• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onnistuuko tälläisellä ketjun vaihto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja busai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Zen sanoi:
Itse ajattelin tehdä niin, että vaihdan rattaat ja sitten ajelen tuohon lähelle Prätkäpajalle ja pyydän vaihtamaan alle uuden ketjun. Ei nyt ihan 100% optimi toimintapa, mutta onnistunee.
Sitä olen miettinyt että salliikohan alkuperäinen 114-lenkkinen ketju uutena yhtään piikkiä suurempaa eturatasta.

gearingcommander.com on helppo tapa laskeskella mitä välitysten muutokset tekee esim. akseliväliin, käyttökierroksiin jne.

Mitä tuossa ketjussa on, ettei onnistu biltsun/ 24mx:n ketjutyökalulla?

Jerrmu sanoi:
Afam easy rivet5 ~30€ ebaystä.
Ajatuksella kun ohjeiden mukaan tekee niin on just eikä melkein.

Mutta se niittaus onnistuu tuollakin vain tyhj... siis onttopäisiin pinneihin :)

Meinasin tilata tuon, kun uudet rattaatkin olivat afamin tekemät ja kait ketjutkin, mutta ketjulukossa ei ollut onttopäisiä pinnejä -> tilaamatta jäi. Noita ketjutyökaluja tuntuu olevan niin montaa mallia, että ei oikein osaa päättää mikä on hyvä ja mikä pilipali.

Täytyypä ootella kun paketti tulee että onko noissa DID VX:ssä nyt sitte ontto lukko ja katella sitte millaset työkalut tarttee...

Re: Onnistuuko tälläisellä ketjun vaihto?

JMH sanoi:
Mitä tuossa ketjussa on, ettei onnistu biltsun/ 24mx:n ketjutyökalulla?
Pari kertaa vaihtanut Biltsun työkalulla juuri noita D.I.D 525 vx ketjuja bemuun, hyvin toimii.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Hiukan tähän ketjun liittyen (vai liittyykö):
minkälaisella vehkeellä olette niitanneet uivan levyjarrun niitit ? / Suxzuki GSX1100F.
Niitithän on jotakuinkin pikkuisen isommat ontot niitit.

Motonetin halvempi niittari toimii ihan pätevästi, kun ostaa siihen sen kalliimman merkin varaosatuurnan mukaan.

Back