• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko täällä ketään kuopion seudulta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rilepi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Akkuun nesteet ja baanalle..huomenna
062802jumpie_prv.gif

tänään ollaan vihreällä kawalla liikenteessä kuopiossa
smile_org.gif

pysäyttää saa ellei lappuja rupea kirjoittelemaan...

Sunnuntaina pitää taas palauttaa ajoa mieleen yksin,mut miten olis vapun seutuun joku porukan lenkki??

Hyvä ehdotus.

Toivoisin myös jotain kauempana olevaa kokoontumis paikkaa jossa vois nauttia esim. hyvästä kahvista ja ei olisi teinien valtakunta.

Väisäsen kotilihaan voisi ajella 5-tien länsipuoleisia mutkateitä sopivissa letkoissakin. Tunnin tauko ja paluumatkalle ja myöhästyneetkin pääsis paremmin riemuun kiinni.

Pitkälahden ABC:n "kokouksiin" ja kahviin kyllästyneenä ehdottelen, palautetta pliis onko kannatusta ? ? ?  
062802moto_prv.gif

onkos kukaan kuopiolainen ajelemassa kuopiosta joensuuhun tänään?
kaksin aina mukavampi ajella kuin yksin
062802moto_prv.gif

Hyvä ehdotus.

Toivoisin myös jotain kauempana olevaa kokoontumis paikkaa jossa vois nauttia esim. hyvästä kahvista ja ei olisi teinien valtakunta.

Väisäsen kotilihaan voisi ajella 5-tien länsipuoleisia mutkateitä sopivissa letkoissakin. Tunnin tauko ja paluumatkalle ja myöhästyneetkin pääsis paremmin riemuun kiinni.

Pitkälahden ABC:n "kokouksiin" ja kahviin kyllästyneenä ehdottelen, palautetta pliis onko kannatusta ? ? ?  
062802moto_prv.gif
saa kannatusta
062802jumpie_prv.gif
kun vaan pysytään asfaltilla!

juu taitaa torjantai mennä humalassa ja perjantai rapulassa..
033102beer_1_prv.gif
mitäs jos tekisitkin poikkeuksen..aattele..se krapula päivä on ihan hukkaan mennyttä aikaa..ja sekin päivä on ois sun elämästäs..
smile_org.gif
Niin mutta kun se on niin mukavaa ottaa pari ja niille parit ja sitten vielä muutama kaverix... "kyllä minä huomenna pystyn/ jaksan lähteä ajelulle vaikka muutaman kaljan otankin".
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Piti puunata pyörä
cool.gif
Nyt kiiltää. Aamulla ajelin Joensuusta Kuopioon ja aika viileetä oli vielä 06.00. Vappu on vielä arvoitus.

Minä sain eilen vasta kiskottua mopolta suojahupun päältä pois. Tarkastin öljyt ja rengaspaineet, mutta akku oli kuollut talven aikana, joten se on nyt laturissa. Mut kyllä sitä vappuna viimeistään on jo ajokausi avattava.

Mitä olette mieltä KMC:n järkkäämistä ajoharjotteluista jossain rautavaaran lentokentän liepeillä? Tuli työpaikan postissa ilmotus ja aattelin jos lähtis käymään niin sais sellasen paremman tuntuman oman pyörään
smile_org.gif

Mitä olette mieltä KMC:n järkkäämistä ajoharjotteluista jossain rautavaaran lentokentän liepeillä? Tuli työpaikan postissa ilmotus ja aattelin jos lähtis käymään niin sais sellasen paremman tuntuman oman pyörään
smile_org.gif
Itse kävin ajelemassa ko setin pari vuotta sitten, hauska ja opettavainen tapahtuma, suosittelen. Tänä vuonna en pääse muiden menojen takia, mutta ruostetta poistetaan sitten radalla.
Myös Kuopion moottorikerhon tapahtumia kannattaa seurailla.

Viikkoajeluista; itseäkin kiinnostaisi kunnon ajelut nättejä reittejä pitkin, ABC patsastelu alkaa kyllästyttää.
Jos vappuna on pyörä ja kuski ajokunnossa niin ajelua voisi suunnitella, käännöspisteenä Tahko? Jäppilä? Väisäsen kotiliha?

Sovitaan vaan paikka ja aika..mulle sopis lähdöksi joku klo 13 tai klo 14..ennätän olla aamusta lasten kanssa!
Minä olin vuos sitten Mika Kallion ajokoulussa Virtasalmella ja se oli ainaki mulle tosi opettavainen kokemus. Samaan olen tänäkin vuonna ilmoittautunut, katotaan ottavatko vielä vai saivatko viime vuonna tarpeekseen minusta
biggrin.gif

tänä vuonna se on tosin Jurvassa mut saapahan ajella
062802jumpie_prv.gif

ensin vaika väisäsen kotilihaan pikkuteitä-asfaltteja, kiitos- ja sitten tahkon kautta muuruvesi- riistavesi--minä jään siinä sit kottiin--

Hiljaista on ollu tällä foorumilla..taitaa jäädä vappuajelut vähiin, ku iski taudit,,ei kai vaan tää nyt oo sitä meksikolaista sikaa??

Back