Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin sinulle sähköpostia.ainiin, koska olen ostamassa 600/620 Monsteria, sellaisia saa myös tarjota, huollettuna, hyvillä kulutusosilla, kohtuu kilsoilla ja tietty mahdollisimman tingittyyn hintaan (max. 6000 EUR) ja jottei mene ihan helpoksi, se tulee naiselle - ohjekirja mukaan![]()
Nettimoto on melkeinpä kotisivuna ja tuo suosikkilistattu kerran jos toisenkin. On se kone!Ducatin Monsterit @ Nettimoto.com
Sieltä bongasin yhden kriteerit täyttävän: http://www.nettimoto.com/726137
Ainakin ton tonnisen ohjekirja oli niin rupinen ja häväistys ohjekirjoille, että sillä tuskin tekee kummoisia. Ja taitaapi nuo ohjekirjat saada Ducatin webisivuilta edelleen, joskaan en uusimman uudistuksen jälkeen ole niitä etsinyt.ainiin, koska olen ostamassa 600/620 Monsteria, sellaisia saa myös tarjota, huollettuna, hyvillä kulutusosilla, kohtuu kilsoilla ja tietty mahdollisimman tingittyyn hintaan (max. 6000 EUR) ja jottei mene ihan helpoksi, se tulee naiselle - ohjekirja mukaan![]()
Osta tämä. Lähes yhtä halpa kuin kuussatanen. Kaikki mahdolliset ohjekirjat ja huoltokirjat tulee mukaan.ainiin, koska olen ostamassa 600/620 Monsteria, sellaisia saa myös tarjota, huollettuna, hyvillä kulutusosilla, kohtuu kilsoilla ja tietty mahdollisimman tingittyyn hintaan (max. 6000 EUR) ja jottei mene ihan helpoksi, se tulee naiselle - ohjekirja mukaan![]()
Lompakko toki kiroaa muidenkin puolestaTervetuloa Ducatistien joukkoon mikäli semmoisen hommaat (et tule katumaan päätöstäsi)!![]()
En sen enempää tosta ko. yksilöstä tiedä, mutta hinta tuntuu olevan aika hyvin kohdillaan... varsinkin kun ottaa huomioon noi lisävarusteet ja sen, et siihen on vaihdettu nokkahihnat ym. hilut = iso säästö kauden budjetista!Osta tämä. Lähes yhtä halpa kuin kuussatanen. Kaikki mahdolliset ohjekirjat ja huoltokirjat tulee mukaan.ainiin, koska olen ostamassa 600/620 Monsteria, sellaisia saa myös tarjota, huollettuna, hyvillä kulutusosilla, kohtuu kilsoilla ja tietty mahdollisimman tingittyyn hintaan (max. 6000 EUR) ja jottei mene ihan helpoksi, se tulee naiselle - ohjekirja mukaan![]()