Minä sain viime vuonna tarpeekseni IT-alasta 19 vuoden jälkeen, kyllästyin täysin leikkimään AaTeeKoo-konsulttia. Työuupumus/masennus ja siitä seurannut vapaaehtoinen irtisanominen antoi enemmänkin aihetta miettiä koko elämäni uusiksi. Pari kuukautta meni aika pimeissä oloissa, mutta sitten päätin että alanpa leipäni pitimiksi ajelemaan taksia. Saa olla ihmisten kanssa tekemisissä, saa ajella autoa (tykkään siitäkin, kuten motorismista), ei tarvi säätää noitten hmmetin atk:tten kanssa (pl mitä nyt autosta löytyy) ja tärkeimpänä, *EI VOI* ottaa töitä mukaan kotiin. Olen nyt pari viikkoa istunut (nykyään pakollisen) taksikoulun penkillä muitten etnisten vähemmistöjen seassa opiskelemassa, ja tämä on avanut aivan uusia näköaloja tulevaan ammattiini (mikäli siis kokeet menee läpi (varsinkin stadin paikallistuntemuskoe epäilyttää)).
Kysynkin siis teiltä jotka aktiivisesti ajatte; millaista se oikeasti on? Palkkapuoli sikseen, se on minulle loppujenlopuksi aika toisarvoista; enemmän kiinnostaa se suharin arki, varsinkin akselilla stadi-porvoo.
/MarcusB
PS. Mahdolliset mielipiteet takseista/kuljettajista voi sitten esittää jossakin muualla, jos saa nöyrästi pyytää. DS.
Kysynkin siis teiltä jotka aktiivisesti ajatte; millaista se oikeasti on? Palkkapuoli sikseen, se on minulle loppujenlopuksi aika toisarvoista; enemmän kiinnostaa se suharin arki, varsinkin akselilla stadi-porvoo.
/MarcusB
PS. Mahdolliset mielipiteet takseista/kuljettajista voi sitten esittää jossakin muualla, jos saa nöyrästi pyytää. DS.