• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko tällaista pyörää missään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pressa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin tämä asia on askarruttanut minua ko kymmenen vuotta. Olen kerran nähnyt tällaisen rakennetun pyörän, valmiita tällaisia ei ole. Olen omistanut customia ja vaikka minkälaista turbokyykkyhärveliä mutta aina ajatus palaa tähän.. 10v sitten näkemäni pyörä oli aika lähellä ajatustani ja rakennettu cb 750 koneen ympärille. Muutama asia millainen pyörän pitäisi olla:

-4 syl rivikone yli 750cc ja min 100hp
-moottori kallistettu voimakkaasti eteenpäin
-matala ja suht pitkä muttei mikään kopteri
-suora leveä tanko ja jalkatapit aika edessä
-musta (matta) ja sopivasti kromia
-leveä takanakki
-yksipaikkainen
-pinnavanteet
-pelkistetty
-ajettava eli myös go eikä show

Eli siis jonkinlainen madallettu rottafatboy powercustomi 900 cbr koneella..
biggrin.gif

Onko kukaan nähnyt kellään tällaista? Kaikki tieto tervetullutta, tällainen pitää alkaa rakentamaan..

Näin jossain ruåttalaisessa prätkälehdessä jutun jonkun suomalaisen kaverin rakentamasta pyörästä, jossa oli nimenomaan 900 cebarin kone. Kaveri kertoi kyllästyneensä vanhojen Trumppien epäluotettavuuteen ja rakensi todellisen monsteripitkäkeulan... Tässä härskissä mattamustassa pyörässä oli sikapitkä keula ja muistaakseni auton takarengas. Sen lisäks se oli aivan helvetin matala. Ei tainnut tosin olla ihan laillinen Suomessa.
tounge.gif
Tää stoori oli tehty viime vuonna eli ei ihan vanha siis. Vaikuttava pyörä joka tapauksessa!
bowdown.gif

Honda X4 ??

Itse pidän sitä rumana kuin Helsinki joulukuussa, enkä keksi myöskään mitään käyttötarkoitusta laitteeelle. Nuo kriteerit se täyttää kuitenkin.

V-maxissa ja X4:ssä on jotain haluttuja piirteitä mutta molemmissa liian korkealla tankki kuten tuossa eximaken pyörässä varsinkin. Jotain kiihdytyspyörämäistä oli ainakin siinä pyörässä minkä näin 10v sitten..

Nuo molemmat esimerkit on ainakin mun silmään liian korkeita.
Oon kans haaveillu jostain helvetin matalasta, suora/leveä stogasesta, jalat sopivasti edellä ja kunnon läskirenkaat omaavasta rottaprätkästä, yksipaikkaisesta totta kai. Mattamusta tai sitte ruosteessa/mukavasti naarmuilla sais olla paikat.

inlove.gif

boldi2.jpg

Niin tämä asia on askarruttanut minua ko kymmenen vuotta. Olen kerran nähnyt tällaisen rakennetun pyörän, valmiita tällaisia ei ole. Olen omistanut customia ja vaikka minkälaista turbokyykkyhärveliä mutta aina ajatus palaa tähän.. 10v sitten näkemäni pyörä oli aika lähellä ajatustani ja rakennettu cb 750 koneen ympärille. Muutama asia millainen pyörän pitäisi olla:

-4 syl rivikone yli 750cc ja min 100hp
-moottori kallistettu voimakkaasti eteenpäin
-matala ja suht pitkä muttei mikään kopteri
-suora leveä tanko ja jalkatapit aika edessä
-musta (matta) ja sopivasti kromia
-leveä takanakki
-yksipaikkainen
-pinnavanteet
-pelkistetty
-ajettava eli myös go eikä show

Eli siis jonkinlainen madallettu rottafatboy powercustomi 900 cbr koneella..
biggrin.gif

Onko kukaan nähnyt kellään tällaista? Kaikki tieto tervetullutta, tällainen pitää alkaa rakentamaan..
Saisko Rockettia väännettyä noihin puihin... Tosin käy vaan kolmella poikittain...
rocket3sport.jpg

Tuossa on jo paljon oikeita elementtejä, nyt alkaa olemaan takarenkaassa kokoa niinku pitää!!

Kenellä tuollainen on ja onko itse rakentanut?
B-magazinessahan oli juttua tosta mopottimesta joku numero sitten... En just nyt muista missä numerossa se oli.
confused_orig.gif
Soon nätti kawa.
Löytyy myös tuolta ---> KLIIIKS

Ei tosin ole myynnissä.

Tuossa on jo paljon oikeita elementtejä, nyt alkaa olemaan takarenkaassa kokoa niinku pitää!!

Kenellä tuollainen on ja onko itse rakentanut?
B-magazinessahan oli juttua tosta mopottimesta joku numero sitten... En just nyt muista missä numerossa se oli.
confused_orig.gif
Soon nätti kawa.
Löytyy myös tuolta ---> KLIIIKS

Ei tosin ole myynnissä.
Tarkoitat varmaan tätä? On kyllä aivan perhanan hieno!

Back