• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
On niitä tuossa muutama kertynyt. Eka kesä vasta menossa että eiköhän niitä tuu lisää tässä vielä.
smile_org.gif

Määrä kasvaa koko ajan. Kysyjiä varsinkin työpaikalla riittää ja usealla tuntuu askel oman pyörän hankintaan olevan jo niin matalalla tasolla, että mikä päivä tahansa ...

Tosin päällä oleva YT hieman hillitsee haluja
sad_orig.gif

Liian vähän niitä lähipiiriin kuuluu, mutta monikin puhuu... Ja aina mahtuu lisää ystäviä mopoineen...
thumbs-up.gif

Eipä oo yhtään. Pudistelevat vaan päitään ja katsovat säälivästi...  
confused_orig.gif
Sama. "Etko sa vielakaan ole tullu jarkiis/kasvanu aikuiseks, tolla hinnalla sais hyvan auton jolla vois ajaa talvisinkin eika tarvis kastua sateella." Niinpa niin - auto, tuo jokaisen unelmien tayttymys..

Ainoo motoristihenkinen kaveri on ollut pyoratonna piikin jalkeen, eli senkaan kanssa ei ajeta kuin tuopin aaressa.

:bisseä:Onhan noita, ja veikkaan että vuosien saatossa tulee vain lisää... Kun vain ahkerasti  
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
(niin ja noita tietty eri aikaan)

Sattuman oikusta käytännössä kaikilla kavereillani on aina ollut mopo, vaikka olemme muuta kautta tutustuneet.

Muutama tuttu pyöräkaveri on, mutta pääsääntöisesti miehen/perheen kanssa ajellaan. Tuttavapiirissä ei ole kuin yksi naismotoristi lisäkseni, tai hekin ovat 'pyörailevä perhe', heihinkin on tutustuttu muuten kuin pyörien merkieissä.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Mun harrastus ei oo vielä edes oikeen alkannu..just ostettu mopotin ja talvi tuli . Muutama kaveri on kyllä kellä on mopotin .
smile_org.gif

Kyllähän niitä kavereita on naapureina ja muutenkin. Itse olen tuossa samassa vaiheessa, kuin kysyjä....siis haaveilu moposta.

Eipä paljon muunlaisia kavereita olekaan
tounge.gif
Ei vaan, kyllä frendeistä löytyy muutamia mopottomiakin yksilöitä - naispuolisia ylläri - ja on ihan mukavaa et joskus puheenaiheet ei vahingossakaan eksy pyöriin
wink.gif

Back