• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko uusi haku huono, vai olenko se minä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MadMan
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ulkomuistista vetäen alle 4 merkin haut ei tee mitään, olisi raskas operaatio näin isosta kannasta.

No ei kyllä mun mielestä.:sad:

Jos yritän hakea esim. tuolta myyntipalstalta googlella, niin tuloksia kyllä löytyy, mutta tulos ei ikinä ole sillä sivulla enää missä se on ollut kun google on indeksoinut sivun.

En ole löytänyt mitään järkevää tapaa etsiä myynnissä olevia kamoja vaan ne pitää kahlata vaan läpi sivu kerrallaan.

Hannula sanoi:
Kehittynyt haku -> Hae yhdestä sisältötyypistä, älä koske hakutapaan, oma nikki kohtaan "Käyttäjätunnus", ruksi "Tarkka nimi" ja valitse "Hae viestit käyttäjältä". Suurin osa noista on defaulttina tolleen. Mulla antaa 20 sivullista hittejä eli maksimimäärän.

Samoin tuosta yläpalkissa olevasta pikahausta tulee 20 sivullista hittejä kunhan tekee sen foorumisivulta käsin eikä esim. etusivulta.
Talla tavalla se antaa ketjut johon on kirjoittanut. Miten loytaa yksittaiset viestit muuten kuin kelaamalla ketjun lapi?

GoSpel sanoi:
Talla tavalla se antaa ketjut johon on kirjoittanut. Miten loytaa yksittaiset viestit muuten kuin kelaamalla ketjun lapi?

Hae yhdestä sisältötyypistä -> Tarkka nimi (käyttäjätunnus) ja lisävalinnoista "Näytä tulokset millaisina: viestit"

mico sanoi:
Hae yhdestä sisältötyypistä -> Tarkka nimi (käyttäjätunnus) ja lisävalinnoista "Näytä tulokset millaisina: viestit"
Spike klepel en 'n donkie gat, sehan toimii, dankie.

Arvaisin, etta haku on ihan pateva mutta hankala kayttaa jos ei tieda kaikkia functioita.

pupu sanoi:
Klikkaa omaa nimimerkkiäsi, tuosta avattaren päältä :;):

Tätä oon ettiny ties kuinka pitkään, kannatti uhrata aikaa ja käydä tämä osasto läpi:D

Onko toista tapaa löytää kirjoittamia juttua? ( jos vaikka ei löydy ensimmäistäkään viestiä, että vois tota nimimerkkiä painaa tosta?)

Back