Ihan virallisella kenttäkielellä tosiaan lauantaiaamun halvaus.Tunnetaan myös nimeltä lauantai aamunhalvaus tai jotain tuollaista.
-A-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan virallisella kenttäkielellä tosiaan lauantaiaamun halvaus.Tunnetaan myös nimeltä lauantai aamunhalvaus tai jotain tuollaista.
Itsekin olen herännyt vastaavasta paikasta - vieläpä niin, että oli paksut talvivaatteet päällä ja pölynimuri mahan alla poikittain. Varmaankin olin yrittänyt sen yli, mutta este oli ollut ylivoimainen.![]()
![]()
suosittelen menemään lääkäriin suht.nopsaan jos jonkun tällin seurauksena hengittäminen käy kipeää.itse oon vieläkin sairaslomalla toipumassa,keuhkossa reikä->ilmaa pääsi keuhkon ja rintalihaksen väliin,keuhko painui osittain kasaan.tää ei tosin mun kohalla liittynyt mp toilailuihinKylkiluu murtui kun 250 kx lähti hypyssä eri suuntaan kuin kuski. Lääkäriin en mennyt vaikka hengittäminen kävi kipeää vielä 3 viikkoa sen jälkeen. Myöhemmin eri vamman takia yläkropan r-kuvauksen jälkeen lääkäri katsoi kuvia ja kysyi milloin olen kylkiluuni murtanut. Sanoin että tossa pari vuotta sitten ne tais mennä...![]()
Onneksi en kyykyllä ole vielä kaatunu...