyvin on palvellut  
smile_org.gif
) ja minusta taisi tulla ison Drag Starin omistaja  
062802jumpie_prv.gif

Milloinkas se ajokausi oikein alkaa?
Onnea vain. Ajokautta tässä odotellaan itse kukin, tai ainakin kesäloman alkua. Wolfgang Röder ennustaa kesästä väh. yhtä lämmintä kuin -06.
smile_org.gif

Ajokausi alkaa pääsiäisenä.

Olen. Olen kyllä ihastunut 1050 Speed Tripleen varsinkin ajettuani sellaisella. Moottorista irtoaa voimaa oli sitte 1500 tai 11000 kierrosta. Siksi sellaisen laitoin itsellenikin.

Entinen oli tehokkaampi japsi jota piti kylläkin piiskata, että sai ne voimat esiin. Triple taas lähtee heti kun vääntää kahvasta...

Jos vielä joskus vaihdan mopon, niin siitä pitää löytyä yhtä paljon voimaa ts. laajaa vääntöä...vaikuttaakin siltä, etten vaihda ihan lähivuosina...

Olen. Olen kyllä ihastunut 1050 Speed Tripleen varsinkin ajettuani sellaisella. Moottorista irtoaa voimaa oli sitte 1500 tai 11000 kierrosta. Siksi sellaisen laitoin itsellenikin.

Entinen oli tehokkaampi japsi jota piti kylläkin piiskata, että sai ne voimat esiin. Triple taas lähtee heti kun vääntää kahvasta...

Jos vielä joskus vaihdan mopon, niin siitä pitää löytyä yhtä paljon voimaa ts. laajaa vääntöä...vaikuttaakin siltä, etten vaihda ihan lähivuosina...
+1

Meinasin kirjottaa, notta eiks kaikki rakasta sitä omaansa... Mut eihän se taida niin ollakaan. Saan pian suuresti odottamani MG Nevadan, ja pahus - nyt mun mielestä se uusi Bellagio 940 on aika söpö ...
confused_orig.gif
Tai sit mulla on pian väärä mopo...

Back