ei riitä voimat raskaampiin?Kyykyt on vaan paljon kevyempiä käsitelläMutta onnea uudelle motoristille![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei riitä voimat raskaampiin?Kyykyt on vaan paljon kevyempiä käsitelläMutta onnea uudelle motoristille![]()
![]()
Voimaa kamalasti sekä isännässä että mopossaei riitä voimat raskaampiin?Kyykyt on vaan paljon kevyempiä käsitelläMutta onnea uudelle motoristille![]()
![]()
Sama pätee vauhdikkaaseen mutka-ajoon.
parempi noin...mä meinaan sain viime vuoden lokakuussa kortin....ja pyörän vast keväällä...kyl siin aika paljon unohtu...sai vähän niinku alottaa alusta...Juu maltti on valttia....mun piti mennä jo tänä vuonna autokouluun, mut tulin toisiin aatoksiin. Parempi ajaa kortti vasta ens vuonna, ni ei asiat pääse talvella unohtumaan.![]()
Tulee kyl pitkä talvi...ootan kyl kesää, ku lapsi joulua![]()
nii no tää o taas suhdannollista siihen miten sitä kahvaa vääntää... Mut varovasti saat alotella..Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
Juu, siellä on liukasta.nii no tää o taas suhdannollista siihen miten sitä kahvaa vääntää... Mut varovasti saat alotella..Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
Ei niin! Mielellään kaksi kertaa kesässämutta muista se maltti tässäkin, pyörää ei tarvi vaihtaa joka kesä.![]()
Henkilökohtainen mielipiteeni on että tehoja on liikaa aloittelijalle.Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
Olen samaa mieltä. Ellet tosiaan ole ajanut ennen niin kannattaa ainakin ottaa tosi rauhallisesti sen kaasun kanssa.Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun tuollasen vehkeen selkään hyppää? Kuinka helposti keulii ympäri jne? En nyt mitään varttimaililähtöjä ajatellut alkaa heti treenaamaan tai top speed -kokeiluja, mutta kaikki neuvot millä pääsee alkuun on tervetulleita.Olen samaa mieltä. Ellet tosiaan ole ajanut ennen niin kannattaa ainakin ottaa tosi rauhallisesti sen kaasun kanssa.Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
Itselleni ostin "ekaksi" pyöräksi (kevareilla on tullut ajeltua ennen) 1100:n Gixserin. Kyllä se näpeissä pysyy vaikka tuntuukin itsestäkin välillä että tehoa on liikaa. Ehkä juuri tuon ajatuksen takia pyörän pysyy tiessä/tielläMitä kannattaa ottaa huomioon, kun tuollasen vehkeen selkään hyppää? Kuinka helposti keulii ympäri jne? En nyt mitään varttimaililähtöjä ajatellut alkaa heti treenaamaan tai top speed -kokeiluja, mutta kaikki neuvot millä pääsee alkuun on tervetulleita.Olen samaa mieltä. Ellet tosiaan ole ajanut ennen niin kannattaa ainakin ottaa tosi rauhallisesti sen kaasun kanssa.Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
"vaihda pienempään" on sanottu jo n+1 kertaa ja on harkinnassa, mutta jos tuolla pystyy ajamaan niin toki yritän.
Eihän ne keuli yli, eikä slaidereitakaan kuivalla asfaltilla tuu jos ei halua, mutta vauhtia tulee niin nopeasti niin paljon ettei sitä välttämättä ymmärrä ja sitten tulee se kuuluisa kurvista ulos, kun ei taittaakaan osaa ja vaikka osaisi ei taipuisi. Tuo itse käännetään kahvasta on juuri sitä mitä ei liian tehokkaan pyörän kanssa aloitteleva muista siinä vaiheessa kun tehot suorastaan huutavat antamaan vielä vähän lisää. Muutaman kuukauden kokemuksella sitten luullaan jo osattavan ja pää ei kiellä yhtään kääntämästä sitä kaasua kokonaan auki, kun ei se keuli, ei sladita. Monet ovat aloittaneet tehokkaalla pyörällä menestyksekkäästi, mutta eivät kaikki. Pyöräilyä pidän kuitenkin sen verran vaativana ettei kilokyykyllä kyllä harjoitella kannata. Joo tsori lähti taas huolehtimisen puolelleMitä kannattaa ottaa huomioon, kun tuollasen vehkeen selkään hyppää? Kuinka helposti keulii ympäri jne? En nyt mitään varttimaililähtöjä ajatellut alkaa heti treenaamaan tai top speed -kokeiluja, mutta kaikki neuvot millä pääsee alkuun on tervetulleita.Olen samaa mieltä. Ellet tosiaan ole ajanut ennen niin kannattaa ainakin ottaa tosi rauhallisesti sen kaasun kanssa.Myin autoni viikonloppuna ja vaihdossa tuli K1 GSX-R 1000. Kuulemma liian iso/tehokas ekaksi pyöräksi![]()
"vaihda pienempään" on sanottu jo n+1 kertaa ja on harkinnassa, mutta jos tuolla pystyy ajamaan niin toki yritän.