• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onks kukaan kiinnostunu viikonloppuna ajelee stadista 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hattara
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noni! Viimeks multa meni munkit vituilleen joten uus yritys jos tällä kertaa ottais nitrot mukaan.
Mulla on pikkulasten mehukestit siinä aamusella, joten kahden kolmen aikaan vois olla hyvä. Bembölestä jos lähtis vaikka sinne jonnekin vai hä? Puol kolme bemikses jos ei strittaa.
Funtsin siis ettei mitään vetureita, jos mä oon hidas, mee edeltä, jos mä oon liian nopee ni venaan sua perillä ja ehdin syödä enemmän munkkeja :rakastunut:

Perillä missä? emmä tiiä, kattelen illal vähän karttaa.

Olikos kyse mistä päivästä...tänään, lauantaina, sunnuntaakina?

Mulle passais lördaagi, jos keli vaan suosii.

Tsembis tsiggas sdörtsat klasist wex, tuli dippadarraduidui...

Hitto tämän ruuhkasuomen murteen kanssa kun ei kaikkee ymmärrä....:polonen:

Sen verran rennosti skrivattu eka viesti että mä oon messissä jos kalenteri natsaa, ja kuramopo kelpuutetaan koheltamaan letkan sekaan:orgmp3:

Kumpi päivä ja mihin aikaan hiivitään hölmölään? Lauantai osuu paremmin, sunnuntai ehkä no go.

Noku itte kans venaan et millo tä hä? Sillee et mulle passais parraite huominen sit josku 19 jälkee tai sunnuntai joskus millo lie jos TouRinki ei imase tai tai ..

Joo, ajantaju katosi kun olin krossia kattomassa ja sen jälkeen seikkailemassa jossain pikiteiden ulkopuolella joten ohi meni...:paikallatuulee:

Noku enhän mä siellä viimeks ollu niin en bonjannut että se on sunnuntaina.

Mihi suuntaan on tarkotus lähtee nykii huomenna? Mul on yks juttu iltapäivällä ja jos letka menee samaan suuntaan niin voin roikkua pätkän matkaa messissä.

Mitäh? Käyks joku muka jossain joskus ajelulla? Mun mopo on seissyt jo yli viikon pihassa:p

Periaatteessa joo tekis mieli joku lenkki huomenna heittää kun pyöräkin kehrää nyt niin hyvin :wanna: ja aika melkein täsmäis ehkä, sääennuste näyttää vähän lohduttomalta :sad3:

Tänään ei tullut muuta ajeltua kuin käytyä rykköstä koeajamassa Frank Nymanilla, aika kulmikas peli :orgmp:

yökukkuja kattelee säätiedotuksia että huonolta näyttää. Viimeinen katsaus huomenna kello kaksitoista, jos vielki tarjoo vodaa ni mä skippaan ja ajan maanantaina mut mesta täytyy vaihtaa bemiksest koska maanantaisin siel hengaa matkalaiset jottei sekotu. Funtsin et velskola lepsämä sieki vihti saukkola evitskog. Voi olla et ilmoitan sit uudestaan vaikka äkkilähdöissä. Sama reitti siis tänään jos ei ihan tarvii märkäpukua.

Taitaa alkaa vettä tipottaa siinä 14-15 välistä eteenpäin, joten itseltä taitaa jäädä toiseen kertaan...:bye:

Back