• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Onko sinulla moottoripyöräileviä kavereita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja megazoni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Onko sinulla... - moottoripyöräileviä kavereita?

• Tyhmä kysymys! Tottakai tuhansia...

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä niitä on vuosien varrella tullut kymmeniä.

Ääniä: 1 33,3%
  • Muutama.  Mutta rennompia renttuja saa hakea.

• Itse asiassa ei yhtään.

• Tosimotoristi ei kavereita kaipaa.

• Minä ja ikioma moponi.

• Ääniä yhteensä
    3
Aika lailla fifty-fifty taitaa mennä kavereilla se omistaako pyörän vaiko eikö...
062802moto_prv.gif
mutta ne jotka eivät omista ovatkin sitten niitä pitkäpinnaisia tosiystäviä jotka jaksaa napisematta kuunnella mun pyöräjutut ja vinkumisen talvella kun ei pääse ajamaan
062802jumpie_prv.gif

Omilla kavereillani aika harvalla on pyörää ovat about kaikki perheellisiä, pieniä lapsia ja asuntovelkaa. Nyt kuitenkin vaikuttaa siltä että kun omani sain niin tuohon tulee muutos... Kaikki ovat väitellen alkaneet haaveilla omasta pyörästä
biggrin.gif

Puhelimeni muistista ei löydy ketään kenellä olisi pyörä ja vain yhdellä on kortti.

Jossain lehdessä oli hyvin kiteytetty että "toiset ottavat lainaa ja järjestävät unelmiensa megahäät ja toiset ostavat 600 kuutioisen moottoripyörän".  
biggrin.gif
Ilmeisesti kaverit on valinnu ekan ja mä ton jälkimmäisen.

No vois sanoa että suurimmalla osalla mun kavereista on prätkä. Muutama ajaa kilpaa ja muutama tuunaa kisapelejä.

Ennen opiskeluja moottoripyöräileviä kavereita oli paljon, siiten 500 km ja opiskelijaelämä erottivat meidät, himo harrastukseen ei kuitenkaan kuollut. Nyt olen ostanut pyörän, palaillut piirehin ja oli tosi hiano tunne Kontiorallissa kesällä, kun näin sellaisia ihmisiä, joita en ollut nähnyt about 8:aan vuoteen ja oltiin aidosti iloisia jälleennäkemisestä!
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
inlove.gif
inlove.gif
buttrock.gif
buttrock.gif
.

Nykyään olen muuttanut töitten perässä lähtöpisteestäni kauemmas ja täällä en ole vielä tutustunut mp-harrastajiin ja itse asiassa kukaan "jokapäivän" tutuista ei harrasta tätä hullutusta. Niinpä olen pileiden ja etenkin kesän kokoontumisajojen varassa
confused_orig.gif
.

Ensi kesää odotellessa...
sad_orig.gif

Marza

kyllä noita pyöräileviä kavereita on,joskin ns.tosiajelijoita ei ole kuin pari
062802moto_prv.gif
mutta laatu ratkaisee,ei määrä..
033102beer_1_prv.gif

Eipä noita ole riesaksi asti kertynyt, ei muutama lisää haittaisi.
Jospa niitä jostakin lisää löytyisi nyt kun taas koto-suomessa asustan.

Eipä ollu ennen Org:ia...syinä varmasti nää että tässä iässä pistäny rahat talteen opiskelua varten ym.... olihan se ennen yksinäistä ajella,mutta täältä löyty mukavaa porukkaa...
smile_org.gif
.
sport05.gif
.tosin kovin aikasin nää org:laiset lopettaa kautensa ku jouduin kuiteski kuta kuinkin 2 kk vuoden lopusta ajamaan yksinäni..
eek.gif
lookaround_orig.gif

Onhan noita kymmenkunta mut semmosia kenen kaa oikeesti voi lähtee ajelemaan mutkapätkää ni tippuu puolet kyl pois, ku ei ne tykkää semmosesta tyhmästä puuhasta
confused_orig.gif

Mutta uusia tulossa kyllä lisää koko aja, onneks kiva ajella letkassa
cool.gif
062802moto_prv.gif

On aina ollut, on nyt, ja toivottavasti tulee aina olemaan!

Yksi lähes hiekkalaatikolta saakka tuttu ( ja se on tässä iässä pitkä aika...) on toinen pääsyyllinen itseni lisäksi uusioitumiseeni. Vaikka ei sitä luultavasti tiedäkään.  
sport05.gif

On kyllä muutama. Itseasiassa ovatkin ainoita Kotkalaisia jotka tunnen ja joiden kanssa tulee kaveerattua...
033102beer_1_prv.gif

Kyllähän noita mopoilevia kavereita on vuosien varrella kertyny jokunen ja aina on hauskaa ollu  
033102beer_1_prv.gif

062802jumpie_prv.gif

Onhan niitä muutamia. Mutta enimmäkseen ajelen kuitenkin yksin. Ehkä minulla on erilaiset ajoreitit - kaverit kun ei mielellään seuraa minua sorateille... Niin, ja ne aikataulut; valitettavasti...
confused_orig.gif

Kyllä löytyy muutamia lähipiiristä...en kai miä muuten ois moottoripyöräilystä ees kiinnostunu  
biggrin.gif
(ei vaineskaan...oon pennusta asti kuolannu kaikkien moottoripyörien perään)  
tounge.gif

Kyllähän noilla kavereilla prätkiä on! tuntuu että joka toisella melkein! Joten pakko oli ostaa itsellekin että voi lähteä kavereiden kanssa ajelemaan omalla eikä lainapyörällä
062802moto_prv.gif

Back