• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onnettomuus Huopalahdentiellä 9.6. n.klo 9:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Köli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huopalahdentien ja Lapinmäentien valoissa poliisi ja palokunta siivoili mp:n romua valoista, toivottavasti ei käynyt kuinkaan.
confused_orig.gif

sanoi:
Silminnäkijähavainto:
Moottoripyöräilijä ajoi liikennevaloihin pysähtyneen puoliperävaunullisen rekan perävaunun perään Munkkivuoressa. Paikalla useita palolaitoksen yksiköitä, ambulanssi sekä poliisi.

(Perustuu silminnäkijän raportointiin. Havainto tarkistamaton.)

Lisätty: 09:45

Työkaveri tuli yhdeksäksi töihin, oli kuulemma motoristi maannut selällään tiellä silloin ja hälytysajoneuvoja paikalla.

ai sitä ne pillit huusi kun tuossa kuuntelin ikkunat auki. näköyhteyttä suoraan ei ole tuonne, mutta 2 min kävelyä ja olisin paikanpäällä. nyt ovat jo varmaan siivonneet rojut.

Siinä oli kaveri pötköllään paareilla ja just olivat nostamassa ambulanssin kyytiin kun ohi ajoin. Harmaa Z Kawa kyljellään ja etulamppu/kate pashana maassa.

Itse lähinnä mietin että onko todellakin ajanut noin pahasti kerrostalon kokoisen auton perään. Ajelen siitä töihin päivittäin, eikä siinä (onneksi) vauhti kovin kovaksi ehdi nousemaan. Varsinkaan ysin aamuruuhkassa.

Toivottavasti kaveri selvisi pienemmillä naarmuilla kuin pyörä.
sad_orig.gif

Aikamoinen puusilmä täytyy olla, jos ei näe rekkaa. Sen vielä ymmärtää, että moottoripyörä jää autoilijalta huomaamatta.

Vai on ihan naapurissa napsahtanut. Onneksi se työmaa tuossa alkaa olemaan ohi, tai onkin jo, eikä tarvitse jalkamiehenä pelätä punasia päin ajavia tappaja-autoilijoita. Toivottavasti kuskille ei käynyt pahasti.

Jaa, vae assuu kawabata jossain tässä naapurissa - ilmankos oon nähny sun yhdistelmäajoneuvoa usein ajelevan ohi kun kaupassa oon käyny.

Back