osaisko joku sanoa paljon tuolta www.reifenversand.com :sta tulee kuluja jos tilaa parin renkaita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta kun ei ole taitoja eikä haluja ryhtyä itse vaihtohommiin, niin silloin täytyy etsiä joku joka hoitaa sen varsinaisen homman.Jovvain...
![]()
Esim: 2 x etunen + 1 x takanen = 3 renkulaa tekee Versandkosten : EUR 23,50
Tulee suoraan kotiovelle ja laittavat @-mailiin tilausvahvistuksen sekä http://extranet.dpd.de/cgi-bin....0270704 josta näet lähetyksen sijainnin & etenemisen......helppoo ku saippua![]()
Multa ainakin menee ohi tän edullisuus ? Hintaa liki 300,- ja itse meinaat värkätä vaihdon ja säästät muutaman kympin. Kattelin noita hintoja, halvimmillaan alta alle n.20,-per rengas. Kumiveikon hinta haitari oli renkaineen 340-365,- mallista riippuen ja asennettuna alta alle.Toinen saksalainen joka vaikuttaa hyvältä.
https://www.motorradreifenonline.biz
MICHELIN 120/70R17 Z (58W) PILOT ROAD 2 FRONT 114,89 EUR
MICHELIN 180/55R17 Z (73W) PILOTROAD 2 REAR 149,90 EUR
Sub-Total: 264,79 EUR
MODULE_SHIPPING_TABLE5_TEXT_TITLE : 22,99 EUR
3% COD Discount: 8,63 EUR
incl. UST 19%: 47,33 EUR
Total: 296,41 EUR
Kaikkiaan oli muutaman euron reifenversandia halvempi ja lisäksi sain 7€ edun seuraavaan ostokseen.
(Olisi voinut valita ketjurasvaa, tankkilaukun suojaa jne...)
Tilauksen tein sunnuntai-iltana ja maanantaiaamuna oli tullut ilmoitus että lähetetty.
Kumit voi olla jopa tällä viikolla minulla![]()
Tuli kiire rakentaa gumminvaihtokone... (vaimikäsenyoli)
Säästää jonkin verran ja jos kerran irroittaa jo vanteen itse niin samalla kääntää myös kumin paikoilleen...Multa ainakin menee ohi tän edullisuus ? Hintaa liki 300,- ja itse meinaat värkätä vaihdon ja säästät muutaman kympin. Kattelin noita hintoja, halvimmillaan alta alle n.20,-per rengas. Kumiveikon hinta haitari oli renkaineen 340-365,- mallista riippuen ja asennettuna alta alle.
Säästääkö tässä nyt ihan oikeasti, kun rupeaa miettimään työn määrää itse vaihtaen?![]()
![]()
Tuo on kyllä melkoista rahastusta.. *huoh* ..... kun huollotkin joudun takuun takia teettämään merkkiliikkeessä.![]()
ei pidä paikkaansa. kaveri soitteli ja ihan hyvin voi alkuöljynvaihdonkin tehdä itse.Tuo on kyllä melkoista rahastusta.. *huoh* ..... kun huollotkin joudun takuun takia teettämään merkkiliikkeessä.![]()
![]()
Kyse ei ole alkuöljystä vaan ainakin omalla kohdallani useista vuosista. On "pakko" huollattaa valtuutetussa paikassa vaikka osaisin itse tehdä ihan yhtä hyvin tai paremminkin. Jos en saa leimaa ja jotain sattuu, niin itse maksan. Huolloissa kuulemma tarkastavat (toteavat), että kaikki on ainakin siihen asti ollut kunnossa ja huollot tehty "asialisesti".ei pidä paikkaansa. kaveri soitteli ja ihan hyvin voi alkuöljynvaihdonkin tehdä itse.Tuo on kyllä melkoista rahastusta.. *huoh* ..... kun huollotkin joudun takuun takia teettämään merkkiliikkeessä.![]()
![]()
jos sitten jotain käy, niin pitää niiden melkein osoittaa, että se johtui tuosta huollosta. esim jos runko murtuu, niin ei se ensimmäinen öljynvaihtoleiman puute mitään vaikuta.
koneviassakaan on vaikea osoittaa, että se johtuisi huollon puutteesta, pitää itse kirjaa ja nitoo öljykuitit huoltokirjaan.
Omaa 2005 mallin trumppaa en ole yhtään kertaa huollattanut missään liikkeessä. Huollettu toki on ja ihan ohjelman mukaan ja vähän ylikin. Takuun kanssa olen pari kertaa ollut tekemisissä ja eivät ole mitään leimoja koskaan kyselleet. Sama oli edellisenkin pyörän (Suzuki) kanssa. Molempien kanssa pikkuhilpetöörit ovat tulleet takuuseen postissa, kun on vain soittanut liikkeeseen. Isompia vikoja ei tosin ole ollut kuin Trumpan alkutaipaleella vuotava kannentiiviste, joka johti koko pyötän vaihtoon takuuseen ilman mitään jupinoita, vaikka olin itse tehnyt ensimmäisen huollon.Kyse ei ole alkuöljystä vaan ainakin omalla kohdallani useista vuosista. On "pakko" huollattaa valtuutetussa paikassa vaikka osaisin itse tehdä ihan yhtä hyvin tai paremminkin. Jos en saa leimaa ja jotain sattuu, niin itse maksan. Huolloissa kuulemma tarkastavat (toteavat), että kaikki on ainakin siihen asti ollut kunnossa ja huollot tehty "asialisesti".ei pidä paikkaansa. kaveri soitteli ja ihan hyvin voi alkuöljynvaihdonkin tehdä itse.Tuo on kyllä melkoista rahastusta.. *huoh* ..... kun huollotkin joudun takuun takia teettämään merkkiliikkeessä.![]()
![]()
jos sitten jotain käy, niin pitää niiden melkein osoittaa, että se johtui tuosta huollosta. esim jos runko murtuu, niin ei se ensimmäinen öljynvaihtoleiman puute mitään vaikuta.
koneviassakaan on vaikea osoittaa, että se johtuisi huollon puutteesta, pitää itse kirjaa ja nitoo öljykuitit huoltokirjaan.
Kumit tuli!!!Toinen saksalainen joka vaikuttaa hyvältä.
Kaikkiaan oli muutaman euron reifenversandia halvempi ja lisäksi sain 7€ edun seuraavaan ostokseen.
Tilauksen tein sunnuntai-iltana ja maanantaiaamuna oli tullut ilmoitus että lähetetty.
1 MICHELIN / 120/70ZR17 (58W) P.ROAD 2 F 91.60 € 91.60 €Kumit tuli!!!Toinen saksalainen joka vaikuttaa hyvältä.
Olipas nopeaa.
Siis sunnuntaina tilasin ja seuraavana perjantai aamuna tulivat kotiovelle.![]()